Образователните играчки Thinkle Stars – най-ценният подарък за всяко дете

  • 4 382
  • 209
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 1 397
Децата ми са на 6г, 4г и 1г. Предпочитат, интерактивни играчки, образователни също.
Колкото повече играчки, толкова по-малко играят. Предпочитам малко, но качествени.

# 166
  • Мнения: 751
Голямата ми дъщеря е почти на 6 години. Обича да играе с пъзели, Лего, настолни игри, съобразени с възрастта й. Изключително креативна, мислеща и будна е, от малка обожава да й чета приказки, отскоро може и сама да чете. Няма никакво екранно време пред телефон или таблет, гледа единствено определени филмчета по тв няколко часа седмично. Обожава да оцветява и рисува. Смятам, че малко, но "смислени" играчки са по-добре отколкото много и ненужни. Дори предпочитам напоследък да й купувам книжки пред играчки.
Малката ми дъщеря е на 1,5 години. Засега обича всякакви дървени низанки, строители, "сортери", тихи книжки, пъзели. Старая се и нея да науча да обича книжките, както да се "замисля" какво може да прави със съответната играчка (тип дървени кубчета и строители).
Освен това гледам да имат достатъчно дълго време навън, дейностите в парка или на детската площадка също развиват децата в положителна посока.
Малката също няма екранно време пред смарт устройства.

# 167
  • Мнения: 47
Дъщеря ми е на 2 г. и 5 месеца. Обича да играе с кукли, плюшени играчки и всякакви ежедневни принадлежности - тоест занимава се най-много с role play тип игра и мисля че се развива отлично за възраста си.
Смятате ли, че има оптимално количество играчки, след което „повече“ вече не означава „по-добре“? - определено да. Всеки би го изразил в различно количество, аз го определям по възраст. До 2 г възраст децата нямат нужда от почти никакви играчки, а най-добре се заиграват с образователни играчки или по предназначение и с въображение след 3 г. възраст.

# 168
  • Мнения: 1 132
На колко години е вашето дете и какви играчки предпочита – интерактивни, образователни или класически – и как това се отразява на развитието му? Смятате ли, че има оптимално количество играчки, след което „повече“ вече не означава „по-добре“? -
Имам две деца на 9г. и 6г., които обичат да играят с различни видове играчки, които развиват различни умения.
Да, определено наличието на много играчки не означава непременно повече умения. Като цяло подбираме играчките според възрастта и интереса на децата.

# 169
  • Мнения: 191
Малкият ми син е на 5 години, любимото му занимание е да реди пъзели и конструктор. Разбира се и типично момчешките игри стреляне и с пушки и     игра с колички. През топлото време се старая да играе на вън - обича и да кара колело. Мисля, че играчките и активностите трябва да се подбират според интересите и възрастта на детето.

# 170
  • Мнения: 381
На колко години е вашето дете и какви играчки предпочита – интерактивни, образователни или класически – и как това се отразява на развитието му?
Изборът на играчки зависи от възрастта, темперамента на детето и много други фактори. Наличието на всички изброени видове ( интерактивни, образователни, класически) допринася за хармоничното развитие на детето. Интерактивните играчки развиват емоционалната интелигентност и социалните умения на децата ( които по-късно ще оценяваме като soft skills), образователните играчки създават положителни нагласи, мотивация и добри работни навици за усвояване на нови знания, класическите играчки развиват въображението.
Смятате ли, че има оптимално количество играчки, след което „повече“ вече не означава „по-добре“? Категорично ДА! Трябва да има от различните типове играчки, които с израстването на детето трябва да се актуализират. Старите играчки подаряваме, допустимо е запазването на не повече от 1-2 любими играчки.

# 171
  • Мнения: 736
Имам 3 деца - на 5, 4 и 1,8г. Имаме различни играчки, всякакви видове. Имаме играчки, които са издържали проверката на времето и все още децата им намират приложение в игрите. Децата ми са много различни, но в някакъв момент всеки от тях играе с класически играчки, образователни (имаме няколко таблета на тинкъл Старс) или с интерактивни.
Не знам кое е оптималното количество играчки, но много старателно подбирам играчките и определено смятам, че по-малкото е повече.
Най-голямото ми има интерес към шах, пъзели и образователни таблети.
Средното играе с животни, ролеви игри и и обожава книжки.
Малкото иска всичко да пробва от каране на колело до зареждане на пералнята и не се съобразява с ограничения на възрастта, отбелязани на играчките... Най-дълго се заиграва с магнити , пластелин и Дупло.

# 172
  • Мнения: 2 858
На колко години е вашето дете и какви играчки предпочита – интерактивни, образователни или класически
Нашите деца са момчета близнаци на 3 години и според настроението са и заниманията им с играчките. Играят и с класически и образователни и интерактивни.

Как това се отразява на развитието му?
 Станаха изобретателни, защото и двамата развиха въображението, защо играят с класически играчки.
Интерактивните играчки, развиха любопитството им, а с образователните тренираме търпението...😀

Смятате ли, че има оптимално количество играчки, след което „повече“ вече не означава „по-добре“?
Колкото и да ги ограничавам при нас правилото на мечо Пух е на почит: "Колкото повече,  толкова повече "

# 173
  • Мнения: 79
На колко години е вашето дете и какви играчки предпочита – интерактивни, образователни или класически – и как това се отразява на развитието му? Смятате ли, че има оптимално количество играчки, след което „повече“ вече не означава „по-добре“?
Моето момче е на 4 години, няма конкретни предпочитания. Играе както с класически, така и с интерактивни и образователни.
Смятам, че ротационният принцип е добър при децата, за да няма претрупване.

# 174
  • Мнения: 1 803
Моето е вече на 8. Все още се радва на играчки-лего, 3Д пъзели. Купувам и много книги с цел да предизвикам интерес към четенето.

# 175
  • Мнения: 605
Децата ми са на 1г. и на 6г. Играят както с класически игри, така и с образователни. Смятам, че играчките играят важна роля при подрастващите деца, развивайки въображението и креативността им.
Периодично актуализираме играчките и не ги претрупваме, за да са им интересни.

# 176
  • Мнения: 141
Дъщеря ми е на 1г. и 6 месеца и според мен най- много й привличат вниманието интерактивните играчки. Определено многото играчки са прекалени и съответно детето губи интерес към тях. Както и другите момичета вече са посочили - ротационния принцип е решението.

# 177
  • Мнения: 14
Сина ми е на 1,5г. Харесва най-много образователни играчки, след това интерактивни. На мнение съм че няма нужда от много играчки, защото се пренатоварва и губи интерес. С образователните учи нови думи, причинно-следствени връзки и памет. 🍀

Последна редакция: пн, 02 юни 2025, 08:00 от Веронна66

# 178
  • Мнения: 1 126
На 5г. и на почти 1г.  Баткото предпочита  образователни, а малкият интерактивни. В избора на играчки се водя по интересите и възрастта на децата ми.  Смятам, че има оптимално количество играчки и се старая да го поддържам като прибирам играчките, ако са повече и периодично ги сменям. Ако са неподходящи за възрастта също ги прибирам, иначе те играят не по предназначение с тях или изгубват интерес бързо.

# 179
  • София
  • Мнения: 4 668
Имам внучка на 3 години, много обича класически и креативни игри. Когато загуби интерес ги прибираме и заместваме с други като ги ротираме.

Общи условия

Активация на акаунт