Третокласници - 3

  • 38 519
  • 746
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 9 517

Начало и край на ваканциите с изключение на лятната през учебната 2013/2014 година:
01.11.2013 г. – 03.11.2013 г. вкл. есенна  
24.12.2013 г. – 05.01.2013 г. вкл. коледна  
01.02.2014 г. – 04.02.2014 г. вкл. зимна  
29.03.2014 г. – 06.04.2014 г. вкл. пролетна за І-ХІ клас  
29.03.2014 г. – 01.04.2014 г. вкл. пролетна за  ХІІ клас  

Неучебни дни:

21.05.2014 г. – ДЗИ по български език и литература и НВО в VII клас по български език и литература
23.05.2014 г. – Втори ДЗИ и НВО в VII клас по математика

Начало на втория учебен срок на учебната 2013/2014 година:

05.02.2014 г.

Край на втория учебен срок на учебната 2013/2014 година:

30.05.2014 г. – II-IV клас (14 учебни седмици)


Общност "Начално образование"
Нещо интересно за занимание
Образователни игри и други
Всички актуални новини за образованието
Приказки
Сендовската система



Линк от Лоренца за генериране на задачки
Граматика - линк, предоставен от niky
Какво трябва да знаем по български език 3 клас - от Нем
Скрит текст:
ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК 3 клас
Хората по света говорят на различни езици. Има и различна писменост. Ние, българите, пишем на кирилица и общуваме на български език. ОБЩУВАНЕТО може да се осъществи с помощта на УСТНА и ПИСМЕНА реч.
ВИДОВЕ ТЕКСТ :
ПОВЕСТВОВАТЕЛЕН ТЕКСТ е този, в който се разказва случка, в която участват различни герои. Отделните моменти в текста са подредени според реда на действията в случката. „Три съвета”, „Умна девойка”, „Малкият принц”, „Бременските музиканти” и други - преобладават глаголите.
ТЕКСТ ОПИСАНИЕ е този, в който се разкриват признаци и качества на предмет, животно, растение, лице и други. Описание на цвете, домашен любимец, любим човек, играчка и други - преобладават съществителните и прилагателните имена.
ХУДОЖЕСТВЕН ТЕКСТ е този, от който читателят си представя това, за което се говори. Внушават се чувства. „Карнавал в гората”, „За да имаш приятели”, „Храбрият оловен войник”, „Малкият принц” са художествени текстове.
НЕХУДОЖЕСТВЕН ТЕКСТ е този, с който се предават сведения, знания и други. Не се внушават чувства. Текстовите задачи по математика, синоптичната прогноза по телевизията, текстовете в учебниците по ЧО и ЧП и други са нехудожествени текстове.
РЕДАКТИРАМЕ ТЕКСТ, като ЗАМЕНЯМЕ дума, СЪКРАЩАВАМЕ дума или част от абзац, ДОБАВЯМЕ дума или част от абзац.
ВИДОВЕ ИЗРЕЧЕНИЯ:
СЪОБЩИТЕЛНИ, с които съобщаваме, разказваме. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с ТОЧКА "Аз съм ученик от трети клас."
ВЪПРОСИТЕЛНИ, с които задаваме въпрос. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с ВЪПРОСИТЕЛЕН знак "Ще пътуваме ли за Червен бряг ?"
ВЪЗКЛИЦАТЕЛНИ, с които изразяваме чувство: радост, възхищение, болка, учудване, възторг, недоволство. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с УДИВИТЕЛЕН знак "Моята родина е прекрасна !" Често се използват думичките : ах, ох, ех, ей, охо, их, как, колко, браво, ура, олеле ..., които се отделят със запетая от другите думи в изречението.
ПОДБУДИТЕЛНИ, с които изразяваме заповед, забрана, молба, съвет. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с УДИВИТЕЛЕН знак. "Моля те, прочети ми приказка!"
ИЗРЕЧЕНИЕТО е съставено от ДУМИ.
ДУМАТА може да има различни ФОРМИ (за род, число, членуване ...) -
умен, умна, умно, умни, умния, умният, умната, умното, умните
ЗАПОМНЕТЕ: формата не променя значението на думата !!!
ДУМИ, които са близки по значение,  се наричат СИНОНИМИ -
дим - пушек, тъмнина - мрак, студено – мразовито.
ДУМИ, които имат обща част - КОРЕН, се наричат СРОДНИ -
лов, ловец, залови, улов, ловувам, налови.
ОБЩАТА част в група думи, която ги свързва по смисъл, се нарича КОРЕН на думата - уча, ученик, училище, науча, зауча, изучено, учение. Думи, които имат един и същ корен, се наричат СРОДНИ думи – глад, гладен, гладувам, огладнявам.
Тази част от думата, която стои пред корена и служи за образуване на нови думи, се нарича ПРЕДСТАВКА - разпиша, напиша, допиша, препиша, отпиша, надпиша. Пише се слято с корена. Представките раз-, из-, през-, без- се пишат винаги със з. Представките пред-, над-, под- се пишат винаги с д.
