От Франция до България - превоз на покупките ни (13)

  • 53 413
  • 722
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 35 098

След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител. Трябва да имаме предвид обаче, че с използването на превозваческите услуги приемаме, че поради форсмажорни обстоятелства нашите пратки могат да пристигнат на адреса ни за по-дълъг период от време.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
GSM +359 888 965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Заявка за транспорт се пуска след всяка направена поръчка.
Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга
GSM (България):
+359 898 339323 /понеделник - петък от 10 до 17ч./
(въпроси относно доставки в България)
GSM (Франция):
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция
Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:
Smart Delivery:

Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12
 

С благодарност към РингиРингиРае, Ева и Хексе  bouquet


Последна редакция: ср, 22 фев 2012, 14:23 от Ms.Gorgeous

# 1
  • Русе
  • Мнения: 616
  bouquet  bouquet  bouquet За темичката  Hug фаталното 13 нека да ни донесе много положителни отзиви и за двата превозвача и много доволни клиенти  Praynig

Записвам се в очакване на няколко пакетчета от Франсетобг  Peace
утре чакаме списък от тях  Simple Smile

# 2
  • Мнения: 767
И аз тук Hug Мерси за темичката  bouquet  bouquet  bouquet

# 3
  • Мнения: 11 607
 bouquet  bouquet  bouquet За темичката  Hug фаталното 13 нека да ни донесе много положителни отзиви и за двата превозвача и много доволни клиенти  Praynig

Записвам се в очакване на няколко пакетчета от Франсетобг  Peace
утре чакаме списък от тях  Simple Smile


Бих написала абсолютно същото!!!!! Peace

rallii да те попитам, нищо,че е за друга тема...От шоколадовия сайт получава ли се 2-ри имейл с колисимо номер?

Ms.Gorgeous, Ну, благодаря за темата!  bouquet

# 4
  • Русе
  • Мнения: 616
Сега проверих - само потвърдителен мейл за направена поръчка имам и първия и втория път.
ако те съмнява дали са ти я пуснали или анулирали (като моята втората, която изчезна от сувито) погледни тук http://www.joursheureux.fr/account_history.php трябва да има и линк с колис номерче за проследяване на пратката. Първата ми я пуснаха още на следващия ден, а сумата изтеглиха ден след като пристигна на фр.адрес.

# 5
  • Мнения: 11 607
Сега проверих - само потвърдителен мейл за направена поръчка имам и първия и втория път.
ако те съмнява дали са ти я пуснали или анулирали (като моята втората, която изчезна от сувито) погледни тук http://www.joursheureux.fr/account_history.php трябва да има и линк с колис номерче за проследяване на пратката. Първата ми я пуснаха още на следващия ден, а сумата изтеглиха ден след като пристигна на фр.адрес.

Благодаря ти!  bouquetНомер нямам, парите днес са изтеглени........Само пише - Expédiée......

# 6
  • Мнения: 1 480
Да ви следя. Peace Благодаря Ms.Gorgeous за хубава тема  bouquet

# 7
  • Мнения: 2 231
Да ви следя. Peace Благодаря Ms.Gorgeous за хубава тема  bouquet
И аз това тъкмо щях да пиша  Mr. Green

# 8
  • Мнения: 3 638
Записвам се в очакване на 2 пратки от СД. Вчера ги пуснах с къщичката, много бързо минаха на 4 стъпка и вече имат втори ред  Party

# 9
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
В очакване съм на последната си поръчка със СД и като цяло, с френски превозвач.
Направена е на 31.01., чак на 09.02. получих мейл, че са я изпратили ЛаРедут-ци.  Rolling Eyes Хората си получиха отдавна бермудките и жилетките Пума, моите май още не са тръгнали от Франция. Че и СД-то кой знае кога пак ще имат курс, пфууу.

# 10
  • София
  • Мнения: 2 296
Благодаря за новата тема, Ну!   bouquet

# 11
  • Русе
  • Мнения: 3 711
Да не ви изпусна.

  bouquet

# 12
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231

Ms.Gorgeous благодаря за темата

# 13
  • София
  • Мнения: 35 098
Ев, благодаря за скрийншота Hug

# 14
  • Мнения: 1
 Hug да не ви загубя (кой знае може пак наложит се да споделя битовизми си Laughing)

Общи условия

Активация на акаунт