RYANAIR - 27

  • 39 254
  • 743
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 6 476
Здравейте,15 годишно дете ще го разпределят ли с мен или да запазвам места ?
15г се води възрастен, като си видиш билета. То ако ще са ви сложили заедно е щяло да ви каже вече.

# 211
  • Мнения: 1 431
Здравейте,15 годишно дете ще го разпределят ли с мен или да запазвам места ?
Не. Ако искате да сте заедно, трябва да купите места.

# 212
  • Мнения: 20 597
Предстои Cyber Week на Раянеър

# 213
  • Бургас
  • Мнения: 865
От сутринта е отворен Cyber Week, но вместо намаления цените са скочили с по 5- 10 евро дори за непопулярни дестинации за м. февруари, например. Нормално ли е това?

# 214
  • Мнения: 20 597
От 25 ноември до 2 декември е Cyber week. Да видим за кои "избрани полети" ще намаляват. Щом няма един процент за всички, значи.. никаква промоция не е. Може би всеки ден ще има различна оферта, както беше миналата година.

# 215
  • Мнения: 6 476
То е ясно, че ще е нещо с цел реклама, не истински намаления...

# 216
  • София
  • Мнения: 23 831
Днес ми се доповръща от Раянеър и отношението на служителите им, което беше далеч от професионално.
Връщахме се от Полша. При бординга на изхода бяха довтасали едни млади дами с рамки за багажи, а трета - с пос терминал да прибира урожая, в което няма лошо, все пак има правила и трябва да се спазват.
Дъщеря ми беше с малко куфарче за ръчен багаж и го посочиха за проверка. Веднага свалих колелцата, а дъщеря ми постави куфара вертикално, тоест както си го носи, съответно той щръкна с половин педя извън рамката. И двете служителки като се разкрякаха - трябва да заплатите 75 евро. Казвам им - няма шанс, защото куфарът отговоря на изисканите размери. Те - не, не отговаря. Осеферих се и обърнах куфара в легнало положение, при което пасна идеално в рамката. Онези двете спряха да пискат. На английски им благодарих за съдействието и за проявената любезност, подчертано иронично, а на български им подхвърлих две изречения, които ще ви ги спестя. Това гнусно поведение направо ме отврати. Да, доста народ изгоря, включително и приятелката ми, тъй като се оказа, че куфарчето й е с половин см по-дълго. Но да ми стоят отстрани и да ми кудкудякат да плащам при положение, че виждат, че багажът е поставен неправилно, е меко казано непрофесионално и отблъскващо отношение. Нито съм искала да шмекерувам, нито нищо. Явно бяха разочаровани, че не успяха да ми измъкнат парите.
Като за капак изкараха хората на пистата да висят на студа 15 мин. докато разрешат качването в самолета.

# 217
  • Мнения: 2 338
Финансистите са ги подгонили явно за малоумното им бездействие през годината, и сега се чудят какво да правят за да закърпят бюджета.

# 218
  • София
  • Мнения: 662
По-скоро събират парите, които трябва да връщат на пътниците от наложената им глоба.
Но, има си правила и точните размери за различните типове багаж са ясно дефинирани. Ние предварително ходихме да проверим дали ръчният ни багаж  влиза в техните рамки.

# 219
  • столицата
  • Мнения: 4 557
Правилата са изначално ясни и всеки си преценява дали да поеме риска като опита да пътува с по-обемен багаж.
Днес Райън май са сбъркали с цените от промоцията. Вдигнали са ги нагоре.

# 220
  • София
  • Мнения: 23 831
Изобщо не отварям дума за правилата, а за отношението към клиентите. Грозно беше крякането You have to pay now, при положение, че куфарът ми беше изряден.

# 221
  • Мнения: 20 597
Промото за 25 ноември е за полети през декември, януари и февруари:
https://www.ryanair.com/bg/bg/lp/promotion/book-now





# 222
  • Мнения: 384
Днес ми се доповръща от Раянеър и отношението на служителите им, което беше далеч от професионално.
Връщахме се от Полша. При бординга на изхода бяха довтасали едни млади дами с рамки за багажи, а трета - с пос терминал да прибира урожая, в което няма лошо, все пак има правила и трябва да се спазват.
Дъщеря ми беше с малко куфарче за ръчен багаж и го посочиха за проверка. Веднага свалих колелцата, а дъщеря ми постави куфара вертикално, тоест както си го носи, съответно той щръкна с половин педя извън рамката. И двете служителки като се разкрякаха - трябва да заплатите 75 евро. Казвам им - няма шанс, защото куфарът отговоря на изисканите размери. Те - не, не отговаря. Осеферих се и обърнах куфара в легнало положение, при което пасна идеално в рамката. Онези двете спряха да пискат. На английски им благодарих за съдействието и за проявената любезност, подчертано иронично, а на български им подхвърлих две изречения, които ще ви ги спестя. Това гнусно поведение направо ме отврати. Да, доста народ изгоря, включително и приятелката ми, тъй като се оказа, че куфарчето й е с половин см по-дълго. Но да ми стоят отстрани и да ми кудкудякат да плащам при положение, че виждат, че багажът е поставен неправилно, е меко казано непрофесионално и отблъскващо отношение. Нито съм искала да шмекерувам, нито нищо. Явно бяха разочаровани, че не успяха да ми измъкнат парите.
Като за капак изкараха хората на пистата да висят на студа 15 мин. докато разрешат качването в самолета.

1. Служителите са към фирма за наземно обслужване, която е подписала договори с различни авиокомпании. Днес сте ги хванали на смяна на Раян, утре ще са на полет на съвсем друга авиокомпания.
2. Приказките на български можеше да спестите, че сте ги казали изобщо. Говори лошо за Вас.
3. Полетът се затваря по система до определена минута и е тяхна отговорност всички пътници да са минали през изхода и да са сканирали бордните си карти до този момент. Дали ще чакате навън, в автобус, или в ръкав - оплакванията към инфраструктурата на даденото летище. Ако те не затворят полета по система навреме, после отговорността е на тяхна глава.

ПС: Иначе поздравления за това, че сте си отстоявали позицията и не сте ги оставили да Ви таксуват за багаж, който съответства на размерите.

Последна редакция: пн, 25 ное 2024, 20:18 от ztztt

# 223
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 784
Промото за 25 ноември е за полети през декември, януари и февруари:
https://www.ryanair.com/bg/bg/lp/promotion/book-now






И?
...
Днес Райън май са сбъркали с цените от промоцията. Вдигнали са ги нагоре.
Вярно е, следя за конкретни дати повече от месец.
Явно пак отивам при австрийците.

# 224
  • Мнения: 1 055
Много са зле тия лоу кост компании, но понякога просто човек няма избор, защото предлагат директни полети. Иначе винаги когато е възможно не летя с тях. Как пак с България еър, Луфтханза и Бритиш еъруейс никога не съм стояла на студа отвън да чакам, а се е случвало само с Райън и Уиз. Тия приказки за летището и тн , няма смисъл да си ги говорим.
Живи и здрави, ще си ги търпим, защото ни се пътува.

Общи условия

Активация на акаунт