Тази част от думата, която стои след корена и служи за образуване на нови думи, се нарича НАСТАВКА - рибар, рибарник, рибен, рибарски.
СЪЩЕСТВИТЕЛНО ИМЕ
Когато със съществителното име се назовава познат предмет, в края на думата се поставя определителен член - ЧЛЕНУВА СЕ, ако показва лице или предмет, който извършва или търпи действие.
За МЪЖКИ РОД се добавят: за ед.ч. - ЪТ, ЯТ, А, Я - столът, стола, лекарят, лекаря; за мн.ч. –ТЕ - столовете, лекарите.
За ЖЕНСКИ РОД се добавя: за ед.ч. - ТА - масата, вазата, красавицата, розата; за мн.ч. - ТЕ - масите, вазите, красавиците, розите.
За СРЕДЕН РОД се добавя: за ед.ч. - ТО - езерото, детето, цветето; за мн.ч. - ТА - езерата, децата, цветята.
ПРАВОПИС НА СЪЩЕСТВИТЕЛНИ ИМЕНА
Правописът на гласните А и Ъ в крайната сричка на същ. имена от мъжки род единствено число се проверява с формите за множествено число.
ПИШЕ се А, когато проверяваната гласна не изпада (не изчезва) -  бухал - бухали, лекар – лекари.
ПИШЕ се Ъ, когато проверяваната гласна изпада - вихър - вихри, метър – метри.
ЗАПОМНЕТЕ - винаги правим проверка с форми на думата, за която се съмняваме. Ако нямаме правописен речник, по-добре да заместим думата с подходящ синоним (правилото на баба)!
ДВОЙНО ТТ - съществителните имена от женски род единствено число, които завършват на Т, при членуване се пишат с двойно ТТ - радост -радостта, младост- младостта, нощ - нощта, свещ - свещта, пролет- пролетта.
ПРИЛАГАТЕЛНО ИМЕ
СТЕПЕНУВАНЕ - показва, че се сравнява един и същи признак на няколко предмета. Използват се частиците ПО - , НАЙ - - голям, по-голям, най-голям, хубава, по-хубава, най-хубава.
ПРАВОПИС НА ПРИЛАГАТЕЛНОТО ИМЕ
Правописът на гласните А и Ъ в крайна сричка на прил. имена от мъжки род се проверяват с формите за женски и среден род или множествено число.
ПИШЕ се Ъ, когато проверяваната гласна изчезне (изпадне) – кръгъл -кръгли, объл – обли.)
ПИШЕ се А, когато проверяваната гласна не изпада (не изчезва) – лъскав - лъскаво, гиздав - гиздави, пухкав – пухкави.
ПИШЕ се двойно НН, когато прилагателното име в мъжки род единствено число завършва на – НЕН - в другите форми се пише НН – военен - военна, есенен - есенна, невинен – невинна.
ЛИЧНИ МЕСТОИМЕНИЯ
Личните местоимения са думи, които заместват съществителните, прилагателните и др. имена. С тях се избягват повторенията. Имат форми за единствено и множествено число; първо, второ и трето лице - аз, ти, той, тя, то, ние, вие, те.
ед.ч.              мн.ч.
1л. аз            1л. ние
2л. ти            2л. вие
3л.той,тя,то  3л. Те
Форма за учтивост – 2л., мн. ч. - ВИЕ
Използваме ги, за да определим ЛИЦЕТО и ЧИСЛОТО на ГЛАГОЛИТЕ .
ед. Ч.                      мн.ч.
1л. аз пея                1л. ние пеем
2л. ти пееш             2л. вие пеете
3л. той, тя, то пее   3л. те пеят
ВРЕМЕ НА ГЛАГОЛА
СЕГАШНО ВРЕМЕ на глагола - показва, че действието се извършва в момента на говоренето - СЕГА: казвам, играя, пиша, тичат, пеете, скачаме, четеш.
МИНАЛО СВЪРШЕНО ВРЕМЕ на глагола -  показва, че действието е извършено преди момента на говоренето - ПРЕДИ : казах, играх, писах, тичаха, пяхте, чете.
БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ на глагола -  показва, че действието ще се извърши след момента на говоренето. Образува се с частицата ЩЕ и глагола в сегашно време. СЛЕД: ще казвам, ще играя, ще пиша, ще тичат, ще пеете, ще скачаме, ще четеш.
СПОМАГАТЕЛЕН ГЛАГОЛ "СЪМ"
СЕГАШНО ВРЕМЕ на спомагателен глагол СЪМ:
ед. ч.                   мн.ч.
1л. аз съм            1л. ние сме
2л. ти си              2л. вие сте
3л. той, тя, то е   3л. те са
БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ на спомагателен глагол СЪМ :
ед. ч.                          мн.ч.
1л. аз ще съм              1л. ние ще сме
2л. ти ще си                 2л. вие ще сте
3л. той, тя, то ще е     3л. те ще са
МИНАЛО ВРЕМЕ на спомагателен глагол СЪМ :
ед.ч.                               мн.ч.
1л. аз                              1л. ние бяхме
2л. ти беше (бе)              2л. вие бяхте
3л. той, тя, то беше (бе) 3л. те бяха
ПРАВОПИС НА ГЛАГОЛА
Частиците ЩЕ и НЕ се изговарят слято с глагола, но се пишат отделно - ще пътувам, не ще пътувам, не искам, не пиша, не слушам, ще съм, не ще е.

