H&M - тема 15

  • 39 673
  • 739
  •   1
Отговори
  • Мнения: 386
Добре дошли в темата за H&M!



МИЛИ ДАМИ, МОЛЯ, ПРЕДИ ДА ЗАДАВАТЕ ВЪПРОСИ В ТЕМАТА, ПЪРВО ПРОЧЕТЕТЕ ИНФОРМАЦИЯТА ПО-ДОЛУ! ОБЕМНА Е, НО КАКТО ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ, ПАЗАРУВАНЕТО ОТ САЙТА ИМА МНОГО ОСОБЕНОСТИ И ПОЛОЖЕНИЯ, ЗАТОВА Е ПОЛЕЗНА!


ВНИМАНИЕ! ВСЯКАКВИ ОБЯВИ, ПРЕДЛОЖЕНИЯ И ЗАПИТВАНИЯ ОТНОСНО ПОКУПКО-ПРОДАЖБИ СА В РАЗРЕЗ С ПРАВИЛАТА НА ФОРУМА И МОГАТ ДО ДОВЕДАТ ДО ИЗТРИВАНЕ НА ТЕМАТА И САНКЦИИ ЗА КОНКРЕТНИЯ ПОТРЕБИТЕЛ! МОЛЯ, ИМАЙТЕ ГО ПРЕДВИД ПРИ СПОДЕЛЯНЕ НА НЕУСПЕШНИТЕ СИ ПОКУПКИ ОТ САЙТА!



Пазаруването от този сайт е, меко казано, предизвикателство - изненадите дебнат отвсякъде! Артикулите са страхотни, но от онлайн-магазина никак не желаят да ни ги продават. Изискват се железни нерви и търпение.

   САЙТЪТ:
Пазаруваме основно от английския сайт. Доставя само в Обединено кралство Великобритания и Северна Ирландия. До България директна доставка няма – използва се фирма - посредник или превозвач. Цените са в британски лири, доставката до английски адрес е £3,90. Сайтът приема български кредитни и дебитни карти (вкл. виртуални) за пазаруване онлайнVISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD – на ВСЯКА банка. НЯМА PayPal.
Немският сайт – доставя само в Германия, цените са в евро, доставката до немски адрес е 4,90€.
Онлайн пазаруване предлагат също австрийският, датският, финландският, холандският, норвежкият и шведският сайт, но всеки доставя само в съответната страна.
Българският сайт НЕ предлага онлайн пазаруване! Магазини на H&M засега има в София, Варна и Бургас, очкаква се такъв да отвори врати и в Пловдив.

   СТЪПКИТЕ И ОСОБЕНОСТИТЕ ПРИ ПУСКАНЕТО НА ПОРЪЧКА В ОБЩИЯ СЛУЧАЙ СА СЛЕДНИТЕ:

1. Избираме си фирма – посредник или превозвач.

ВАЖНО!: ФИРМИ, НА ЧИИТО АДРЕСИ МАГАЗИНЪТ НЕ ДОСТАВЯ – НЕ ИЗПОЛЗВАМЕ ТЕХНИТЕ АДРЕСИ ЗА ПОРЪЧКИ ОТ H&M!: Gab_Co, Givetransport Ltd., Britsbg.

С изключение на горепосочените, можем да изберем фирма според персоналните си изисквания от:
Темата със списък на фирми, превозващи покупки от UK
Теми за фирми, превозващи покупки от Германия – 1, 2, 3


2. Регистрираме се в сайта с нашето име и имейл (за предпочитане международен) и адреса на фирмата - превозвач.

ВАЖНО! При попълване на адреса, отмятаме горе опцията Enter address manually, в противен случай системата го попълва автоматично по код и не ни позволява да въведем коректно всички данни. Графство (County) може и да не се попълва, ако много държим го пишем след Град (City), в неговото поленце.

