От Франция до България - превоз на покупките ни (14)

  • 50 501
  • 726
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 35 100
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител. Трябва да имаме предвид обаче, че с използването на превозваческите услуги приемаме, че поради форсмажорни обстоятелства нашите пратки могат да пристигнат на адреса ни за по-дълъг период от време.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
GSM +359 888 965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Заявка за транспорт се пуска след всяка направена поръчка.
Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга
GSM (България):
+359 898 339323 /понеделник - петък от 10 до 17ч./
(въпроси относно доставки в България)
GSM (Франция):
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция
Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:
Smart Delivery:


Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13
 

С благодарност към РингиРингиРае, Ева и Хексе  bouquet



Последна редакция: вт, 08 май 2012, 11:17 от Ms.Gorgeous

# 1
  • Русе
  • Мнения: 616
Благодарности за новата темичка   bouquet

Вчера си взех 2 пакетчета от ФТБ - поръчките бяха от 12 и 18.04. с подаръци  Flutter

# 2
  • София
  • Мнения: 2 296
Записвам се в темата с 2 очаквани поръчки с последния курс...
Благодаря за темата, Ms.Gorgeous !   bouquet

# 3
  • Мнения: 11 607
Ms.Gorgeous, благодаря за новата тема!  bouquet

Дано имаме повече поводи за радост около посредниците и всички да си получаваме в срок поръчаното!

Чакам ЛР да вземат най-накрая да обработят и пуснат към френски адрес последните поръчки с хубавото намаление!

# 4
  • Мнения: 1 480
Да ви следя Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 5 729
И аз тук. Да няма поводи за мрънкане в новата тема  Peace .

# 6
  • Мнения: 317
И аз съм доволна от Смарта. Вярно моите две пратки бяха от 20 април, ама все пак. И бързо ги обработиха. Ама нещо едната пратка от danieldjouvance, тежи 1.450кг пък поръчах крема от 90е, който е 50мл и едно червило и после видях, че са добавили и някаква чанта. Интересно ми е защото и преди съм поръчвала тои крем и тежеше с кашончето към 0.450-0.500гр-каква е тази чанта ще пиша и снимам за другата тема  Peace

# 7
  • Мнения: 6 618
И аз съм доволна от Смарта. Вярно моите две пратки бяха от 20 април, ама все пак. И бързо ги обработиха. Ама нещо едната пратка от danieldjouvance, тежи 1.450кг пък поръчах крема от 90е, който е 50мл и едно червило и после видях, че са добавили и някаква чанта. Интересно ми е защото и преди съм поръчвала тои крем и тежеше с кашончето към 0.450-0.500гр-каква е тази чанта ще пиша и снимам за другата тема  Peace
Забележи ,че има подарък изненада ,който всеки път е различен .
Сега получих сак ,преди три чашки ,а преди тях несесер.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 799
В очакване на 4-ри пратки със СД, които ще взема днес от офиса им се записвам в новата тема  Hug

Ms.Gorgeous, благодаря   bouquet

# 9
  • Варна
  • Мнения: 17 958
Някой получи мейл от ФТБ, за пусната пратка от вчерашния курс?

# 10
  • Мнения: 608
Някой получи мейл от ФТБ, за пусната пратка от вчерашния курс?
току що получих мейл!  bouquet

# 11
  • Мнения: 2 180
Благодаря за темата! И аз си взех пратката от ФТБ от дата 07-ми април. Много съм доволна!  Heart Eyes

Последна редакция: вт, 08 май 2012, 18:04 от Coolmummy

# 12
  • Мнения: 2 231
И аз в темичката   bouquet

Следобед ще си взема 9 малки пратки от СД от март месец  Mr. Green

# 13
  • Карлово
  • Мнения: 4 645
Благодаря за новата тема    bouquet
В предишната никой не ми отговори без номер ли пускате заявка за транспорт при ръчна обработка на поръчката. Сега някой да ми подскаже? Praynig

# 14
  • София
  • Мнения: 9 517
Благодаря за новата тема    bouquet
В предишната никой не ми отговори без номер ли пускате заявка за транспорт при ръчна обработка на поръчката. Сега някой да ми подскаже? Praynig
аз лично пускам заявка към СД за всяка поръчка, която съм направила - ако ми я откажат, пиша в Забележка да я откажат, ако нямам някой от номерата - например някои сайтове пращат номер на поръчката по-късно, като я изпратят, то пиша точки и като получа номера на поръчката пиша в Забележка. Така предпочитам, защото веднъж забравих да опиша една поръчка  Peace

Общи условия

Активация на акаунт