Въпроси за TBI Bank - 4

  • 13 430
  • 336
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 1 952
Аз пък вчера отидох до клон на банката да попитам как аджеба да си вкарам картата в часовника. От wallet, понеже се вкарва през телефона, ми изписва да я верифицирам. В офиса им ме гледаха като полезно изкопаемо. Питах през чат, казаха да отида в офис. Освен това ми казаха, че чатът, където уж се свързваш със служител, е AI, с което още повече ми паднаха в очите. Та, не разбраха защо картата не може да се вкара на часовника.

Не са си направили системата както трябва. При мен излиза накрая да се обадя на банката да верифицира картата,
Другите банки пращат sms за верификация и се добавя без проблем.

# 271
  • Мнения: 6 370
Да, това излиза. Обаче Ботът на чата казва да верифицирам в банката. От банката нищо не знаят и не могат да верифицират. А твлефонът, към който те отпращат, не съществува или не може да се избере.

# 272
  • Мнения: 335
Да, това излиза. Обаче Ботът на чата казва да верифицирам в банката. От банката нищо не знаят и не могат да верифицират. А твлефонът, към който те отпращат, не съществува или не може да се избере.

Как го направихте и аз имам този проблем

# 273
  • Мнения: 1 952
Просто са въвели грешно и двата си телефонни номера вместо само единия - трябва да се звънне на 070017571 и ако отговори жив човек и е наясно какво го питат, да потвърди картата за плащане с часовник.

# 274
  • София
  • Мнения: 8 266
0700 често не влизат в безплатните минути, които имаме в плановете си. От тази гледна точка по-добре на 02 816 3900 който води до същото място.

# 275
  • Мнения: 6 370
Не съм го вкарала, не мога. В офис също не знаят как да верифицират, не вярвам по телефона да могат.

# 276
  • Мнения: 1 952
Е, все някой в банката трябва да знае. Ако е възможно разбира се. Може и да не са предвидили плащане с часовник..

# 277
  • Там...
  • Мнения: 480
Аз си вкарах картата в часовника, но нямам спомен да съм говорила с тях. Със сигурност не съм им звъняла. Но беше преди време и не помня подробности. Явно са променили нещо в процеса.

# 278
  • Мнения: 6 370
Беше вкарана на предния ми часовник, но го преинсталирах и сега е в дъщеря ни. Пак ми правеше парчета докато я вкарам, но в един момент явно някой е променил някоя настройка и се получи. Сега обаче не иска и не иска.

# 279
  • Мнения: 335
Беше вкарана на предния ми часовник, но го преинсталирах и сега е в дъщеря ни. Пак ми правеше парчета докато я вкарам, но в един момент явно някой е променил някоя настройка и се получи. Сега обаче не иска и не иска.

Същия проблем имах след, като смених телефона. Изтрих картата от часовника, влязох в приложението на банката, под картата неон в дясно, на още, има добави в apple pay, и там ми излези добави в watch, и стана така. От часовника не става, там дава да звънеше на несъществуващ номер. Първо изтрих картата от часовника и после през приложението на банката. Ако има нещо питайте.

# 280
  • Мнения: 6 370
При мен няма такъв бутон.

# 281
  • Мнения: 3
Беше вкарана на предния ми часовник, но го преинсталирах и сега е в дъщеря ни. Пак ми правеше парчета докато я вкарам, но в един момент явно някой е променил някоя настройка и се получи. Сега обаче не иска и не иска.
Здравейте, за добавяне на допълнително устройство в wallet де посещава офис и се попълва заявление на хартия.

# 282
  • Мнения: 335
Беше вкарана на предния ми часовник, но го преинсталирах и сега е в дъщеря ни. Пак ми правеше парчета докато я вкарам, но в един момент явно някой е променил някоя настройка и се получи. Сега обаче не иска и не иска.
Здравейте, за добавяне на допълнително устройство в wallet де посещава офис и се попълва заявление на хартия.


Вчера го направих от приложението на банката.

# 283
  • Мнения: 6 370
Беше вкарана на предния ми часовник, но го преинсталирах и сега е в дъщеря ни. Пак ми правеше парчета докато я вкарам, но в един момент явно някой е променил някоя настройка и се получи. Сега обаче не иска и не иска.
Здравейте, за добавяне на допълнително устройство в wallet де посещава офис и се попълва заявление на хартия.
Миналата седмица в четвъртък ходих до офис и не знаеха какво трябва да направят.

# 284
  • Мнения: 1 307
Имам няколко депозита, но в приложението ми се показва само касичката. Случвало ли се е на още някого?

Общи условия

Активация на акаунт