3. За самата поръчка:
•   Добавяме желаните артикули в кошницата - Shopping bag, след което преминаваме към процедурата по плащането – Checkout. Там избираме метода на плащане - в нашия случай ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с карта и въвеждаме кодовете за намаление.
•   Относно кодовете – в една поръчка могат да се ползват 2 кода.   Сами преценяваме кои от действащите в момента кодове (ако са повече от два), ще ни донесат по-голяма отстъпка в конкретната поръчка. Въвеждат се в празното поленце с надпис Apply dis-count code - под списъка с артикулите при чекаута, редът НЯМА значение. След поставяне на кода и натискане на ОК, отстъпката веднага се отразява в поръчката, действието се повтаря и с втория код. Кодовете могат да се ползват многократно – след като една поръчка премине в Order history, може да се пусне нова със същите (или други) кодове. Периодично пускат кодове за различни намаления – търсим ги в интернет или ги получаваме на имейл.


ДЕЙСТВАЩИ КОДОВЕ В МОМЕНТА:
1304 – дава отстъпка от £5. Действа и на редовни, и на намалени цени. Валиден до 31.12.2012.
9910 – сваля 25% от цената на най-скъпия артикул. Действа и на редовни, и на намалени цени.
0142 – дава безплатна доставка и -10% от цената на артикулите на редовна цена в кошницата. Валиден до 09.09.2012.



•   След поставяне на кодовете, поръчката трябва да е с минимална стойност £6 (без доставката), за да бъде приета.
•   Ако поръчваме артикули с различни дати на доставка, вляво на страницата можем да изберем дали да бъдат доставени всички заедно (на най-късната дата) – All in one package или в отделни пратки (когато нещо стане налично) – Separate packages. Изискването за минимална стойност от £6 важи за всяка от тях. Но доставка се начислява само веднъж, независимо на колко пъти ще ни бъде доставена поръчката. Ако не разделим или обединим пратки на този етап, имаме време да го направим и по-късно, докато поръчката изчаква обработка в Pending Оrders – горе вляво над артикулите: Delivery: Edit -> избираме желаната опция -> Save.
•   Вляво на страницата също е важно да се уверим, че сме отметнали опцията Card в Payment options и Home delivery по-нагоре.
•   За да приключим процедурата по плащането: Enter card information -> въвеждаме данните на картата -> Submit order.

4.  След като направим поръчка, получаваме имейл с потвърждение, че заявката е получена. Това далеч не означава, че поръчката ни ще бъде обработена!

ВАЖНО! При ВСЯКО въвеждане на данните на картата, с която плащаме (т.е. при всяка нова поръчка или добавяне на артикул към вече направена) сумата за поръчания артикул се блокира. Транзакцията се осчетоводява (парите се изтеглят окончателно) едва когато артикулът бъде изпратен. В случай че поръчката е неуспешна и бъде изтрита, блокираната сума се възстановява по сметката ни в срок, различен за всяка банка (обикновено между 14 и 45 дни). В редки случаи вместо цялата сума за поръчката се блокира само сумата от 1 паунд. При поръчка на артикули с отложена доставка обикновено се блокира само 1 паунд, а сумата за самия артикул – когато стане наличен.

5.  Направената поръчка можем да видим в My H&M -> MY SHOPPING -> Pend-ing Оrders. Докато е на този етап, МОЖЕМ  да правим промени по нея, да добавим или премахнем артикул или да я изтрием изцяло:
•   Добавяме артикул като просто го поръчаме по гореописания начин – той автоматично се добавя към съществуващата поръчка (избягваме да се изхитряме и да добавяме кодове отново, дори и системата да ни позволи – случва се поръчки, направени по този начин с повече от 2 кода да минат, но за по-сигурно е добре да не го правим).
•   Изтриване на артикул - Edit над списъка с артикулите в поръчката -> Remove -> Save. Изтриване на цялата поръчка – Remove на всеки артикул -> Save.
•   Ако искаме да променим цвят или размер – изтриваме нежелания артикул и поръчваме желания по гореописания начин.
•   И тук можем да обединим или разделим артикулите с различни дати за доставка - начинът е описан по-нагоре.

ВАЖНО! На този етап не можем да направим нова, отделна поръчка от този акаунт! Всичко, което поръчваме след като вече имаме чакаща поръчка, се добавя автоматично към нея, без да се начислява нова доставка. Нова поръчка с нови кодове можем да направим, едва когато старата премине в Order History.

