Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията в Amazon, след като вече сте избрали опцията за плащане в евро или в лева?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
За да откажете поръчка от Amazon, първо проверете страницата „Моите скорошни и отворени поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, парите вече са блокирани и поръчката се обработва. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само докато не са блокирани парите. Можете също да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката, но средствата ще бъдат отблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Като алтернатива можете да изпратите отказа на поръчката до вашата банка и те могат да я отблокират по-рано.
-
Как да спра преобразуването на плащанията в Amazon, след като вече сте избрали опцията за плащане в евро или в лева?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
За да върнете артикул, закупен от Amazon, най-сигурният вариант е да използвате куриерска услуга. Най-евтиният вариант е изпращането чрез Български пощи. Някои куриерски услуги може да изискват телефонен номер за доставка. Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, като изберете подходящ метод за контакт - имейл, телефон или чат.
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?