Пейпал - помощ - 10-та тема

  • 59 972
  • 751
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5 790


Пейпал е система за онлайн разплащания.
Регистрацията в нея е бърза и лесна.
Използването й ви гарантира, че продавачът/магазинът няма да видят данните от кредитната ви/дебитната ви карта и да злоупотреби с тях.
За да регистрирате кредитна/дебитна карта в Пейпал, трябва да има задължително пари в нея, около 5 лева са достатъчни. В момента на добавянето на картата ще ви блокират 1 долар, който няма да изтеглят въобще. Това се прави, за да се провери, че такава карта наистина съществува. При верифицирането, ще ви изтеглят 1.50 евро, които ще ви върнат в баланса, след като въведете правилния код за верификация. Този код се получава от разпечатката на трансакциите ви, които дава банката ви. Може да го видите и в електронното банкиране, когато трансакцията бъде осчетоводена след 3-4 работни дни.

Регистрация в Пейпал:
Влизате на адрес: https://www.paypal.com
В лявата част на страницата под Account login намирате: New to PayPal? Sign up.
Имате два варианта ”Paypal for you” за личен акаунт или Paypal for business за бизнес акаунт. Избирате най-подходящия за вас и натискате жълтия бутон Get started. Попълвате личните си данни както следва:
-   E-mail адрес
-   Парола /между 8 и 20 символа и не може да повтаря мейла или името ви/
-   Повтаряте паролата
-   Име
-   Фамилия
-   Адрес /попълва се адреса, на който ще си получавате поръчките/
-   Град
-   Окръг
-   Пощенски код
-   Мобилен телефон
Кликвате на квадратчето „By ticking the box and clicking the button, I agree and consent to the terms of”, с което се съгласявате на техните условия. След това трябва да попълните номера на картата, датата на валидност и трите последни цифри от гърба й.
Когато влезете в акаунта си, вдясно ще видите таблица.
•   Confirm email address  - потвърдете e-mail адреса си – натискате го, влизате си в пощата, с която сте регистрирани и следвате стъпките от полученото писмо.
•   Link and confirm my debit or credit card – свързате и потвърждавате картата. Това е т.нар. „верифициране”, описано по-горе.
•   Lift your account limits – лимити за пращане и получаване на пари. Те са еднакви за всички, но може да ги вдигнете, ако ще купувате по-скъпи стоки.
•   Set up your security questions – Избирате си два тайни въпроса, на които помните отговора добре, в случай, че си забравите паролата
•   Policy Updates – правилата на Пейпал, по-скоро промените в тях. Не е нужно да правите нищо, само да ги прочете ако искате.


Как да верифицирате картата си:

Картата се верифицира, за да може да плащате с нея над 100 евро. Това означава, че когато изхарчите от тази карта 100 евро, ако не е верифицирана, картата  ще се блокира до въвеждането на кода за верификация. Може да платите 2 х 50 евро, или 100 пъти х 1 евро, на на следващото евро картата ви ще е блокирана.
За да верифицирате картата, трябва да го наредите в Пейпал. Само не става. След като наредите верификация, ще получите кода от вашата банка.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

Ако регистрирате втора карта, защото старата ви е изтекла, трябва отново да я верифицирате. Това е задължително вече и няма как да се избегне.
Ако регистрирате нова карта, защото старата ви е изтекла, но със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност - в общия случай не се налага да се верифицира отново. Въпреки това, проверете в началото на акаунта, в таблицата дали има To do list - Verify/Confirm my card.

Как да пуснете диспут:

За да пуснете диспут, намирате трансакцията, отваряте я и избирате Resolve a problem with this transaction. Следвате стъпките и описвате случая.
Ако не сте получили стоката - избирате I haven't received my item.
Ако стоката се различава от описанието - избирате The item I received is significantly not as described. В този случай ще ви накарат на върнете стоката за ваша сметка и едва след като продавачът си получи пакета, ще ви върне парите.
Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново.
Ако не намерите решение с продавача в диспута, може да ескалирате до Claim. По този начин оставяте решението за спора ви с продавача да бъде взето от Пейпал. Бутонът за ескалиране до Claim се появява няколко дни след пускането на диспута, не веднага.

Как да смените курса на валутата, така че да ви таксува по курса на вашата банка:
Това става в момента, в който тръгнете да плащате стока.
На екрана Review your information кликвате върху Other Conversion options.
Отваря ви се друг екран, от който избирате: Bill me in the currency listed in the seller's invoice.
След това натискате Submit.

Имайте предвид, че в Пейпал НЕ СЕ ВИЖДА наличността по картата, която сте регистрирали. Там ще седят само нули, ако ще и милиони да имате по картата. Това не е електронно банкиране и няма как да ви се виждат парите.