6. Ако имаме късмет и от сайта решат да обработят поръчката ни, тя преминава от Pending Оrders в MY H&M -> MY SHOPPING -> Order History. Това се случва в повчето случаи на следващия ден, но понякога може да отнеме часове или пък повече дни – няма правило (и все пак, ако не се случи до 3-4 дни, повечето тук сами я изтриваме и поръчваме наново). Когато поръчката премине в етап Order History, повече НЕ МОЖЕМ да я променяме или изтрием! В Order History се виждат само последните 5 поръчки. Успешната поръчка е със статус In Progress, а когато бъде изпратена (това отново може да отнеме часове или дни) преминава в статус Dispatched.

Относно проследяването на пратки: В поръчката, срещу статуса горе вдясно, обикновено имаме опция Track package – препраща ни на страница, на която можем да следим движението й. Успешният финален надпис е Signature From Customer (може също само Delivery Confirmed by Courier). Проследяване има само когато поръчката е пратена по куриерска фирма Хермес, движението й може да се следи и на сайта им - излиза по-подробно описание.
Ако на страничката, на която ни препраща опцията Track package, още няма информация, гледаме най-горе в адресната лента – там трябва да пише https:// track-ing.hermesworld.com/?TrackID=(много цифри)&PLZ=(още няколко цифри), където първата поредица цифри е номер на пратка, а втората – адресния код. Тези данни се въвеждат в поленцата за търсене в посочения сайт на Хермес. Обикновено Хермес изпращат рутинен имейл с очаквана дата за доставка, когато поръчката ни тръгне. Някои пакети се изпращат с Royal mail или DHL и нямат опция за проследяване – това не бива да ни притеснява, стигат без проблем.

ВАЖНО! В дните след като поръчката стане Dispatched сумата за нея трябва да бъде изтеглена от сметката ни. Обезателно следим за това, защото в редки случаи, по тяхна вина, не го правят и сумата се появява в баланса на профила ни – MY H&M -> MY BALANCE. Повторни опити да теглят от картата не правят! Но сумата трябва да бъде заплатена и имаме 2 варианта:
1)   Да наредим парите от България по сметката на H&M, но таксата е около 15€.
СМЕТКАТА НА H&M: IBAN GB17BARC0000073769917 
Основание за превода: клиентски номер.
2)   Да ползваме услугите на фирмата–превозвач (повечето предлагат такава – превеждаме им сумата и им предоставяме данните, те погасяват задължението ни от UK вместо нас, срещу по-скромна такса, според тарифата си), на специализирана фирма за плащания (примери - 1, 2) или на познат в UK.

ВАЖНО! Ако поръчката изчезне от Pending Orders, но я няма и в Order History, значи е НЕУСПЕШНА – не я чакаме. Случва се често. Причините: 1) Според условията си, H&M доставят само на частен адрес, а адресите на фирмите – превозвачи, на които поръчваме ние, се водят индустриални адреси, затова отказват изпълнение. 2) Според условията си, H&M си запазва правото да проверява картата за съответствие между адреса, на който е регистрирана и адреса за доставка и на тази база да откаже поръчка. Ако не минем „между капките“ и открият несъотвествието, просто отказват да изпълнят поръчката и я изтриват – това става без предупреждение. Ако се случи, най-добре е да не се опитваме да правим повече поръчки от този акаунт – регистрираме нов (това е обяснено по-надолу).

7.  Когато видим, че поръчката ни е изпратена, в зависимост от условията на фирмата - превозвач, я уведомяваме, че чакаме пратка от H&M, тя я приема на адреса си, след което ни я доставя в България, като при получаването ние й заплащаме транспорта. Условията на различните фирми – превозвачи можем да прочетем на техните сайтове. Доставката от сайта до адреса в UK отнема обикновено 3-7 дни (понякога може да се забави, но щом е обработена - ще стигне), а от там до България – между 1 и 2 седмици. В повечето случаи до към 3 седмици би трябвало поръчката ни да е при нас.