обяснение на Morrighan за епитет и прилагателно
Скрит текст:
Прилагателното е част на речта, която означава признак, качество или свойство на предметите и явленията.
Епитетът е художествено/поетично определение, което носи емоционален заряд, или иначе казано има „украсяващ ефект”, за разлика от логически необходимите определения, без които се губи смисъла, т.е. не винаги прилагателното е епитет. Терминът „епитет“ се отнася само до тези думи, без които, ако произнесем изречението, пак ще разберем същото, но някаква подробност няма да бъде подчертана.

Пример: 1. Тя го погледна със слънчева усмивка/стъклен поглед.
2. Разхождам бебето само при слънчево време./ Стъклените маси са по-трудни за подръжка от дървените.

В първия случай определенията „слънчева/стъклен” спокойно могат да отпаднат, без да се губи информация (освен чисто емоционална такава), докато във вторите прилагателното е логически необходимо и не е епитет.

Освен това не е задължително епитетът да е прилагателно, а може да е и всякакви думи или съчетания от думи, които изпълняват службата на прилагателни имена.
Пример: „величествена планина” / „планина, която поразява с величието си”
„поет-гигант”

Старите теми


 

Последна редакция: вт, 05 ное 2013, 13:29 от Дзвер

# 1
  • Мнения: 2 885
Благодаря за новата тема! Hug

Скрит текст:
ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК 3 клас
Хората по света говорят на различни езици. Има и различна писменост. Ние, българите, пишем на кирилица и общуваме на български език. ОБЩУВАНЕТО може да се осъществи с помощта на УСТНА и ПИСМЕНА реч.
ВИДОВЕ ТЕКСТ :
ПОВЕСТВОВАТЕЛЕН ТЕКСТ е този, в който се разказва случка, в която участват различни герои. Отделните моменти в текста са подредени според реда на действията в случката. „Три съвета”, „Умна девойка”, „Малкият принц”, „Бременските музиканти” и други - преобладават глаголите.
ТЕКСТ ОПИСАНИЕ е този, в който се разкриват признаци и качества на предмет, животно, растение, лице и други. Описание на цвете, домашен любимец, любим човек, играчка и други - преобладават съществителните и прилагателните имена.
ХУДОЖЕСТВЕН ТЕКСТ е този, от който читателят си представя това, за което се говори. Внушават се чувства. „Карнавал в гората”, „За да имаш приятели”, „Храбрият оловен войник”, „Малкият принц” са художествени текстове.
НЕХУДОЖЕСТВЕН ТЕКСТ е този, с който се предават сведения, знания и други. Не се внушават чувства. Текстовите задачи по математика, синоптичната прогноза по телевизията, текстовете в учебниците по ЧО и ЧП и други са нехудожествени текстове.
РЕДАКТИРАМЕ ТЕКСТ, като ЗАМЕНЯМЕ дума, СЪКРАЩАВАМЕ дума или част от абзац, ДОБАВЯМЕ дума или част от абзац.
ВИДОВЕ ИЗРЕЧЕНИЯ:
СЪОБЩИТЕЛНИ, с които съобщаваме, разказваме. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с ТОЧКА "Аз съм ученик от трети клас."
ВЪПРОСИТЕЛНИ, с които задаваме въпрос. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с ВЪПРОСИТЕЛЕН знак "Ще пътуваме ли за Червен бряг ?"
ВЪЗКЛИЦАТЕЛНИ, с които изразяваме чувство: радост, възхищение, болка, учудване, възторг, недоволство. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с УДИВИТЕЛЕН знак "Моята родина е прекрасна !" Често се използват думичките : ах, ох, ех, ей, охо, их, как, колко, браво, ура, олеле ..., които се отделят със запетая от другите думи в изречението.
ПОДБУДИТЕЛНИ, с които изразяваме заповед, забрана, молба, съвет. Започват с ГЛАВНА буква и завършват с УДИВИТЕЛЕН знак. "Моля те, прочети ми приказка!"
