Хайде на театър - 15

  • 35 037
  • 738
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 437
Онлайн още като обявиха за инициативата купих, защото реших, че ще свършат. Днес видях с изненада, че още има билети за представления, които бих гледала и затова минах. Но такова неприемливо отношение буквално е отвратително. Сега се опитвам да се свържа с някого от театъра.
Може би не би им издържал сайтът на супер наплив, може би им харесва да снимат хората, строени на опашка и да си правят PR…
При всички положения, просташко поведение на служителите не би следвало да се толерира в Народния театър.

Аз бих писала на страницата им. Това е недопустимо!

# 526
  • Галифрей
  • Мнения: 5 630
Доста неприятно.
Аз като бях на каса ЮГ ( явно там са по добрите 😁) жената питаше най-любезно всички дали може да ни снима и ние се съгласихме и раздаваше програми на хората. Касиерката там си беше много мила. Никой не е бил груб.
Според мен трябваше да направят промоцията да важи и онлайн, така да няма големи опашки.

# 527
  • Мнения: 33 677
Няма да направят и онлайн.
И с мен са се държали доста грубо, но има и любезни.

# 528
  • Мнения: 487
Доста неприятно.
Аз като бях на каса ЮГ ( явно там са по добрите 😁) жената питаше най-любезно всички дали може да ни снима и ние се съгласихме и раздаваше програми на хората. Касиерката там си беше много мила. Никой не е бил груб.

На каса Юг винаги са любезни, но от каса Север не съм доволна и аз. Някак си на госпожата там не й се работи много.
Но все пак до някъде и ги разбирам - цял ден лудница, не могат нито да станат, нито да хапнат, нито до тоалетна, нито 5 мин да си отдъхнат на спокойствие. Предполагам всеки би бил отчасти изнервен, поставен да работи в такова положение.

# 529
  • Мнения: 4 794
Писах им на мейл и в социалните… обадих се на телефон, на който описах казуса. Извиниха се и казаха, че ще обърнат внимание на госпожата. Въпросът за мен е принципен. Да си любезен не струва и 1 лев. Като им е трудно да работят с хора и да поддържат две каси, да пускат и билети онлайн за инициативите си.

Толкова ме напрегна въпросната, че после видях, че съм пропуснала да взема билети за едно представление. В тази връзка Чудесна неделя за Creve Coeur хубаво ли е?

# 530
  • София
  • Мнения: 7 583
Ако искаш, може да пишеш на ПР им, виж в публикациите във ФБ - Katy Popcheva, мисля, че ще вземе присърце препоръката ти.
Аз лично се отказвам от тази промоция на НТ, нямам излишно време да вися по опашки по 3 часа.

# 531
  • Мнения: 437
Ако искаш, може да пишеш на ПР им, виж в публикациите във ФБ - Katy Popcheva, мисля, че ще вземе присърце препоръката ти.
Аз лично се отказвам от тази промоция на НТ, нямам излишно време да вися по опашки по 3 часа.


Не оправдавам по никакъв начин грубото отношение към зрител. Но за мен проблемът е принципен и не толкова самата касиерка е виновна, колкото лошия ПР и организация на кампанията.
А от въпросната дама - ПР, която сте цитирали, чакахме отговор повече от три месеца, за да си получим парите за билетите от отпаднало представление. И понеже такъв не получихме, си ги взехме в крайна сметка на каса. Впрочем, точно от каса Север. Билетите бяха купени онлайн и беше даден имейла на госпожата за обратна връзка. Това с друг театър не ни се е случвало. Бяхме отписали парите.
И знаете ли какво си мисля - на касиерката най-вероятно ще й се накарат и тя ще коригира емоциите си. Но лошата организация няма да се промени. А снимки и обяснения каква невероятна кампания са провели ще четем само след ден-два.
Аз тази година няма да чакам на безобразните им опашки. Но ще помисля дали да си купя от сайта им или да се насоча към друг театър.

Последна редакция: чт, 22 май 2025, 17:55 от PoshSpice

# 532
  • Мнения: 10 874
Не знам доколко е организация и доколко е до човек . Не за този театър пиша. Преди седмици взимах билет за концерт за инвалид. Ами всичко си бяхме купили онлайн за 5 човека, а този не можеше онлайн ... затова попитахме по мейл как се действа и едни много любезен човек ни отговори, пита ни какъв е проблема на човека, препоръча ни място , запази ни билет, каза че ще ни чака билета на касата . Нямате си идея какво чудо седеше на касата и как се гнявеше и как викаше и как се тръшкаше - какв билет? не знаела тя, за кой човек ? не знаела тя , къде е човека ??? все едно и било кой е човека, име - все едно и било на кой ... а хората отзад чакаха да си вземат билети за текуща постановка и ние се чувствахме сякаш сме ние виновни за цялата бъркотия . При положение че всичко беше договорено и само трябвало да идем да вземем билета. Кошмар.