   ОТНОСНО РЕГИСТРИРАНЕТО НА НОВ АКАУНТ:

В случай че поръчката ни бъде изтрита (случва се също да закрият целия акаунт или да го обединят с друг, ако имаме), най-добре е да не го използваме повече – шансът следваща поръчка да мине от него е минимален. Регистрираме нов акаунт, като целта е той да бъде възможно най-малко асоцииран със стария. Трябва да променим името, с което се регистрираме или поне да е вариация в изписването на нашето – предупреждаваме фирмата-превозвач за това и ако се налага – правим нова регистрация и при тях. Обезателно пишем друга дата на раждане. Адресът за доставка и картата, с която плащаме може да са същите.
Относно имейл - адреса за регистрация:
1)   Може да си направим нов и да се регистрираме с него.
2)   За по-лесно, можем да ползваме имейл - адрес от стар акаунт. За целта сменяме юзърнейма на стария акаунт – по презумпция той е имейл – адресът. Отиваме в MY H&M -> MY USER PROFILE -> EDIT DETAILS -> променяме USERNAME на някакво произволно име/дума/цифри -> SAVE. След тази стъпка имейл - адресът ни вече е свободен и с него може да бъде направен нов акаунт (за по-сигурно още от началото променете и неговия юзърнейм). От тук насетне, когато влизаме в сайта, добре е да го правим с юзърнейм, а не с имейл.
Стар акаунт НЕ МОЖЕМ да изтрием, не е нужно - просто не го ползваме повече.



   ОТГОВОРИТЕ НА ОЩЕ НЯКОИ ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ В ТЕМАТА:

•   Спалните комплекти Duvet (cover) set съдържат плик за завивка (без самата завивка) и калъфка за възглавница. БЕЗ долен чаршаф – него си го купуваме отделно – (Fitted) sheet.
•   Относно размерите: при всеки артикул има SIZE GUIDE – по принцип си отговаря, като повечето дрешки L.O.G.G., според мненията в темата, са леко уголемени. За дънките – често номерацията е от типа А/В, където А е ширината на талията в инчове, В е дължината на крачола по вътрешния ръб в инчове (1"=2,54см). При мъжките панталони се случва да има буква, тя касае дължината на крачола – R (нормална дължина – това обикновено е около 32"), L (по-дълги – обикновено около 34"). При детските дрехи понякога има буква X – означава дреха за същата височина (като без буквата), но по-широка.
•   Търсене в категориите по критерии има – на всяка страница, над снимките на артикулите има сиво поле с надпис FILTER BY COLOUR, SIZE OR CONCEPT – натискаме го и опциите за търсене се появяват.
•   Ако много искаме артикул, от който няма наличен нашия размер, цвят и т.н., най-голяма вероятност да го „хванем“ в часовете малко след полунощ – между 3.00 и 5.00ч., както и към 6.00 - 8.00ч. българско време сайтът добавя бройки от различни артикули, които бързо се изчерпват.
•   ВАЖНО! Пита се и за телефона на H&M, НО СИЛНО ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО Е ДА НЕ ИМ ЗВЪНИМ и да не им пишем без основателна причина, особено с въпроси защо поръчката ни е отказана, защо са ни блокирали пари и други въпроси, чиито отговори можем да намерим тук!!! Правим лоша услуга и на себе си, и на всички потребители, които ползват адреса, на който се опитваме да поръчаме – ИМА ГОЛЯМА ВЕРОЯТНОСТ ДА ОТКАЖАТ ПОВЕЧЕ ДА ДОСТАВЯТ ДО НЕГО!!!





Старите теми: тема 14, тема 13, тема 12, тема 11, тема 10, тема 9, тема 8, тема 7, тема 6, тема 5, тема 4, тема 3, тема 2, тема 1.


Темата за размяна на неуспешни покупки от сайта.


Весели и успешни опити за пазаруване!

