СЕДМИ КЛАС - седмицата на резултатите - 26.06 - 02.07

  • 171 576
  • 1 838
  •   1
Отговори
# 1 395
  • Мнения: 9 115
Тъп, но спешен въпрос. Цвете за господин ок ли е?

Зависи от господина и от цветето, но принципно не, според мен. Кутия шоколадови бонбони по ми е ок.

# 1 396
  • София
  • Мнения: 399
Здравейте, влизам да питам за приятелка
Момче, за София, с БЕЛ 77 и мат 60, но с петици от дипломата, има ли шанс за 35то с немски? Изобщо с първи немски език къде би могло да влезе?

НТБГ - застраховане НЕ
НФСГ - икономика и мениджмънт НЕ
19то- предприемачество НЕ
В НТБГ е банково дело с немски
Освен това има паралелки с НЕ в
18-то,
31-во, сигурно и другаде
Погледнете Държавния план-прием

# 1 397
  • Мнения: 618
За 50 + паралелки с лист и химикал? При незнаещ какво иска и докъде му стига балът младеж?
Като се има предвид, че някъде оценка се утроява или се взимат различни предмети от дипломата, изказването ви е....
Добре де може и в екселска таблица с формулки. Сигурно тийнът ще се справи по-добре. Възлагайте им отговорности на тез деца.
Нищо му няма изказването ми. Факт е, че болшинството чака и предпочита лесния начин, па бил той и непроверен.
Останете си със здраве и успех на всички тийнове.

# 1 398
  • Бургас
  • Мнения: 712
Какъв е критерия ,ако в една паралелка има 26 места и 28 деца с абсолютно еднакъв бал кандидатстват, по какъв критерии влизат? Какво се взима предвид?

# 1 399
  • Мнения: 818
Какъв е критерия ,ако в една паралелка има 26 места и 28 деца с абсолютно еднакъв бал кандидатстват, по какъв критерии влизат? Какво се взима предвид?
Оценките от удостоверението за завършен 7 клас, раздел А

# 1 400
  • София
  • Мнения: 399
Останалите оценки от дипломата. /Сега видях, че Дамасцена е отговорила много по-изчерпателно/

# 1 401
  • София
  • Мнения: 20 721
Сборният успех от предметите без музика, физическо, рисуване.

# 1 402
  • София
  • Мнения: 12 874
Не се сдържах и копирам от друга тема поста на един потребител.


Ето разпределението на оценките на НВО математика 2023г. за гр. София. Графиката е Pavel Vbs, но аз направих подобна снощи, просто този вид е по-ясен. Тя иде да покаже поне три неща: едното е, че това, което се преподава и усвоява в училище НЕ отговаря за това, което се търси от НВО (струпването на оценки с резултат под половината от възможните точки); второто е, че това НВО НЕ работи за разслояване на децата в математическите гимназии поради струпването на много резултати в горните 5 % от скалата.; трето - тестът НЕ отговаря на "науката за тестове", с която МОН толкова много се гордеят, тъй като науката за тестове изисква резултатите на добре направеният тест да имат Гаусово разпределение (да са във формата на камбана).

PS: Добавям аналогична графика за БЕЛ. Там ситуацията е по-различна, но отново има проблем - натрупването е изместено в посока на по-високите балове и отново не е баш както трябва според науката за тестовете.


# 1 403
  • Мнения: X
Какъв е критерия ,ако в една паралелка има 26 места и 28 деца с абсолютно еднакъв бал кандидатстват, по какъв критерии влизат? Какво се взима предвид?
Ако се борят за последното място в паралелката. При равенство по един показател, се преминава към следващия.
1. Сбор от резултатите от националното външно оценяване.
2. Сбор от балообразуващите оценки от свидетелството, преобразувани в точки
3. Средноаритметичната оценка от оценките по учебните предмети, изучавани в VII клас в раздел А на учебния план - български език и литература, чужд език, математика, история и цивилизация, география и икономика, биология и здравно образование, физика и астрономия и химия и опазване на околната среда, от свидетелството за завършено основно образование, преобразувани в точки
4. При ново равенство приемат всички ( надпланов прием)

# 1 404
  • Мнения: 183
Днес мина и последния изпит за нас! Чакаме резултати преди реденето на желания. Да видим НУИ или нещо друго ще реши последно госпожицата.