# 533
  • Мнения: 437
Не знам доколко е организация и доколко е до човек . Не за този театър пиша. Преди седмици взимах билет за концерт за инвалид. Ами всичко си бяхме купили онлайн за 5 човека, а този не можеше онлайн ... затова попитахме по мейл как се действа и едни много любезен човек ни отговори, пита ни какъв е проблема на човека, препоръча ни място , запази ни билет, каза че ще ни чака билета на касата . Нямате си идея какво чудо седеше на касата и как се гнявеше и как викаше и как се тръшкаше - какв билет? не знаела тя, за кой човек ? не знаела тя , къде е човека ??? все едно и било кой е човека, име - все едно и било на кой ... а хората отзад чакаха да си вземат билети за текуща постановка и ние се чувствахме сякаш сме ние виновни за цялата бъркотия . При положение че всичко беше договорено и само трябвало да идем да вземем билета. Кошмар.

Как е възможно? В европейска столица? Напишете кой е театърът или залата, моля, нека се знае.

# 534
  • Мнения: 4 794
За Народния само да кажа, че днес ми отне 10 мин да взема билети. Имаше 4/5 човека преди мен. Имайте го предвид, ако все пак искате да купите билети.
Минах малко след 11 ч.

# 535
  • Мнения: 11 149
"Чудесната неделя в Сакрекьор", на мен не ми хареса. Беше ми скучна, историята е изтъркана.
Но хората са различни, пиеси за които съм чела недобри отзиви на мен ми харесат.
Когато се взима под внимание чуждо мнение е добре и да се оцени в коя възрастова група е оценяващият и пред какви житейски дилеми е изправен.
Светът за млад човек е един, а за възрастен съвсем друг. В "Чудесната неделя" се разглеждат въпроси около женитба и допустимите компромиси. Аз бидейки към средата на живота си, компромиси никакви не правя и са ми непонятни внушения за брак, чрез компромис.
Но ако си млад човек, който иска да се задоми, вероятно пиесата е по-близка до сърцето.

# 536
  • София
  • Мнения: 13 265
В очакване на Годо ми беше любима, когато бях дете. Не знам какво съм разбирала тогава, но я помня все още. Ивайло Христов и Йосиф Сърчаджиев бяха много добър тандем.

Тази вечер гледах Премахни от приятели. Забавна беше. Особено към финала…
За тийнейджъри е доста подходяща. Зомбори съвсем на ниво с Мария Сапунджиева.
Благодаря за отзива, реших да купя и аз, виждам, че Артвент имат кодове дали има постояннен код за отстъпка?

Ние гледахме последно "И верният отговор е", много ни хареса, лека, комична постановка, не очаквах да ме трогне. Добра и приятна игра и от тримата.

# 537
  • София
  • Мнения: 67
И мен не влудява невъзможността да купя онлайн промоционални билети в НТ. Преди малко гледах в ИГ опашките. Ами не, мерси. Не сме в 18 век все пак.

# 538
  • Мнения: 10 874
Не знам доколко е организация и доколко е до човек . Не за този театър пиша. Преди седмици взимах билет за концерт за инвалид. Ами всичко си бяхме купили онлайн за 5 човека, а този не можеше онлайн ... затова попитахме по мейл как се действа и едни много любезен човек ни отговори, пита ни какъв е проблема на човека, препоръча ни място , запази ни билет, каза че ще ни чака билета на касата . Нямате си идея какво чудо седеше на касата и как се гнявеше и как викаше и как се тръшкаше - какв билет? не знаела тя, за кой човек ? не знаела тя , къде е човека ??? все едно и било кой е човека, име - все едно и било на кой ... а хората отзад чакаха да си вземат билети за текуща постановка и ние се чувствахме сякаш сме ние виновни за цялата бъркотия . При положение че всичко беше договорено и само трябвало да идем да вземем билета. Кошмар.

Как е възможно? В европейска столица? Напишете кой е театърът или залата, моля, нека се знае.
И защо? След като другите с които имахме контакт бяха страшно мили и готови да помагат за всичко ? Няма нужда заради един човек . На всякъде има по някой накриво. Исках да кажа, че не винаги е до организация. Понякога човек попада на опърничави .

# 539
  • Мнения: 437
Юли Вергов подарява ябълки на чакащите на безумните опашки пред народния театър. 🍎

Общи условия

Активация на акаунт