Въпроси за TBI Bank - 4

  • 16 435
  • 401
  •   2
Отговори
# 45
  • Мнения: 267
Създаваше се. Вече не. Не излиза опцията след превод. Уж работели да го оправят ама нищо вече няколко месеца

Шаблон се създава, когато направиш превод. Не предварително. Пита те на последната стъпка.

# 46
  • Мнения: 62 263
А, това е друго. Може да е бъг. Иначе не виждам защо.

# 47
  • Мнения: 513
Изпуснала съм новата тема. Да попитам 2 неща:
- може ли да се плаща с Неон през телефона, както е при Револют?
- четох, че има до 2 безплатни тегления месечно на банкомат - така ли е и на кои банкомати?

# 48
  • Мнения: 535
Изпуснала съм новата тема. Да попитам 2 неща:
- може ли да се плаща с Неон през телефона, както е при Револют?
- четох, че има до 2 безплатни тегления месечно на банкомат - така ли е и на кои банкомати?
Добавила съм неона към гугъл уолета и плащам както с всички останали карти, безконтактно.

# 49
  • Мнения: 513
Изпуснала съм новата тема. Да попитам 2 неща:
- може ли да се плаща с Неон през телефона, както е при Револют?
- четох, че има до 2 безплатни тегления месечно на банкомат - така ли е и на кои банкомати?
Добавила съм неона към гугъл уолета и плащам както с всички останали карти, безконтактно.

По този повод /гугъл уолета/ ми се случи нещо, което не мога да си обясня. Миналия ден отидох до офис на TBI да ми съдействат за активиране на карката НЕОН, защото откакто я получих през април, не съм имала време да се занимавам с кодове, пароли и всичко, което се прави, за да се активира картата. В офиса откриха, че тя вече е активирана, а аз нищо не бях правила. Казаха, че може да съм я добавила към гугъл уолет и затова да е активна, но аз не съм я добавяла и изобщо нищо не бях правила с и покрай нея. Картата е активна и вече я ползвам, но не знам как да проверя, дали е добавена в гугъл уолет. Като вляза там, ми излиза само картата на Револют.

# 50
  • Мнения: 535
По този повод /гугъл уолета/ ми се случи нещо, което не мога да си обясня. Миналия ден отидох до офис на TBI да ми съдействат за активиране на карката НЕОН, защото откакто я получих през април, не съм имала време да се занимавам с кодове, пароли и всичко, което се прави, за да се активира картата. В офиса откриха, че тя вече е активирана, а аз нищо не бях правила. Казаха, че може да съм я добавила към гугъл уолет и затова да е активна, но аз не съм я добавяла и изобщо нищо не бях правила с и покрай нея. Картата е активна и вече я ползвам, но не знам как да проверя, дали е добавена в гугъл уолет. Като вляза там, ми излиза само картата на Револют.
Щом не излиза, значи не е добавена. Нали със скрол настрани преглеждате картите? Иначе аз моята я ползвах пак през него, без да я активирам първоначално с първия пин и т.н.

# 51
  • Мнения: 513
По този повод /гугъл уолета/ ми се случи нещо, което не мога да си обясня. Миналия ден отидох до офис на TBI да ми съдействат за активиране на карката НЕОН, защото откакто я получих през април, не съм имала време да се занимавам с кодове, пароли и всичко, което се прави, за да се активира картата. В офиса откриха, че тя вече е активирана, а аз нищо не бях правила. Казаха, че може да съм я добавила към гугъл уолет и затова да е активна, но аз не съм я добавяла и изобщо нищо не бях правила с и покрай нея. Картата е активна и вече я ползвам, но не знам как да проверя, дали е добавена в гугъл уолет. Като вляза там, ми излиза само картата на Револют.
Щом не излиза, значи не е добавена. Нали със скрол настрани преглеждате картите? Иначе аз моята я ползвах пак през него, без да я активирам първоначално с първия пин и т.н.

Със скрол настрани излиза пак само Револют. Долу има "Добавяне на карта", ама сега не смея, защото се чудя какво е станало, че картата да е активна без да съм използвала идентификациите за изпращане на СМС или каквото там се изисква.

# 52
  • Мнения: 535
Проверете имате ли транзакции, които да не сте оторизирали. По принцип бих я сменила с нова, ако имам съмнения.

# 53
  • Мнения: 1 797
Ами свалиха още лихвите по тригодишните депозити. Изравнили са ги с двегодишните, което е нонсенс. Като започнат да ми изтичат след 1-2 години ще се изнасям. Не са по - изгодни от DBANK тригодишните (засега, че и тях не ги знам как ще ги сринат). Надявам се на нови възможности по европейските банки след влизането в ЕЗ.



Последна редакция: ср, 18 юни 2025, 13:35 от Seiko7075

# 54
  • Мнения: 899
Ами свалиха още лихвите по тригодишните депозити. Изравнили са ги с двегодишните, което е нонсенс. Като започнат да ми изтичат след 1-2 години ще се изнасям. Не са по - изгодни от DBANK тригодишните (засега, че и тях не ги знам как ще ги сринат). Надявам се на нови възможности по европейските банки след влизането в ЕЗ.




