Частни училища-информативна тема

  • 70 278
  • 955
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: X
Дидева, въпросът ми е към кодбг, не към теб. Понеже ми показва сайта си като последна инстанция, да обясни защо на посоченото от мен място е записал, че детето е от СМГ.

Последна редакция: сб, 03 авг 2013, 13:26 от Анонимен

# 496
  • Мнения: X
Дидева, въпросът ми е към кодбг, не към теб.
Мислех, че те интересува истината, а не кой точно ще ти отговори.
Не става дума за грешка, а за начин на регистриране за състезание. А и в случая намирам за проява на лош вкус цитирането на трите имена на дете, което не е твоето собствено.

И изобщо тази тема се превърна в ненужно мерене. ЧУ срещу ДУ, детето на еди-кой-си срещу дете от не-знам-кое-си-училище...

# 497
  • Мнения: X
Дидева, разбирам желанието ти да се заядеш с мен, но имената на детето ги публикува кодбг, тук:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=724991.msg25815895#msg25815895
И е дал имената не само на това дете, но и на още 14 други деца.

Последна редакция: сб, 03 авг 2013, 13:25 от Анонимен

# 498
  • Мнения: X
Казах, че:
А и в случая намирам за проява на лош вкус цитирането на трите имена на дете, което не е твоето собствено.
и продължавам да го твърдя. Къде точно виждаш ника си, че го приемаш като лично заяждане? Но пък не можеш да отречеш, че ако не беше твоето твърдение, че дъщеря ти е изпреварила дете от СМГ нямаше да се стигне до тук. Всеки би могъл да цъкне на резултатите от въпросното състезание и да види кого визираш.

# 499
  • Мнения: X
Само цитирам кодбг. Това са данни, които той е събрал, обработил, публикувал онлайн и постнал във форума. (а доколко изнасянето на подобна лична информация във форум е в съответствие със Закона за защита на личните данни, не мога да преценя)

Последна редакция: сб, 03 авг 2013, 13:27 от Анонимен

# 500
  • София
  • Мнения: 62 595
Може ли някой да ми каже дали поне въпросното дете под този номер дали има висок рейтинг или каквото се мери там, или е от средната хубост? Wink

# 501
  • Мнения: 1 782
Дидева, въпросът ми е към кодбг, не към теб.

Ти... явно не стопляш какво ти показвам, което всъщност не е учудващо.
Просто, човек трябва да е по-умерен с хвалбите... Не за пръв път обръщаш внимание, че хлапето ти е пред дете от СМГ на това състезание и явно го приемаш като повод за гордост.
Е... това дете и да учи в СМГ, не е от СМГ Simple Smile (Предполагам и това изречение е трудно за асимилиране, но нямам желание да навлизам в тематика, която не е свързана с темата) На линка, който съм ти дал има достатъчно информация за да си извадиш правилните изводи, след като не можеш... здраве да е.


По отношение на цитиране на имена, две, три, пет в мрежата...

Вие съвсем сте прегрели като че ли...
От утре ще искате всяка информация в мрежата да е във вида:

А) Резултати от днешните мачове на Уимбълдън:
Централен корт - Финал:
N192343 - N45672 : 6:3; 6:3; 4:6; 3:6; 10:8

Б) Днес, на заседание на Министерски съвет беше избран новия мимистър на образованието. N12395 има дълъг стаж в ообразователната система и досега е бил на подчинение на N956789

В) Днес от Австралия се завърна националния отбор по физика на България в състав N45984 от училище XXY12, N45983 от училище XXY12, N45523 от училище XXY15 и N65983 от училище XXY16.
N45983 спечели бронзов медал за България за пръв път пред последното десетилетие. Поздравления

Мамка им на всякакви малоумници дето пишат имена в интернет, че и по новините даже и лицата дават Simple Smile
Наистина би било полезно да осмислите какво може да се публикува и какво не. И повярвайте, след като на сайт на министерството се публикуват имена, резултати и училища, може спокойно да го правите и във форума без напълно ненужни забележки като направената от Дидева.
И друг път съм попадал на подобни безмислици. Излизат например официални данни от Олимпиада. Някой пише име от този списък във форума и веднага се пръква някой с неадекватно искане - ама ти що пишеш името... Simple Smile



Може ли някой да ми каже дали поне въпросното дете под този номер дали има висок рейтинг или каквото се мери там, или е от средната хубост? Wink

Не може. Имаш глава на раменете, с две очи на нея - гледай и преценявай. За един е топ, за друг не е.