Копирано от Планинарски форум,Ристо Туристо(Да не му отнемаме труда)
Настройки в Paypal за избягване на по-високия обменен курс.
1. Влизате в PayPal в My Account с мейла и паролата си;
2. Влизате в Profile в горния ред връзки, без да избирате никоя от падащото меню!;
3. Влизате във връзката My money /при мен по подразбиране я отваря/ и в дясно се изписват регистрираните в системата карти;
4. Долу срещу My preapproved payments влизате във връзката Update;
5. Влизате във връзката в дясно Set Available Funding Sources;
5. Влизате във връзката Conversion options /намираща се след номерата на картата/ за регистрираната и потвърдена ваша карта в PayPal;
6. Отмятате другата опция /Bill me in the currency listed on the seller's invoice./, а не тази по подразбиране за ползване на обменния курс на PayPal;
7. Натискате Submit и готово.

Промяната можете да направите още при първата покупка, като след като влезете в акаунта си в PayPal и изпише картата/ите, които са ви регистрирани в системата за разплащане, натиснете Conversion Options линка след номера на картата се намира. И там отмятате /Bill me in the currency listed on the seller's invoice./

Paypal никога не изпращат мейли с прикачени файлове, в които да попълваш каквито и да било данни.
Прикаченият файл или е вирус, или е опит да съберат от вас информация /пароли, банкови данни и т.н/ с цел да бъде хакнат вашият профил и да ви вземат парите!
Не отваряйте paypal през линк от електронната ви поща, отново има голяма вероятност, профила ви да бъде хакнат!

Ако сте направили някое от горните неща, проверете си хисторито за плащания, които не сте извършили.


Старите теми:
Пейпал - помощ
Пейпал - помощ - 2-ра тема
Пейпал - помощ - 3-та тема
Пейпал - помощ - 4-та тема
Пейпал - помощ - 5-та тема
Пейпал - помощ - 6-та тема
Пейпал - помощ - 7-ма тема
Пейпал - помощ - 8-ма тема
Пейпал - помощ - 9-та тема


Успех в пазаруването!

# 1
  • в тристайна гарсониера :)
  • Мнения: 208
Да се запиша.
Алекс,   bouquet за темата.

# 2
  • Мнения: 111
Цитат на: Камиче в Съб., 11 Ян. 2014, 17:27
Връщането ще се случи в сметката към картата - тя не е закрита, съществува си, просто ти издават друга карта към нея.
За ограниченията вероятно трябва да се отиде в Резълюшън центъра и там да си следващ алгоритъма за стъпките, то не е бутон, а е някакво текстче някъде по страницата.

ох ами отидох в Центъра,ама там само видях какво мога и какво не мога да правя когато имам ограничения, и един линк който ме връща на първа страница ,но в никакъв случай не са стъпки.
Достигнах до някаква страница  "Appeal limitation and fix your account" и след това за изпращане на документи,но в никой случай не ми пише какви да са документите?
   

# 3
  • В Европа!!!
  • Мнения: 131
danaq_lv на всяка цена трябва да са ти писали на имейла какво трябва да направиш.
Аз,както бях писала,имах такива проблеми с моят акаунт и бях изпратила почти всичко което ми попадна като документ за по-голяма достоверност и се получи.Не са ме питали нищо и не са искали нищо допълнително.
Главно искат копия на лична карта,шофьорска книжка,картата която е регистрирана в ПП,някакво писмо до вас с адресът и името ви(сметки за ток,телефон и т.н.),адресна регистрация.

# 4
  • Мнения: 111
danaq_lv на всяка цена трябва да са ти писали на имейла какво трябва да направиш.
Аз,както бях писала,имах такива проблеми с моят акаунт и бях изпратила почти всичко което ми попадна като документ за по-голяма достоверност и се получи.Не са ме питали нищо и не са искали нищо допълнително.
Главно искат копия на лична карта,шофьорска книжка,картата която е регистрирана в ПП,някакво писмо до вас с адресът и името ви(сметки за ток,телефон и т.н.),адресна регистрация.

Не е ли опасно това пращане на копие от лична карта? И после при положение,че акаунта е на името на брат ми,а картата е на мое име?Чия лична карта/шоф. книжка да пратим?и картата,която е регната в ПП,вече не е в мен,в банката я взеха и унищожиха  newsm78
Значи на 04.01 са поискали да си сменим паролата и сме го направили ,ъпдейтнали сме секюрити въпросите и на 05.01 пише(в ПП акаунта),че са ни изпратили мейл с допълнителна инфо за документацията..... в мейла пише само това обаче "

To help protect your PayPal account, no one can send money or withdraw money. In addition, no one can close your account, send refunds, remove any bank accounts,  or remove credit cards. Please log in to your PayPal account to confirm your identity and update your password and security questions.

I hope that I have been able to assist you and the information I have provided helped to resolve your issue.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal."