ИЗРЕЧЕНИЕТО е съставено от ДУМИ.
ДУМАТА може да има различни ФОРМИ (за род, число, членуване ...) -
умен, умна, умно, умни, умния, умният, умната, умното, умните
ЗАПОМНЕТЕ: формата не променя значението на думата !!!
ДУМИ, които са близки по значение,  се наричат СИНОНИМИ -
дим - пушек, тъмнина - мрак, студено – мразовито.
ДУМИ, които имат обща част - КОРЕН, се наричат СРОДНИ -
лов, ловец, залови, улов, ловувам, налови.
ОБЩАТА част в група думи, която ги свързва по смисъл, се нарича КОРЕН на думата - уча, ученик, училище, науча, зауча, изучено, учение. Думи, които имат един и същ корен, се наричат СРОДНИ думи – глад, гладен, гладувам, огладнявам.
Тази част от думата, която стои пред корена и служи за образуване на нови думи, се нарича ПРЕДСТАВКА - разпиша, напиша, допиша, препиша, отпиша, надпиша. Пише се слято с корена. Представките раз-, из-, през-, без- се пишат винаги със з. Представките пред-, над-, под- се пишат винаги с д.
Тази част от думата, която стои след корена и служи за образуване на нови думи, се нарича НАСТАВКА - рибар, рибарник, рибен, рибарски.
СЪЩЕСТВИТЕЛНО ИМЕ
Когато със съществителното име се назовава познат предмет, в края на думата се поставя определителен член - ЧЛЕНУВА СЕ, ако показва лице или предмет, който извършва или търпи действие.
За МЪЖКИ РОД се добавят: за ед.ч. - ЪТ, ЯТ, А, Я - столът, стола, лекарят, лекаря; за мн.ч. –ТЕ - столовете, лекарите.
За ЖЕНСКИ РОД се добавя: за ед.ч. - ТА - масата, вазата, красавицата, розата; за мн.ч. - ТЕ - масите, вазите, красавиците, розите.
За СРЕДЕН РОД се добавя: за ед.ч. - ТО - езерото, детето, цветето; за мн.ч. - ТА - езерата, децата, цветята.
ПРАВОПИС НА СЪЩЕСТВИТЕЛНИ ИМЕНА
Правописът на гласните А и Ъ в крайната сричка на същ. имена от мъжки род единствено число се проверява с формите за множествено число.
ПИШЕ се А, когато проверяваната гласна не изпада (не изчезва) -  бухал - бухали, лекар – лекари.
ПИШЕ се Ъ, когато проверяваната гласна изпада - вихър - вихри, метър – метри.
ЗАПОМНЕТЕ - винаги правим проверка с форми на думата, за която се съмняваме. Ако нямаме правописен речник, по-добре да заместим думата с подходящ синоним (правилото на баба)!
ДВОЙНО ТТ - съществителните имена от женски род единствено число, които завършват на Т, при членуване се пишат с двойно ТТ - радост -радостта, младост- младостта, нощ - нощта, свещ - свещта, пролет- пролетта.
ПРИЛАГАТЕЛНО ИМЕ
СТЕПЕНУВАНЕ - показва, че се сравнява един и същи признак на няколко предмета. Използват се частиците ПО - , НАЙ - - голям, по-голям, най-голям, хубава, по-хубава, най-хубава.
ПРАВОПИС НА ПРИЛАГАТЕЛНОТО ИМЕ
Правописът на гласните А и Ъ в крайна сричка на прил. имена от мъжки род се проверяват с формите за женски и среден род или множествено число.
ПИШЕ се Ъ, когато проверяваната гласна изчезне (изпадне) – кръгъл -кръгли, объл – обли.)
ПИШЕ се А, когато проверяваната гласна не изпада (не изчезва) – лъскав - лъскаво, гиздав - гиздави, пухкав – пухкави.
ПИШЕ се двойно НН, когато прилагателното име в мъжки род единствено число завършва на – НЕН - в другите форми се пише НН – военен - военна, есенен - есенна, невинен – невинна.
ЛИЧНИ МЕСТОИМЕНИЯ
Личните местоимения са думи, които заместват съществителните, прилагателните и др. имена. С тях се избягват повторенията. Имат форми за единствено и множествено число; първо, второ и трето лице - аз, ти, той, тя, то, ние, вие, те.
ед.ч.              мн.ч.
1л. аз            1л. ние
2л. ти            2л. вие
3л.той,тя,то  3л. Те

