От Франция до България - превоз на покупките ни (15)

  • 44 825
  • 736
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 37 646
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител. Трябва да имаме предвид обаче, че с използването на превозваческите услуги приемаме, че поради форсмажорни обстоятелства нашите пратки могат да пристигнат на адреса ни за по-дълъг период от време.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
GSM +359 888 965179
e-mail: francetobg@gmail.com

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
GSM (България):
+359 898 339323 /понеделник - петък от 10 до 17ч./
(въпроси относно доставки в България)
GSM (Франция):
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция
Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:
Smart Delivery:


Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14

На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!
 

С благодарност към РингиРингиРае, Ева и Хексе  bouquet

Последна редакция: пт, 13 юли 2012, 15:05 от Ms.Gorgeous

# 1
  • Мнения: 11 607
Франсето - Курс 22 е пристигнал на 13.07.2012!

Ms.Gorgeous, благодаря за темата!

# 2
  • Мнения: 23
Пак ли няма да има списък и ще чакаме до понеделник имейли

# 3
  • София
  • Мнения: 37 646
Да е успешна новата тема! Чести курсове, коректни доставки и без проблеми по сайтовете, момичета Hug

# 4
  • Мнения: 1 824
Мерсаж за темичката   bouquet

Франсето - Курс 22 е пристигнал на 13.07.2012!


Нареждам се в очакване на амнайсет поръчки, кои експедирани от ЛР, кои не (26.6. и 29.6.  Tired)

Чакам и аз мейл от Фр2Бг, предполагам едно заблудено подаръче ще се мъдри в този курс експедирано на 4.7.

# 5
  • Мнения: 47
честит ни курс от ФБ,сега ще чакаме вторник за да си получим нещата  Peace

# 6
  • София
  • Мнения: 6 103
честит ни курс от ФБ,сега ще чакаме вторник за да си получим нещата  Peace

Аз се размечтах за понеделник,утре да се разработят .Нали мечтите са безплатни Crazy.

# 7
# 8
  • Мнения: 1 549
Ms.Gorgeous, благодаря за темата!  bouquet

# 9
  • Мнения: 5 831
Последните 2 курса на СД са пристигнали за 4 дни  Shocked И аз чакам една поръчка от края на миналия месец,пусната чак  на 10-ти към адреса. СД по-бързи от ЛР  Mr. Green

# 10
  • Sofia
  • Мнения: 10 881
Датите за раздаване на СД всъщност са за предния курс.
Току-що идвам оттам. Сегашния курс още се обработва. Ако някой много бърза нека звънне да попита за обработените поръчки, иначе ви съветвам да не бързате и да изчакате мейлите.

# 11
  • София
  • Мнения: 6 899
Честита нова тема (мерси  Peace) и да не им е уроки на превозвачите !  Peace

# 12
  • София
  • Мнения: 9 517
Датите за раздаване на СД всъщност са за предния курс.
Току-що идвам оттам. Сегашния курс още се обработва. Ако някой много бърза нека звънне да попита за обработените поръчки, иначе ви съветвам да не бързате и да изчакате мейлите.
и аз говоpих с тях, защото в неделя заминавам на моpе - казаха, че мога да отида в неделя да си взема нещата  Peace

# 13
  • Мнения: 131
Ms.Gorgeous   bouquet благодаря за новата тема, чакам мейл от Франсето за пристигнали поръчки от намалението.

# 14
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 536
Последните 2 курса на СД са пристигнали за 4 дни  Shocked


Екстра!

Общи условия

Активация на акаунт