Последна редакция: сб, 11 яну 2014, 19:37 от danaq_lv

# 5
  • Мнения: 846
Момичета помагайте, че ще се побъркам с тази карта. Преди години си бях отворила акаунта и свързала картата и всичко беше ок, не помня дали оттогава съм сменяла картата, сигурно съм, но тъй като изобщо не съм ползвала пей пал нямам спомени. Сега виждам, че нямам свързана карта, като се опитвам да свържа моята ми казва, че една карта не може да е свързана с повече от един акаунт, но аз нямам друг акаунт. Когато се опитвам да им пиша на пей паловците пак не мога, защото последните 4 цифри искат да въведа и когато ги въвеждам ми казва, че едва ли не, че кода не е правилен на картата ми.
Когато се опитам да въведа нова карта ми казва: You have entered an invalid or partial credit or debit card number. Please check your entry and try again.

Направо ще се побъркам, някой има ли идея къде бъркам, трябва ли предварително да се обадя в банката да активират свързване с Пей пал или не?

# 6
  • В Европа!!!
  • Мнения: 131
danaq_lv на всяка цена трябва да са ти писали на имейла какво трябва да направиш.
Аз,както бях писала,имах такива проблеми с моят акаунт и бях изпратила почти всичко което ми попадна като документ за по-голяма достоверност и се получи.Не са ме питали нищо и не са искали нищо допълнително.
Главно искат копия на лична карта,шофьорска книжка,картата която е регистрирана в ПП,някакво писмо до вас с адресът и името ви(сметки за ток,телефон и т.н.),адресна регистрация.

Не е ли опасно това пращане на копие от лична карта? И после при положение,че акаунта е на името на брат ми,а картата е на мое име?Чия лична карта/шоф. книжка да пратим?и картата,която е регната в ПП,вече не е в мен,в банката я взеха и унищожиха  newsm78
Значи на 04.01 са поискали да си сменим паролата и сме го направили ,ъпдейтнали сме секюрити въпросите и на 05.01 пише(в ПП акаунта),че са ни изпратили мейл с допълнителна инфо за документацията..... в мейла пише само това обаче "

To help protect your PayPal account, no one can send money or withdraw money. In addition, no one can close your account, send refunds, remove any bank accounts,  or remove credit cards. Please log in to your PayPal account to confirm your identity and update your password and security questions.

I hope that I have been able to assist you and the information I have provided helped to resolve your issue.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal."

Ами не съм чак толкова веща по тези въпроси  Rolling Eyes.
Дано да се включи някой от знаещите  Peace.
Но си мисля че трябва да изпратите някакъв документ удостоверяващ самоличността ви-вашата и на брат ви.
Ако наистина комуникирате с ПП не би следвало да имате проблем с личните данни-по принцип всичко е възможно но дано да не е проблем  Peace.

# 7
  • Мнения: 4 032
Запис да следя

# 8
  • виртуално
  • Мнения: 2 862
какъв процент удържаше PayPal при изпращане на пари и имаше ли начин и къде се чекваше това да е за моя сметка?

# 9
  • Мнения: 232
Здравейте момичета. Да ви попитам, като са ми върнали от един сайт 3.11$ в Пей Пал, как да ги използвам за ново плащане? Или те автоматично си ги дръпват?  Embarassed Направих поръчка за 5.69$ и ми са дръпнати, точно толкова. Аз ли бъркам нещо, трябва ли да направя нещо? Благодаря ви и извинете ако въпросите ми са глупави.   bouquet

# 10
  • Мнения: 5 790
какъв процент удържаше PayPal при изпращане на пари и имаше ли начин и къде се чекваше това да е за моя сметка?

Ето таксите: https://www.paypal.com/bg/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees-outside
Когато наредите плащането, преди да потвърдите ще излезе да маркирате кой да плати таксата.

# 11
  • виртуално
  • Мнения: 2 862
какъв процент удържаше PayPal при изпращане на пари и имаше ли начин и къде се чекваше това да е за моя сметка?

Ето таксите: https://www.paypal.com/bg/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees-outside
Когато наредите плащането, преди да потвърдите ще излезе да маркирате кой да плати таксата.



т.е. няма значение коя опция ще избера

I'm paying for goods or services
I'm sending money to family or friends

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 440
Алекс1, благодаря за полезната тема   bouquet

# 13
  • Мнения: 5 790
Няма. Таксата си е такса.
Въпросът е ако плащате за стока, да отбележите, че е за стока. Така, ако не я получите, ще може да пуснете диспут.

# 14
  • Мнения: 28
slav4e ако плащаш в същата валута тоест $ ще ти ги дръпнат директно от акаунта ,а ако поръчката ти е за по голяма стойност остатъка ще ти го дръпнат от картата.

Общи условия

Активация на акаунт