Форма за учтивост – 2л., мн. ч. - ВИЕ
Използваме ги, за да определим ЛИЦЕТО и ЧИСЛОТО на ГЛАГОЛИТЕ .
ед. Ч.                      мн.ч.
1л. аз пея                1л. ние пеем
2л. ти пееш             2л. вие пеете
3л. той, тя, то пее   3л. те пеят

ВРЕМЕ НА ГЛАГОЛА
СЕГАШНО ВРЕМЕ на глагола - показва, че действието се извършва в момента на говоренето - СЕГА: казвам, играя, пиша, тичат, пеете, скачаме, четеш.
МИНАЛО СВЪРШЕНО ВРЕМЕ на глагола -  показва, че действието е извършено преди момента на говоренето - ПРЕДИ : казах, играх, писах, тичаха, пяхте, чете.
БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ на глагола -  показва, че действието ще се извърши след момента на говоренето. Образува се с частицата ЩЕ и глагола в сегашно време. СЛЕД: ще казвам, ще играя, ще пиша, ще тичат, ще пеете, ще скачаме, ще четеш.
СПОМАГАТЕЛЕН ГЛАГОЛ "СЪМ"
СЕГАШНО ВРЕМЕ на спомагателен глагол СЪМ:
ед. ч.                   мн.ч.
1л. аз съм            1л. ние сме
2л. ти си              2л. вие сте
3л. той, тя, то е   3л. те са
БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ на спомагателен глагол СЪМ :
ед. ч.                          мн.ч.
1л. аз ще съм              1л. ние ще сме
2л. ти ще си                 2л. вие ще сте
3л. той, тя, то ще е     3л. те ще са
МИНАЛО ВРЕМЕ на спомагателен глагол СЪМ :
ед.ч.                               мн.ч.
1л. аз                              1л. ние бяхме
2л. ти беше (бе)              2л. вие бяхте
3л. той, тя, то беше (бе) 3л. те бяха
ПРАВОПИС НА ГЛАГОЛА
Частиците ЩЕ и НЕ се изговарят слято с глагола, но се пишат отделно - ще пътувам, не ще пътувам, не искам, не пиша, не слушам, ще съм, не ще е.

Последна редакция: вт, 05 ное 2013, 13:44 от Нeм

# 2
  • Мнения: 298
Благодаря за новата тема.Все пак малкия ще отиде на състезанието по математика.

# 3
  • София
  • Мнения: 6 798
Тези книжки дали ги има и в книжарницата на такава промоция? Rolling Eyes

# 4
  • София
  • Мнения: 9 517
Благодаря, Нем   bouquet

# 5
  • Мнения: 2 885

Моля, моля. Аз го дооцветих и скрих, че стана доста дълго. Hug

Klemy, ако цената в bookpoint е 4,17 лв., в store.bg е 4,90 лв.
Не вярвам книжарниците да правят същите промоции.

# 6
  • София
  • Мнения: 9 517
някой питаше за записвания за СМТ, в темата за състезанията пуснаха това:

аз само да споделя за СМТ инфото за София по отошение на индивидуалните заявки:
"Заявките за участие и таксата за правоучастие от 7 ( седем ) лева се приемат на 6 и 7 ноември (сряда и четвъртък) от09:30 до 12:30 часа и от 13:30 до 16:30 от Председателя на Софийска градска секция към Съюза на математиците в България в І СОУ «Пенчо Славейков» с адрес: ул. «Стара планина», № 11 (вход от ул. «11-ти август» срещу ПГМЕ «Н. Вапцаров»)."

