Въпроси за TBI Bank - 4

  • 16 398
  • 401
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 6 448
Питах в чата. Правили са профилактика.
Затова вечерните аномалии не трябва да се взимат предвид. Скоро пак нещо не работеше през нощта(нещо с депозитите) и на сутринта всичко е нормално.

# 391
  • Мнения: 6 448
Скрит текст:
Сложих няколко неща в кошница и искам да ги взема на разсрочено.. как става? През онлайн магазина да избера TBI (има такава опция) или през приложението (имам някакъв отпуснат кредитен лимит). Взимал съм преди време по стандартния начин, но минаваше през телефонни обаждания, анкети, електронно подписване на договори и маса излишни щуротии, които искам този път да си спестя.. Simple Smile
neon кредит трябва да ти е активиран. По принцип се прави като първо платиш с твоите пари, а после избереш от трансакцията да разсрочиш плащането, тогава ти връщат парите веднага.
Друг вариант, ако нямаш пари в сметката или не достатъчно, ще си ги изтеглят от neon кредит сумата при плащане. Вероятно след това също ще има вариант да избереш на колко вноски да го разсрочиш.
Може да има други варианти. В момента май има промоция и 6 месеца е без лихва(3 месеца винаги е без лихва), защото от време на време ми пращат имейл, че "само сега" мога да купя от еди си кой магазин на 6 вноски без лихва.
Може да са ме прочели, защото официално ми пратиха имейл, че важи за ВСИЧКИ покупки от физически или онлайн магазин(включително хранителни и подобни), а не само от конкретни магазини. Не пише докога ще е тази промоция.

Цитат
Новата промо кампания започна
Вече можеш да разделяш покупките си на 6 безлихвени вноски директно през tbi bank app 😎

До сега можеше да пазаруваш на 3 вноски без такса – сега имаш двойно повече време, без да плащаш повече.

Последна редакция: пт, 31 окт 2025, 21:48 от ЧревоУгодник

# 392
  • Мнения: 60
Случва ли ви се напоследък от банката да не изпълняват веднага нареждания направени през аппа. Втори превод ми се бави. Уж е блинк а не пристига. Първия път звънях и се оказа, че чакал някакво потвърждение. Сега вероятно е същото но няма на кой да се обадя по това време.

# 393
  • Мнения: 62 258
Забелязах, че вечер го има този проблем. И в почивните дни.

# 394
  • Мнения: 60
Супер неудобно. Явно ще се чака 2 дни за съдействие.

# 395
  • Мнения: 1 979
Може и банката на получателя да има някакъв проблем. Съмнявам се някой да потвърждава ръчно blink превод в ТБИ.

# 396
  • Мнения: 60
Предния път точно такъв беше проблема. Сега отново уж проверяват... Да видим.

# 397
  • Мнения: 1 979
Аз преди няколко седмици имах проблеми с превод към epay. Но се оказа, че те са имали проблеми точно тогава. Но и превода веднага се връщаше като неуспешен в ТБИ, не чакаше някой да го потвърждава..

# 398
  • Мнения: 62 258
На мен към Биг Банк два пъти ми се случва, все в извън работно време. Сега направих, да видим дали ще се върне пак.

# 399
  • Мнения: 60
На мен към Биг Банк два пъти ми се случва, все в извън работно време. Сега направих, да видим дали ще се върне пак.

Точно за там е превода. Мина ли твоя. При мен не ги връща, просто седят и чак някакво потвърждение от страна на тби.

# 400
  • София
  • Мнения: 1 271
На мен от Първа инвестиционна. Казаха като стане така да искам потвърждение чрез смс, за да мине.

# 401
  • Мнения: 62 258
Мина днес без проблем.

Общи условия

Активация на акаунт