"Какво си търсите? С нещо да помогна?"

  • 22 168
  • 469
  •   1
Отговори
# 420
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Още към белия списък: Блага Благоева - и двата магазина. На Валадислав, може малко да ви попохвалят, но не излизат от добрия тон.

Подкрепям похвалата за ББ във Варна, въпреки, че не знаех за втори техен магазин на Владислав. Но в София поне преди години беше коренно различно, особено в магазинчето на Пиротска.

Редактирам и тук - един на Владислав и докато беше по-надолу хвалеха малко повечко Simple SmileПредполагам персонала си е същия Simple Smile Другият е срещу общината.

# 421
  • Мнения: 4 916
Още към белия списък: Блага Благоева - и двата магазина. На Валадислав, може малко да ви попохвалят, но не излизат от добрия тон.

Подкрепям похвалата за ББ във Варна, въпреки, че не знаех за втори техен магазин на Владислав. Но в София поне преди години беше коренно различно, особено в магазинчето на Пиротска.

Редактирам и тук - един на Владислав и докато беше по-надолу хвалеха малко повечко Simple SmileПредполагам персонала си е същия Simple Smile Другият е срещу общината.


 Peace
Сега като се зачетох, грешката е моя. ПРочела съм "двата магазина на Владислав", а то било "...двата магазина. На Валадислав..."

# 422
  • Linz
  • Мнения: 11 630
Тая тема е за "На пазар". Даже предлагам да я разделите на черен и бял списък с магазини.

На мен друго ми е интересно- как пазарувате от сайтове? Аз не мога да си представя как ще купя дреха или (още повече) обувки без да съм пробвала. Често се получават разминавания в номерата дори при една и съща фирма, или един и същ номер стои различно- напр. някои модели са вталени, други класически... различните материи също стоят по различен начин (пък и докато не ги пипнеш, не можеш да знаеш дали ще ти е комфортно в тях). А обувки понякога трябва да меря 3 номера, докато уцеля моя. И в повечето случаи не са ми удобни. Изобщо докато си купя обувки голямо пробване пада.
Това он лайн пазаруване винаги ми е било непонятно. Само техниката я поръчваме по нета.

# 423
  • Мнения: 481
Рени, много лесно - поръчваш си няколко номера и тези, които не ти стават, просто ги връщаш.
В къщи си мериш на спокойствие и си помисляш 2-3 дни преди да решиш окончателно. Пощенските разходи ги поема онлайн магазина

# 424
  • Мнения: 2 229
Рени, много лесно - поръчваш си няколко номера и тези, които не ти стават, просто ги връщаш.
В къщи си мериш на спокойствие и си помисляш 2-3 дни преди да решиш окончателно. Пощенските разходи ги поема онлайн магазина

Не вярвам при всички онлайн магазини да е така.  Rolling Eyes Винаги има някакъв риск да не уцелиш номера, но понякога има толкова изгодни оферти, че си струва.  Crazy
Аз досега само обувки съм си поръчвала.  Blush Но като гледам цените на разни парцали по магазините тук, мисля да се ориентирам повече към онлайн пазаруването..

# 425
  • Мнения: 17 546
Единствената такава случка, която изплува в съзнанието ми е когато търсех каучуков биберон за бебето си.Само такива искаше малкия разбойник и то конкретна форма.Питам в една аптека дали имат и в отговор чувам:"Аааа, няма вече такива биберони.Само силиконови.Те прасенцата ги хранят с каучукови!"Еми, явно моето прасенце е своенравно! WhistlingСлед няколко месеца намерих случайно такива биберони в Кърджали и се запасих като за години наред.
Joy По този повод се сещам, че за единия ми син на времето пусках обява във вестника за вида и модела биберон на Chicco, защото две нощи ни подлуди, след като си изгуби биберона... И е цяло чудо, че намерих по обявата, защото в магазина на Chicco дори и по каталог не можеха да ми поръчат, но след като и намереният по обява изтърси от количката незнайно как, и пак след няколко денонощия рев ми идеше да се самоубия, повече никога не намерих такъв биберон, а той кандиса да не смуче повече! hahaha ooooh!
 Благодаря ти, развесели ме и ме подсети с поста си. Hug

# 426
  • Мнения: 1 446
Напоследък само на приятни продавачки попадам. Аз съм си по-добре сложена, и хич никой никога не ме е засягал на тази тема. Аз ли съм си перде  Thinking

Аз пък си знам номера и до сега никога не съм имала издънка от онлайн магазин, явно си е до нагласа.

