Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да комбинирам поръчки?
Как мога да върна продукт?
Как мога да получа парите за върнатите продукти?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да комбинирам поръчки?
Поръчките могат да бъдат комбинирани, ако имат статус „Прието“. Те обаче не могат да бъдат комбинирани, ако имат статус „Прието от оператор“. Комбинирането обикновено се извършва автоматично; въпреки това можете да оставите коментар под поръчката на уебсайта, във Facebook или по имейл, като посочите номерата на поръчките.
-
Как мога да върна продукт?
За да върнете продукт, първо влезте в профила си. След това създайте заявка за връщане на продукта, изберете съответната поръчка и посочете количеството на всеки артикул. Накрая натиснете „Подавайте заявка за връщане“ и изберете предпочитания от вас метод за възстановяване на сумата, като попълните необходимите полета. Продуктът ще бъде върнат чрез куриерска фирма Speedy.
-
Как мога да получа парите за върнатите продукти?
-
Как мога да проследя състоянието на заявка за връщане на продукт?
-
Как мога да добавя изчерпан артикул от любимите си в кошницата?
