RYANAIR - 27

  • 39 136
  • 743
  •   1
Отговори
# 75
  • sofia
  • Мнения: 2 455
Здравейте, винаги ли при отменя полет за други дати таксата е 45 евро на посока? Също, като тръгна да сменям датата през апа и ми дава налични датите само от днес до датите на полета, но за след това не е възможно. Така ли е по принцип?

# 76
  • Мнения: 20 546
Здравейте, винаги ли при отменя полет за други дати таксата е 45 евро на посока?
Това не е отмяна, а промяна. При отмяната просто си канселираш пътуването, отказваш се. При промяна сменяш датата и доплащаш разликата. Ако билетът ти е струвал 20 евро, а на новата дата струва 50 евро, значи доплащаш 30 евро само за това. Таксите са си отделно (виж в сайта, да не говоря наизуст). И общо взето най-често по-изгодно излиза да си купиш нови билети за новите дати и старите да си "изгорят".

# 77
  • Мнения: 6 460
Здравейте, винаги ли при отменя полет за други дати таксата е 45 евро на посока? Също, като тръгна да сменям датата през апа и ми дава налични датите само от днес до датите на полета, но за след това не е възможно. Така ли е по принцип?

Ако ти променяш полета по своя инициатива винаги има такса. Ако те променят полета няма такса, дори и да искаш да избереш други дати. Не става ясно какъв е случаят.

# 78
  • София
  • Мнения: 18 524
Здравейте, имате ли опит със счупени куфари от раян?

Изплащат ли си обезщетението? Подадохме заявление, всичко сме спазили. Още ни вест, ни кост.
   
Рекламацията за счупен куфар трябва да се насочи към обслужващата фирма. За София е Суиспорт.
Те разследват, издирват и после се решава.
Имахме подобен случай с детска количка - дойде много счупена на Т2. Близо до багажните ленти има гише за подобни оплаквания. Описахме всичко, те какво са правили не знам, но откриха как при качването в Баден Баден рамката на количката е изтървана от високо, после набутана в багажното. Изплатиха 250 Е, за количка купена за 20 Е  и отгледала 2 деца при редовно пътуване насам-натам.
В момента се пише оплакването, на място. Бяха счупили и още 1 количка на млада майка от малцинствата. Тя еедвам говореше бг, не можеше да пише, но количката и беше от скъпите. Пуснаха ме да влеза и да и превеждам колкото мога и скалъпихме и нейното оплакване. После не знам какво е станало.

# 79
  • sofia
  • Мнения: 2 455
Аз го променям, понеже се оказах възпрепятствана, за съжаление. Явно ще трябва да преглътна, че съм ги изгубила тия пари. А всъщност застраховката не го ли поема това?
Здравейте, винаги ли при отменя полет за други дати таксата е 45 евро на посока? Също, като тръгна да сменям датата през апа и ми дава налични датите само от днес до датите на полета, но за след това не е възможно. Така ли е по принцип?

Ако ти променяш полета по своя инициатива винаги има такса. Ако те променят полета няма такса, дори и да искаш да избереш други дати. Не става ясно какъв е случаят.

# 80
  • Мнения: 5 009
Застраховката е само при настъпил застрахователен риск т.е. състояние, непозволяващо да се осъществи пътуването (заболяване, злополука, вкл. на близък член от семейството, за когото следва да се полагат грижи). Служебни и други ангажименти са извън застрахователното покритие.

# 81
  • sofia
  • Мнения: 2 455
Всъщност случаят е точно такъв - детето ми е малко и ще е с гипс по време на датите на пътуването и няма как да го оставя така. Ще им пиша освен и да видим.
Застраховката е само при настъпил застрахователен риск т.е. състояние, непозволяващо да се осъществи пътуването (заболяване, злополука, вкл. на близък член от семейството, за когото следва да се полагат грижи). Служебни и други ангажименти са извън застрахователното покритие.

# 82
  • Мнения: 3 069
Всъщност случаят е точно такъв - детето ми е малко и ще е с гипс по време на датите на пътуването и няма как да го оставя така. Ще им пиша освен и да видим.
Застраховката е само при настъпил застрахователен риск т.е. състояние, непозволяващо да се осъществи пътуването (заболяване, злополука, вкл. на близък член от семейството, за когото следва да се полагат грижи). Служебни и други ангажименти са извън застрахователното покритие.
Опитайте. Майка ми трябваше да лети, но си извади ръката от рамото, нямаше застраховка. Преведохме епикризата и писах на Ryanair, че няма как да лети. Не беше уважено. Според тях не е сериозна диагноза. Обясних, че по време на полета трябва да е обездвижена, а няколко дни след това да посещава рехабилитация - не приемат. Дано при вас да има успех.