Ама и друго ми е интересно. Чуедно ми е какво Ви дразни,че Ви питат продавачките с какво да Ви помогнат. Те не са ли там точно за това?  newsm78

# 427
  • Мнения: 121
Оооо, Red!Не трябваше да я изравяш тази тема, защото сега виж какво ще се отприщи Wink

# 428
  • Мнения: 1 446
Да де, ама все пак...четох,четох, писах, четох...не разбирам. Явно съм наивна  Twisted Evil

# 429
  • Бургас
  • Мнения: 1 211
Да де, ама все пак...четох,четох, писах, четох...не разбирам. Явно съм наивна  Twisted Evil
Щом от 29 страници не разбра, на 49-та пак ще е същото. Grinning Темата се дъвка много, може би е време да й сложат ключа  Thinking

# 430
  • Мнения: 326
Да де, ама все пак...четох,четох, писах, четох...не разбирам. Явно съм наивна  Twisted Evil

 Какво не разбираш? Има жени, които не обичат да им се досажда и помага докато пазаруват, има и жени, които не обичат да чуват все един и същи въпрос по стотина пъти всеки път, когато пазаруват по магазините, и не обичат да отговарят стотина пъти все по същия начин.

# 431
  • Мнения: 13 190
Red, поради неадекватни  съвети повечето клиенти се дразнят от фразата.Ето достатъчно красноречиви примери:



Когато ми зададат въпрос  "С нещо мога ли  да ви помогна" ми иде да кажа "Да, като не ми пречите".
И това е точно поради неумението в конкретните магазини/ пак казвам,  случайни/ да се комуникира с клиент.
-На въпрос за бяла дреха са ми показвали черна с бели кантове.
-На въпрос  "Кой е най-големият ви номер от тази дреха" са ми отговаряли-"Ще ви стане"/ Аз в най-дебелия си период съм била макс.65кг/Следва от моя страна обяснение, че не ми трябва за мен , след което започва едва ли не полицейско разследване от страна на продавачката.
-По друг повод съм го писала-   Била съм  преди години в очевидно пълен траур,  вкл. и шалче и си търся още една черна блуза, продавачката-Точно черна ли трябва да бъде?

Затова си имам два-три магазина, доволна съм от тях, познавам се с продавачките, знаят да си мълчат и да отговарят само когато ги попитам нещо и толкова.В магазини, в които  не съм постоянен клиент предпочитам да не комуникират с мен,  поне докато аз не пожелая.

# 432
  • Мнения: 1 446
Явно аз не съм попадала на неадекватни или пък,пак казвам,съм тотално перде. Hug

# 433
  • Linz
  • Мнения: 11 630
Отилия, има всякакви клиенти, някои пък чакат да ги попитат какво си търсят. На който му досаждат нека си каже. Или пък излезе.

Светкавица, неадекватни съвети можеш да получиш във всяка сфера, дайте да пускаме теми за лекари, адвокати, учители, политици... Като не искаш да комуникираш, недей. Твое право е. Както и право на продавачките да решат дали ще ти дадат отстъпка и дали ще бъдеш обслужена с усмивка.

# 434
  • Мнения: 326
Отилия, има всякакви клиенти, някои пък чакат да ги попитат какво си търсят. На който му досаждат нека си каже. Или пък излезе.

Светкавица, неадекватни съвети можеш да получиш във всяка сфера, дайте да пускаме теми за лекари, адвокати, учители, политици... Като не искаш да комуникираш, недей. Твое право е. Както и право на продавачките да решат дали ще ти дадат отстъпка и дали ще бъдеш обслужена с усмивка.

 Каква отстъпка? За пазаруване на сергия или на пазара ли пишем тук, или за пазаруване в нормален магазин? Продавачката в един нормален магазин с надписани на етикета на всяка стока цени не може да дава отстъпки на когото и хрумне. Ако става въпрос за Илиенци или женския пазар е друга работа.

Общи условия

Активация на акаунт