Последна редакция: пт, 02 авг 2013, 16:27 от kodbg

# 502
  • Мнения: 7 275
Май всички прегряхте. Grinning
Аз още не съм, иначе да съм ударила ключа още преди няколко страници.
Това е последното ми предупреждение в тази тема. След това или ще мина с метлата, или ще ползват този бутон:

Моля, отдайте се на предстоящата петъчна вечер. Grinning

# 503
  • Мнения: 1 007
ЧУ не ти гарантира добра среда. Такава гарантира само СМГ 5-7-ми клас.
Единствено и само СМГ в цяла България и единствено и само в този възрастов диапазон?  Thinking

Както казах, не визирам гимназиите - приемам, че държавните елитни са по-добри. А в периода 1-4-ти клас рядко средата е лоша - и в ДУ, и в ЧУ. Проблемът е единствено в този възрастов диапазон - 5-7-ми клас, когато тези, на които им се учи, делят база и учители с тези, на които не им се учи. В МГ влизат деца с изпит и предполагаемо са такива, на които им се учи. Оттам и по-добрата дисциплина (с което отговарям и на възражението на kodbg). Това беше ходът на мислите ми  Simple Smile

Последна редакция: пт, 02 авг 2013, 20:42 от Химикал

# 504
  • Мнения: 11
Имате ли отзиви за ЧПГ "Дружба"?

# 505
  • Мнения: 4 877
Имате ли отзиви за ЧПГ "Дружба"?

Kasiii наскоро ги проучва.
Сетих се, че можеш да погледнеш и "Дрита". Нямам много информация за тях, но имат интересни инициативи.

# 506
  • Мнения: 1 479
Пламене, както стана ясно вече, не е зорът за бедните деца да отидат в ЧУ. Тук е по-скоро обратното - нашите деца и ние, щото сме много яки, много умни, много успели, не искаме да си смесваме децата с другите, където има двойкаджии. Някакъв ореол на елитарност взе да се материализира. ПредставИ си, че дойде държавно финансиране - тогава подборът на частните ще стане много труден или ще се напълни с бедни и неуспели.
Успехите в начален курс е заради малкото деца в клас. В клас от десет-петнайсет деца се работи много по-лесно от клас с трийсет. Най-малкото са двойно или тройно по-малко тетрадки за проверяване, както и една и съща игра или упражнение за 10 минути ще мине три пъти през десетте деца, а при трийсетте ще мине по веднъж.
Това е само една от характерните черти на ЧУ:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=702169.msg25470997#msg25470997

България е в преходен образователен период при който както ЧУ така и ДУ нямат ясно дефинирани характерни черти. Тези "мутации" създават и въпросните спорове.
За мен е смешно да се афишират успехи в мат. състезания като успехи на училището, защото те са в по голямата си част индивидуални /на детето, на семейството/. Дори матурите не са достатъчно обективни. Имам изследване на независими организации по този въпрос касаещи бивши соц страни.
В САЩ например ГЛАВЕН критерий за едно у-ще е броят на приетите в добри университети и оценките от стандартизираните тестове. Училището въобще не се интересува от мат. състезания, нито подготвя своите ученици за тях за разлика от стандартизираните тестове.

И тъй като в България не е проблем приемането във роден ВУЗ  няма го този стимул за следване в средно ЧУ с изключение на АК а може би и на още 1-2 чисто български ЧУ.  С  малки изключения приемането в европейски ВУЗ е по документи а това може да се постигне сравнително леко и с добро ДУ.  Тези които са решили да следват в САЩ или в елитните английски ВУЗ избират главно  АК.
За разлика от средното към основното образование родителите подхождат с по голям интерес по разбираеми причини.

Не виждам реален смисъл да се спори за нещо, което сега съществува в "аморфен" вид. Разговорът става като "преливане от пусто в празно".

