Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да добавя кредитна/дебитна карта към PayPal?
Как мога да потвърдя карта в PayPal?
Как мога да отворя спор и да анулирам плащане в PayPal?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да добавя кредитна/дебитна карта към PayPal?
За да добавите кредитна/дебитна карта към PayPal, първо влезте в акаунта си и отидете на раздела „Моите пари“. След това изберете „Дебитни/кредитни карти“ и въведете информацията за картата, включително номера, датата на изтичане и кода за сигурност. Имайте предвид, че когато добавяте карта, PayPal ще блокира $1 като мярка за сигурност; тази сума ще бъде възстановена по-късно. За да потвърдите картата си напълно, PayPal ще изтегли €1,50 от нея; след като въведете правилния код за верификация, тази сума ще бъде върната в акаунта ви.
-
Как мога да потвърдя карта в PayPal?
За да потвърдите кредитна/дебитна карта в PayPal, първо влезте във вашия акаунт и отидете на раздела „Моите пари“. Там ще видите опцията „Потвърждаване на карта“. След като поръчатe верификацията, системата ще ви изтегли €1,50. Кодът за потвържденiе се получава от вашата банка и трябва да се въведе в PayPal. След въвеждане на правилния код, системата ще възстанови сумата от €1,50 във вашия акаунт и тя може да се използва за бъдещи плащания. За да потвърдите новата си PayPal карта, влезте в профилa си, отидете на „Профил“, след това на „Мои пари“ и изберете опцията за потвърждаване на картата. След въвеждане на необходимите данни картата ще бъде потвърдена. За да потвърдите карта в PayPal, първо трябва да поръчате верификация чрез платформата. След това ще получите код от вашата банка. Кодът може да бъде намерен в месечното ви банково извлечение или в системата за онлайн банкиране, ако имате такава. След като кодът бъде получен и въведен в PayPal, картата ще бъде потвърдена и готова за използване.
-
Как мога да отворя спор и да анулирам плащане в PayPal?
За да отворите спор в PayPal, първо намерете съответната транзакция, след което я отворете и изберете опцията „Решаване на проблем с тази транзакция“. След това изберете подходящата опция въз основа на проблема - например „Не получих елемента си“, ако не сте получили артикул или „Полученият от мен артикул е значително различен от описанието“, ако артикулът не отговаря на описанието. В зависимост от проблема, системата ще ви насочи през необходимите стъпки. За да анулирате плащане през PayPal, влезте в транзакцията и потърсете бутона „Отмяна на плащането“. Това ще ви позволи да отмените плащането и да извършите ново, ако е необходимо.
-
Как мога да променя валутния курс в PayPal или валутата при плащане с PayPal?
-
Как мога да премахна ограничението в PayPal?