Въпроси за TBI Bank - 4

  • 11 038
  • 261
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 607
За 1 година ползване приложението ми веднъж се прецака,  но отидох до офис и ми го оправиха.
За мен са топ и се надявам да не се променят много нещата след закупуването им Декември месец.

# 241
  • София
  • Мнения: 18 241
Прочети темата от началото и ще видиш на кого, какво не му допада.

# 242
  • Мнения: 6 369
Здравейте,
попаднах на тази тема за TBI във връзка с това, че обмислям да стана техен клиент. Допада ми това, че може една и съща сметка да се ползва за дебит и кредит, че покупката може да се разсрочва на вноски, че няма такса за откриване и закриване на сметка, няма такса обслужване, 2 безплатни тегления от банкомат.
Но по-скоро ако може да споделите има ли нещо, което на вас не ви допада и което аз не знам, а трябва да се има предвид за тази банка, някакви подводни камъни.
Предварително благодаря на отзовалите се.
От време на време се появяват някои проблеми с приложението, които оправят. Засега нищо критично откъм функции не съм забелязал да се прецака.

# 243
  • София
  • Мнения: 2 258
В чата напишете "връзка с оператор" Simple Smile
Много благодаря, направих го, трябвало им технологично време за да премахнат сметките Rolling Eyes, сигурно в понеделник нямало да ги виждам - ще видим, като знам, че миналата година 2 месеца си писахме за да си дръпнат парите за шопинг лимита и да го закрият се съмнявам, но дано ме изненадат.

# 244
  • Мнения: 55
Получавате ли нотификация при наличие на новоизлязла битова сметка за плащане?

# 245
# 246
  • София
  • Мнения: 8 178
Получавате ли нотификация при наличие на новоизлязла битова сметка за плащане?
Вече да, но известно време въобще не излизаха или пък само някои.

# 247
  • Мнения: 24 523
Точно за сметки за плащане не ми е много надеждно, аз също доста време не бях получавала известия. При мен е лесно защото не са много неща и си знам кое от тях кога е излязло за плащане. На когото са много сметки там и по различно време сигурно става много досадно все да проверява.

# 248
  • Мнения: 61 477
И аз много не разчитам на известия. Проверявам си на датите. Но напоследък пращат, не мога да си изкривя душата.

# 249
  • Мнения: 847
И аз този месец не получих известие за битови сметки, но като си влязох в приложението бяха излезли и си ги платих.

# 250
  • Мнения: 24 523
Аз преди като пише а други че получават, не получавах Grinning
Днес получих, за сметка която излиза на 15то число, те нали не се появяват на момента в банкирането.

# 251
  • Мнения: 61 477
За всички сметки този месец,  до момента, съм получила известия.

# 252
  • Мнения: 55
Аз за нито едно не съм и не получавам известия. Като вляза да проверя са там, но известия никога не са идвали.

# 253
  • Там...
  • Мнения: 471
Приложението е с изцяло нов дизайн, забелязахте ли?

# 254
  • София
  • Мнения: 8 178
На 18.09 съм пазарувал в Лидл за 21.12 лева и е осчетоводено веднага на същата дата.
Сега виждам същото плащане от същата дата осчетоводено още веднъж със знак минус на 23.09. Дата, което още дори не е настъпила.

От детайлите на самото плащане има опция директно да се докладва проблем, както и направих. Не вярвам да ми отговорят.

Та, очите на 16 и гледайте сумите с минус ежедневно, давам като съвет.

Общи условия

Активация на акаунт