Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да настроя PayPal да конвертира валута спрямо курса на моята банка, а не спрямо техния курс?
Как мога да добавя кредитна/дебитна карта към PayPal?
Как мога да отворя спор в PayPal?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да настроя PayPal да конвертира валута спрямо курса на моята банка, а не спрямо техния курс?
За да промените валутния курс в PayPal, за да ви таксува по курса на вашата банка при покупка, следвайте тези стъпки: 1. На екрана „Преглед на информацията“ кликнете върху „Други опции за конвертиране“. 2. Изберете „Таксувайте ме в посочената валута в известяващото съобщение на продавача“ и натиснете „Изпращане“. За да зададете PayPal по подразбиране да конвертира валута спрямо банков курс, следвайте тези стъпки: 1. Щракнете върху зъбното колело в горния десен ъгъл и изберете „Настройки“. 2. Отидете на „Плащания“ и щракнете върху „Предварително одобрени плащания“. 3. В секцията "Моите предварително одобрени плащания" щракнете върху "Настройки на наличните източници на средства" и изберете "Опции за преобразуване" до вашата карта. 4. Изберете опцията „Таксувайте ме в посочената на фактурата валута“ и щракнете върху „Изпрати“.
-
Как мога да добавя кредитна/дебитна карта към PayPal?
За да добавите кредитна/дебитна карта към PayPal, влезте в акаунта си, щракнете върху „Профил“ и след това върху „Дебитни и кредитни карти“. Следвайте подканите за въвеждане на информацията за вашата карта. След като картата ви бъде добавена, ще трябва да я потвърдите чрез транзакция от 1,50 евро. След като извършите транзакцията, въведете 4-цифрения верификационен код, предоставен от вашата банка, в PayPal.
-
Как мога да отворя спор в PayPal?
За да отворите спор в PayPal, първо намерете съответната транзакция, след което я отворете. След това изберете опцията „Разрешаване на проблем с тази транзакция“. Следвайте стъпките и опишете проблема. Ако не сте получили артикула, изберете „Не получих елемента си“. Ако артикулът не отговаря на описанието, изберете „Полученият от мен артикул е значително различен от описания“.
-
Как мога да добавя възстановени средства към баланса на моята карта или да използвам част от тях при плащане с PayPal и след това да погася остатъка с помощта на картата си?
-
Как мога да потвърдя карта в PayPal, ако не мога да въведа кода за верификация?