# 1
  • Мнения: 3
Повече от два месеца не бях се пробвала с поръчка,пуснах преди два дни и днес е прогресирала  Party,дано да стигне без проблеми до адреса(ползвах Емпреса).Късмет на всички Hug

# 2
  • Варна
  • Мнения: 913
Записвам се с очакване(прогресираха ми две поръчки) и препоръки за панталони или дънки за мен - 165см/50кг. Нещо с прилична талия, не много дълбоко ?  newsm78  Ако са и на промоция още по-добре.  Mr. Green

# 3
  • Мнения: 1 759
  bouquet за новата тема. Успешни и преминали поръчки!!!

В очакване да пристигне вече в Бг първата част от поръчката ми, и скоро вече да пуснат и втората,че нямам търпение.

# 4
  • Пловдив/София
  • Мнения: 92
Нова тема,нов късмет   bouquet!
От много време се каних да пусна поръчка и като я пуснах  ми я изтриха  #Cussing out.
Сега направих нов акаунт с нов мейл и име,ама направо се страхувам дали ще мине  Thinking.
Използвах КД за адрес на доставка.
Ще се пробвам пак,пък каквото сабя покаже  Praynig
Успешни поръчки на всички  Wink

# 5
  • София
  • Мнения: 6 094
Приеха ми поръчката. Дано сега Хермес намерят адреса.  Praynig
Искам утре или в петък да пусна още една поръчка, обаче всичко, което сложа в кошницата директно влиза -10%, но не сваля доставката.

# 6
  • Мнения: 166
Спунк и при мен е така,но като си вкарам кода,ми маха доставката.

И аз прогресирам със завесата за баня  Laughing
Вече ми станаха 6 поръчки и нямам търпение да започна да ги получавам вече  Simple Smile

За темичката   bouquet

# 7
  • София
  • Мнения: 424
Marzi Pan , за темата   bouquet                                                                                                                               
Честити нови придобивки на всички  Hug
Мен непрекъснато ме трият  Cry,за два месеца ми е минала една поръчка всичко е коментирано само за тези неща не видях някой да ги е показал:
http://www.hm.com/gb/product/94323?article=94323-A#shopOrigin=QO  - размер 10-12, идва малко дълга,но иначе е много хубава.
http://www.hm.com/gb/product/00160?article=00160-A#shopOrigin=QO  - размер 6-8 не са лоши за тези пари са си супер,но са ни големи ще останат за по натам.

# 8
  • София
  • Мнения: 243
Умувамм какво да поръчам и все нещата които си избирам са с отложена доставка,а тези които са налични са малко и се дразня,че няма да ога да направя две три поръчки с кода мрън-мрън Outta Joint
За темата  bouquet

# 9
  • София
  • Мнения: 3 581
Аз, както казах, вече не поръчвам сама, ползвам посредник. Доволна съм, чакам сега 3 поръчки, но малко ме притесняват размерите. Дъщеря ми е на 3 г, но е височка и по принцип някои неща и взимам 4-5. Но тези от ХМ са сложили размер 4-6 и май май ще са ни голями някои неща.
Марципан, благодаря за темичката Hug

# 10
  • Пловдив/София
  • Мнения: 92
В момента ми дава,че не мога да платя с карта,да избера от другите опции  ooooh!.
Направо да те откажат значи  Tired

# 11
  • Мнения: 339
Честити прогресирали поръчки на всички Simple Smile
Искам да попитам за отзиви за тожа яке:
http://www.hm.com/gb/product/00281?article=00281-F
Трябва ни дебело, зимно яке. Това дали е ок, а някой доволен от друго?
Мерси!

# 12
  • Мнения: 35
Марципан   bouquet
Аз чакам 3 поръчки, и се точа за още една с кода, но чакам да ми върнат парите за 2-те, на които не намериха адреса  #2gunfire

# 13
  • на село
  • Мнения: 33
Marzi Pan за темата   bouquet
 и аз чакам една поръчка след пет неуспешни ooooh!

# 14
  • Мнения: 104
Момичета, а в крайна сметка кой посредник се оказва с най-сигурен адрес... в смисъл Хермес да искат да доставят до него, че вече имам 2 изпратени и недоставени поръчки + една изтрита блокирани по нея пари /по нито една от трите още не са ми върнали пари/. Много ми се иска да се възползвам от актуалните кодове за намаление, че са доста съблазнителни, но вече се чудя към кой посредник да се обърна.

Общи условия

Активация на акаунт