От Франция до България - превоз на покупките ни (17)

  • 36 673
  • 731
  •   1
Отговори
  • Мнения: 11 607
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител. Трябва да имаме предвид обаче, че с използването на превозваческите услуги приемаме, че поради форсмажорни обстоятелства нашите пратки могат да пристигнат на адреса ни за по-дълъг период от време.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
GSM +359 888 965179
e-mail: francetobg@gmail.com

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
GSM (България):
+359 898 339323 /понеделник - петък от 10 до 17ч./
(въпроси относно доставки в България)
GSM (Франция):
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция
Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:
Smart Delivery:


Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14, 16

На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!
 

С благодарност към РингиРингиРае, Ева, Хексе, Ms.Gorgeous bouquet

Последна редакция: вт, 29 яну 2013, 21:40 от Мама Цоцоланка

# 1
  • Мнения: 317
От СД:
Курсове
2013-02-04                              Плануван
2013-01-28    2013-02-04    Пътува

# 2
  • Мнения: 863
С тези "намаления" няма как превозвачите да поддържат редовни курсове.Но пак стигаме до момента, че ние, клиентите им, не можем да чакаме в неизвестност кога ще съберат достатъчно пратки, че да си заслужава да направят курс.

# 3
  • Мнения: 217
Благодаря и аз за темата  bouquet Безпроблемни доставки пожелавам със всички превозвачи Peace За съжаление и на мен при ФР имам само 2 отбелязани пратки от Киаби и още една- не се знае от къде newsm78 От Дамарт няма и помен, от Бранда и Шоуприве също- всички са от края на декември  ooooh!

# 4
  • София
  • Мнения: 35 104
Диди Peace
Редактирай само снимката на франсето, че от предната тема още имаше питания  bouquet

# 5
  • Мнения: 4 447
Маме,   Hug  bouquet

# 6
# 7
  • Мнения: 555
Маме,    bouquet Hug

И аз получих инфо само за едната пратка от ФБ а чакам две от близки дати ... едната явно ще е в другия камион  Mr. Green ooooh!

# 8
  • Русе
  • Мнения: 616
Благодарности за темичката   bouquet  bouquet  bouquet

С пожелания за редовни курсове и отлични условия на доставка  Hug

Очаквам пратки следващия петък, дано всичко е наред и още тогава да мога да си ги получа, че са ми за мъничето, а той от няколко седмици само едно повтаря Имам Ден Ден  Heart Eyes

# 9
  • Мнения: 22 434
И аз силно се надявах на мейл от Фр...обаче уви, не...
Поне се надявам следващият камион да тръгне този път и до другата седмица да ги получа нещата.

# 10
  • Мнения: 13
във ФБ има официално съобщение от Фр2бг... накратко всички липсващи пратки в курс 43, са в курс 44, който ще пристигне до края на седмицата, което пък е след 3 дни. Да вярваме ли, да не вярваме ли  newsm78

# 11
  • Мнения: 127
Благодаря за темата Маме,  bouquet и аз с мейл от Франсето за пристигнала пратка. Куфара с прашките е тук.

# 12
  • Мнения: 11 607
във ФБ има официално съобщение от Фр2бг... накратко всички липсващи пратки в курс 43, са в курс 44, който ще пристигне до края на седмицата, което пък е след 3 дни. Да вярваме ли, да не вярваме ли  newsm78

Francetobg Здравейте!
Транспортната компания, с която работим, не е успяла да натовари всички пратки в курс 43. Увериха ни, че всички останали пътуват с курс 44, който очакваме в края на седмицата.
Поздрави


Ново чакане до новите имейли......нерви да имаш......И...не можеха ли да пуснат този текст по-рано, без да има оплаквания от клиенти?

Последна редакция: вт, 29 яну 2013, 23:24 от Мама Цоцоланка

# 13
  • София
  • Мнения: 5 883
Аз не съм от прецаканите от преди нова година, обаче упорито си пуснах пратката миналата седмица към Франсето.
Ха дано се раздвижи работата, че не ми се връща при Смарт Tired

# 14
  • Мнения: 1 285
 smile3525 за новата тема

Общи условия

Активация на акаунт