Последна редакция: сб, 03 авг 2013, 09:33 от plamenhk

# 507
  • Мнения: 50 837

За мен е смешно да се афишират успехи в мат. състезания като успехи на училището, защото те са в по голямата си част индивидуални /на детето, на семейството/.
Не и в горните класове. В съседна тема дискутирахме влошаващото се представяне на националния отбор по математика и май сме единодушни, че причината е изоставащата подготовка спрямо водещите страни. Децата са си същите, като преди, но математиката е различна и иска нови методи за подготовка, а нашата система е статична и не се развива. Задачите от IMO през 1960 година например са по силите и на днешен деветокласник. Което доказва, че децата сами не могат да постигнат успехи.

В САЩ например ГЛАВЕН критерий за едно у-ще е броят на приетите в добри университети и оценките от стандартизираните тестове. Училището въобще не се интересува от мат. състезания, нито подготвя своите ученици за тях за разлика от стандартизираните тестове.
Целта определя средствата. За американските ученици стигат отлични SAT резултати, но за "второкачествената" България не е така. За сметка на това медал от IMO , или няколко медала от БОМ отварят вратите за всеки топ университет в САЩ. Общо взето всички водещи математици на СМГ са приети в топ американски и английски университети заради успехите си по математика, но не всички се записват по финансови причини. Т.е. за добрите математици цедката е финансова, а не в приемането. И ходенето на математически състезания си има съвсем определена практическа цел. Да не говорим, че за един елитен състезател по математика не е проблем да изкара почти максимален резултат на SAT 2 например. 

Тези които са решили да следват в САЩ или в елитните английски ВУЗ избират АК.
И не само. Виж горното. И пак поради споменатите причини по-горе родители, които са могли да плащат за АК, могат да плащат и за следване в САЩ. Затова децата от АК в американски университети може да са повече, а не заради по-лесен прием. В Принстън например си има нещо като "СМГ клуб"

Последна редакция: сб, 03 авг 2013, 09:57 от Черна станция

# 508
  • Мнения: 1 007

България е в преходен образователен период при който както ЧУ така и ДУ нямат ясно дефинирани характерни черти. Тези "мутации" създават и въпросните спорове.
За мен е смешно да се афишират успехи в мат. състезания като успехи на училището, защото те са в по голямата си част индивидуални /на детето, на семейството/. Дори матурите не са достатъчно обективни. Имам изследване на независими организации по този въпрос касаещи бивши соц страни.
В САЩ например ГЛАВЕН критерий за едно у-ще е броят на приетите в добри университети и оценките от стандартизираните тестове. Училището въобще не се интересува от мат. състезания, нито подготвя своите ученици за тях за разлика от стандартизираните тестове.

И тъй като в България не е проблем приемането във роден ВУЗ  няма го този стимул за следване в средно ЧУ с изключение на АК а може би и на още 1-2 чисто български ЧУ.  С  малки изключения приемането в европейски ВУЗ е по документи а това може да се постигне сравнително леко и с добро ДУ.  Тези които са решили да следват в САЩ или в елитните английски ВУЗ избират главно  АК.
За разлика от средното към основното образование родителите подхождат с по голям интерес по разбираеми причини.
Не виждам реален смисъл да се спори за нещо, което сега съществува в "аморфен" вид. Разговорът става като "преливане от пусто в празно".

Съгласна съм с казаното, то обобщава казаното и от мен. Но това в червеното ми се вижда точно обратно на логиката  Sunglasses Имам предвид - в настоящите, български, условия. Какъв стимул за учене в средно ЧУ, като то се явява алтернатива на елитно средно ДУ? Да те приемат в хубаво ДУ и ти да предпочетеш ЧУ...  newsm78 От кон на магаре. Кой би го направил  Rolling Eyes

# 509
  • Мнения: 11
Аз искам да питам за нещо, което в темата вероятно ще ме целите с камъни. Кое от частните училища срещу определена сума би писало наготово оценки. Знам, че познати така "купиха" 10 клас на дъщеря си, но в държавно училище.

Общи условия

Активация на акаунт