и аз забелязах вчера.
кофти..

А биг банк добра алтернатива ли е?Пише 2.6% за 12м?

Последна редакция: ср, 18 юни 2025, 15:25 от Edelvais123

# 55
  • София
  • Мнения: 18 413
Еделвайс123, Биг банк не е лицензирана от БНБ.
Ако се случи "случка" се оправяш по естонските закони.
Разгледай сайта, това е обяснено ясно.
И в долната част на билбордовете го пише с малки букви.

# 56
  • Мнения: 1 979
BigBank са си лицензирани в БНБ като клон на чуждестранна банка - https://www.bnb.bg/RegistersAndServices/RSCIRegisters/BS_CI_REG_BANKSLIST_BG
Парите са гарантирани като нашите, от естонския фонд. Дали ще си пишеш с нашия фонд, или с естонския - все тая.
Дори спестовната им сметка е добра алтернатива спрямо депозитите тук. Но всеки си решава сам за себе си разбира се.

# 57
  • Мнения: 35
Парите са гарантирани като нашите, от естонския фонд. Дали ще си пишеш с нашия фонд, или с естонския - все тая.
С естонския фонд не  може да си пишеш (т.е може, ама без резултат), тъй като по закона за гарантиране на депозити в Европейската икономическа общност комуникацията и изплащането минават изцяло през локалния за клона на банката гаранционен фонд - в случая българският.

Просто средствата за изплащането се покриват от естонския гаранционен фонд, а не от нашия.

# 58
  • Мнения: 94
Здравейте, на някои да му се е случвало да му бъде отказано плащането в един и същ магазин/обект неколкократно ?

В смисъл при мен постоянно ми се случва като отида да заредя гориво на Lukoil и да ми бъде отказано плащането.
Поне 1 от 5 е отказано. Пробвал съм и контактно плащане и резултата е същия. От ТБИ твърдят, че при тях не е отчетен отказ и съответно не могат да направят проверка.

Та ми е интересно при вас случвало ли ви се е да не можете да си платите в Lukoil или друг обект?

# 59
  • Мнения: 3
Влизам днес и гледам сметката ми на -14лв.  Всичко,което плащам е от касичката.После ги връщам там и обикновено сметката ми е на нула.Не виждам никъде по транзакции да съм платила нещо повече. В транзакции пише "неразрешен овърдрафт"  веднъж ва 1.50,втори за 7.50  Общо 9,не 14.
Дотук добре. Пиша на tbi,те нямали такава информация. Сега как да разбера отгъде и какво?Овърдрах 9,липсват 14,накрая и не знаят.
Някъде съм платила повече отколкото има,но не виждам никъде такова нещо.
Транзакциите са ми :
Превод от касичка (примелно 100лв) ,плащане 90,захранване на касичка 10. Общо взето лесно се хваща,че за всяко плащане съм теглила и връщала "рестото".Нещо ми се губи.. Случвало ли ви се е ?
Отделно получих 3 превода,които после се наложи да върна на хората(съседите),но за тях не вярвам да е имало такса за мен,че съм ги получила. За изпращане не са взели мисля,защото ги върнах след като видях за тези -14.
На мен ми се случи същото, като говорим, че двете ми сметки са на -90лв. А преди 3 дни бях на +400лв. Говорих с безполезните им агенти, казват, че не могат да отговорят и съответно трябвало да се види от вътрешен отдел(отговор в рамките на 5 работни дни).
На мен също в транзакции не ми излиза за какво са отишли тези пари.
Първо направих извлечение на транзакциите за последните 6 месеца от приложениета им, за да проследя сумите(пак не става ясно какво се е случило). Реших да си го изкарам на пдф(има такава опция) уж същото извлечение. Еми на пдф излязоха редица суми плащани през последните 3 месеца, които не са били осчетоводени. На 19.06 са ми осчетоводили 85 суми за над 3000лв., днес също още суми са осчетоводили, а не съм имала никакви плащания с дни. Следва на отбележа, че за всички плащания веднага ми е излизало съобщение от приложението за плащане, на впоследствие са изчезвали от транзакции, виждала съм как ми се актуализира баланса, но явно не се е актуализирал напълно. Защото не съм била на + тези 3000лв.
Вчера си отворих приложение и виждам как не само ми липсват парите и съм на минус даже са ми изтеглили парите от спестовната сметка. Кажете ми как да си търся правата, защото не е нормално банката да сочи, че имаш определена сума и уж да ти актуализира баланса, ама не съвсем и на другия ден се оказва, че не само ги нямаш тия пари, а даже си на минус и им дължиш пари.
Не става въпрос за забавяне от търговец, а за над 100 транзакции, които не са били осчетоводени навреме и е показван грешен баланс..

Общи условия

Активация на акаунт