# 83
  • Варна
  • Мнения: 5 281
Юни месец активирах застраховка точно заради гипсирано дете. Тогава пътуването беше с туристически пакет. Възстановиха ми 100% от стойността.
Щом имате застраховка действайте по нея, а после ще купувате нови билети и резервации.
Имайте предвид, че за повечето компании има срок от 24ч за уведомление за настъпилото събитие. В амбулаторния лист, ако имате вписани дати за контролни прегледи и някой съвпада с периода на пътуване е голям плюс.


Di Soleil, доколкото разбирам става въпрос за застраховка и това всъщност е единствения начин.
Авиокомпания, Туроператор... няма да уважат и възстановят. Там се действа по договор като точно заради това има застраховки и на когото не му се рискува прави. Не пътуваме без застраховка.

# 84
  • Мнения: 43
Здравейте,от няколко години пътувам София Венеция или Загреб сега не намирам нито един полет близките няколко месеца
Имат полети чак март 2025
Дали някой е пътувал в тази дестинация и е наясно кой са най близките летища дестинацията ми е словения
Съгласна съм и с прекачване с разумен ппестой

# 85
  • Мнения: 4 478
Застраховката за която говорите, се купува заедно с билета ли,никога не съм купувала такава? И за какво друго важи,къде мога да прочета?

# 86
  • Мнения: 5 009
Може да е с билета - тогава застрахователят е избран от превозвача или в рамките на 5 дни след закупуване на билета - при български застраховател. Продукта предлагат Армеец и Булстрад (предпочитам ги), като с Булстрад може да се сключи застраховка онлайн. Наименованието е "Отказ от пътуване". В Общите условия са описани поетите застрахователни рискове. Ако има резервирана квартира и нейната цена се включва към покритието. Не са високи цените, а понякога може да е полезна.

Последна редакция: нд, 03 ное 2024, 21:18 от Шарлот

# 87
  • Melmak
  • Мнения: 9 687
Благодаря, Айша. Съвсем друго ми казаха на мен. Отидохме със счупения куфар на lost and found, видяха щетата, дадоха ни нещо като протокол и на него пише на кой линк да подадем клейм към компанията. Обезщетението било 50€. Имаше още счупени куфари на нашия полет и същото казаха и на останалите от опашката. Подадохме към раянер и чакаме.


Относно застраховките, аз винаги си правя. Здравна задължително, имам и европейска здравна карта. Но другата важна застраховка е “отмяна на пътуване” и включва разни такива неща като болести, счупвания, инциденти, дори загуба на работа, смърт на близък и подобни. Съответно е някакъв % от стойността на пътуването. Аз ползвам Евроинс, свързвам се директно с тях по мейл, пращат ми полицата, плащам я по банков път. Много е лесно и удобно, не ходя никъде, не се занимавам. Специално те имат два варианта на тази застраховка, единият включва и загуба на куфар и подобни неща.

# 88
  • Варна
  • Мнения: 5 281
И аз правя в Евроинс. Има опция самостоятелно онлайн като там е описано всичко като условия.
За всяка една застраховка си посочвате застрахователна стойност, рискове... всичко е по избор.
Излиза ~ 4.5-5% от стойността на пътуването.
С тях правя и здравна като тя е ~2лв/човек/ден като пак зависи избраната премия и рискове.
За мен тази застраховка си струва. Да, не винаги ползваш за щастие, но цената и не е висока, а ти дава някакво спокойствие особено с деца. Така юни месец със застраховка на стойност 200лв ми възстановиха платените 4000лв, с които по договор си изгаряхме на 100%, а нямаше никаква възможност да пътуваме.

# 89
  • София
  • Мнения: 4 600
Аз досега само с Уника съм застраховала, да чукна на дърво все още не ми се е налагало да я използвам. Изобщо не съм гледала спрямо други застрахователи как е положението и имат ли някакви разлики. Ще ми е интересно ако някой е сравнявал условия да сподели.

Общи условия

Активация на акаунт