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 1 215
Бре, не мога да вляза в линка за Лилито. Може ли отново да го метнете!


Благодаря за темата, на късмет да ни е!!!   Peace


П.п. - зареди, нещо проблем с връзката явно е имало.

# 8
  • Мнения: 7 837


Това са книжките, които изпратих като предложение за подарък от Дядо Коледа, за деца трети и четвърти клас:
    1. История на България в приказки и разкази - Ангел Каралийчев, Пан, 256 стр.
    2. Български вълшебни приказки - Николай Райнов, Пан, 254 стр.
    3. Приключенията на Незнайко - Николай Носов, Хермес, 144 стр.
    4. Български предания и легенди - Димитрина Ковалакова, Хермес, 176 стр.
    5. Приказки на Джани Родари, Пан, 160 стр.
    6. Приказки на народите, Хермес, 128 стр.
    7. Приказки от старите български земи, Брис, 98 стр.
    8. Приказки на балканските народи, Пан, 176 стр.
    9. Чудното огледало - приказки - Георги Райчев, Хермес, 120 стр.
    10. Извори – книга 6 Приказки за юнаци, Прес, 64 стр.

Миналата година на децата избрахме подобни книжки с приказки. Но те вече имат различни интереси, по-големи са, други неща ги вълнуват. Много съм притеснена, че няма да им е интересно. Не стига, че са на български. Някои от тях имаме в личната си библиотека, други не. Но това все пак е моя грижа, не всички родители мъкнат куфарите с БГ литература, знаете. Май другата година ще преглеждам сайта за юношеска литература, с тези гаджета и вълненията покрай тях в клас ....


Нем, а защо не включите някоя от книгите на Юлка? Или трябва да е до 5 лв.?
И аз не съм сигурна, че този списък покрива интересите на 9-10 г.

# 9
  • Мнения: 1 883
Благодаря за темата. Hug
На рожденичката честито, много здраве и щастие!

Само ви чета , не пиша ,че са ми налегнали едни грижи и да не ви товаря и вас.

# 10
  • Мнения: 2 885
Или трябва да е до 5 лв.?
И аз не съм сигурна, че този списък покрива интересите на 9-10 г.

Да, за съжаление максимума е 5-6 лв. Имаме над 90 деца вече по списък.
И аз не съм сигурна, че въобще ги вълнуват вече приказките.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 2 133
О, Нем, аз не разбрах, че е за много деца.

# 12
  • София
  • Мнения: 6 561
Тези книжки дали ги има и в книжарницата на такава промоция? Rolling Eyes
Аз ги купих вчера офлайн от Буктрейдинг в Софарма бизнес тауърс (ако въпросът е за Лили Чудото  Rolling Eyes).
Ето линка пак:

http://www.booktrading.bg/лили-чудото-комплект-8-книги-книстер-at-publishing
или на www.booktrading.bg - излиза и банер на първа стр.

8 книжки за 9.99 лв.
Комплектът съдържа следните 8 книги:
- Лили Чудото и коледната магия
- Лили Чудото забърква хаос в клас
- Лили Чудото взривява цирка
- Лили Чудото при пиратите
- Лили Чудото и тайната на мумията
- Лили Чудото и тайната на изгубения подводен свят
- Лили Чудото в търсене на изгубеното съкровище
- Лили Чудото в страната на динозаврите

Последна редакция: вт, 05 ное 2013, 15:58 от bibi

# 13
  • Мнения: 904
И аз да следя темата. Дзвер, благодаря за труда!

# 14
  • София
  • Мнения: 9 861
Вие се смеете, но никак не е лесно едно такова притеснително и паниращо се дете. Нем ме разбира Laughing. Аз бях същата, но като че ли в малко по-късна възраст, а не от първи клас.
Както и да е, обади ми се девойката- имала на преразказа Много добър. Ми, извинявайте, ама не смятам, че тази оценка заслужава госпожата вчера да и каже, че направо не очаквала от нея така да се "отплесне" на преразказа. Да, винаги е имала Отличен досега и във втори клас, и сега в трети, ама  в крайна сметка естественно че няма да е все Отличен.
Уф, важното е , че тя е спокойна и удовлетворена.

Общи условия

Активация на акаунт