# 1 405
  • Мнения: 5 453
Леле... голяма работа сте! Мислим, мислим, ама и друга работа имаме, освен да мислим за начините на прием на МОН.

По вашата логика ние да седим и нищо да не вършим, и да Ви отговаряме ли? На всяка страница се пита и се пише едно и също.

Връщам се да чета, че ми е интересно някой нещо за бивните писал ли е на 16 задача Sweat Smile

# 1 406
  • София
  • Мнения: 12 874
Имам следният въпрос, ако някой е запознат ще съм много благодарна да пише.
Набелязали сме 18-то. Там има две паралелки с интезивно изучаване ФЕ. Едната е с чуждоезиков профил, което означава, че ФЕ ще е профил. Другата е с профил природни науки, но ще е с интензивно изучаване на ФЕ в осми клас. Въпросът ми е предвид, че със сиурност ще има профил за първата паралелка ФЕ в 11-12-ти клас, дали ще позволят и ще може от паралелката с природни науки да пишат като трети или четвърти профил ФЕ?

# 1 407
  • Мнения: 469
След четвърти етап до миналата година всяко училище си прави комисия и си избира кандидатите с по-висок бал за свободните места. Никъде освен на страницата евентуално на училището няма информация за бала на приетите или аз не намирам? Тази година обаче ще е като втори рунд след трето класиране ли?
Не след, а за самия четвърти етап. И да, това е до миналата година. Балове на сайтовете си обявяват, но може и да не се пазят към днешна дата.
И да,  тази година ще има централизиран четвърти етап през Инфоприем. А след него ще е вече по училища.

За това беше повдигнат въпрос назад по страниците и ето какво беше актуално към април:
"Трето и четвърто класиране са като първо. Подава се заявление, в което се подреждат желания за обявените свободни места. Могат да участват ученици, които не са записани в нито едно училище в страната на места от държавния план-прием, включително и такива, които не кандидатствали до момента. Класираните ученици се записват в училището или губят мястото, на което са класирани. В този смисъл, четвърто класиране няма да е новото второ."
Цитирала съм много компетентна съфорумка.

# 1 408
  • София
  • Мнения: 3 806
Имам следният въпрос, ако някой е запознат ще съм много благодарна да пише.
Набелязали сме 18-то. Там има две паралелки с интезивно изучаване ФЕ. Едната е с чуждоезиков профил, което означава, че ФЕ ще е профил. Другата е с профил природни науки, но ще е с интензивно изучаване на ФЕ в осми клас. Въпросът ми е предвид, че със сиурност ще има профил за първата паралелка ФЕ в 11-12-ти клас, дали ще позволят и ще може от паралелката с природни науки да пишат като трети или четвърти профил ФЕ?
Айла, реално на този въпрос ще имаш отговор догодина, защото тогава за пръв път подобна паралелка ще избират профил.  При тазгодишните 10 клас в 18то имаше само паралелки профил чужди езици. За пръв път въведоха профил природни науки за сегашния 9 клас. Почти съм сигурна, обаче, че профил природни науки ще могат да избират първия си чужд език за 3 или 4 профилиращ предмет.

Последна редакция: пт, 30 юни 2023, 09:36 от green_dawn

# 1 409
  • Мнения: 1
Здравейте, от скоро съм тук, следя с интерес, откривам много полезна информация, благодаря. Синът ми е хуманитарен тип, но 73т БЕЛ малко объркаха плановете ни за гимназиите в Пловдив. Изпитай ме го праща в ПГЕЕ /тета за пловдивчани, иначе Проф гимн за електроника/ или Строителен техникум с архитектура, геодезия и т.н. Той малко се дърпа. Тъй като на някои желани от него паралелки не му достигат 5-10 точки от минималните балове за ВТОРО класиране 2022г, то моля да ми помогнете с анализа на данните от Дидева/РУО Пловдив. Около 270 повече ученици общо за 2023 спрямо 2022. Ако през 2022г при равни др условия момчетата с по-висок бал от неговия са 480, то сега са 501, т.е. тези 21 деца в повече колко биха вдигнали бала? Има ли смисъл да поддържам надеждата му, или да почна да го подготвям и за други варианти?

Общи условия

Активация на акаунт