От Франция до България - превоз на покупките ни (21)

  • 50 324
  • 755
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 9 724

Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Към момента има само един превозвач и няма друга алтернатива.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигурява:

France Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francedelivery.com
https://www.facebook.com/Francedelivery?fref=ts
За контакт:
e-mail:  francedelivery.bg@gmail.com
Логистика България:
+359882298891 -Mtel
+359879649474 -Vivacom
+359893787495 - Globul
Логистика Франция:
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция

Франс Деливъри таксуват пратката за всеки започнат килограм!! Ако пратката ви е 2.20кг ще бъде таксувана като 3кг.

Моля имайте предвид, че напоследък има доста оплаквания от услугата на Франс деливъри!
Главните недостатъци са:
1. Понякога камионите пътуват по-рядко. НЕ поръчвайте нищо спешно!
2. Няма гаранция дали ще си получите всички пратки наведнъж. Товаренето на пратките зависи изцяло от превозвача. Ако пристигнат с един камион теглото се обединява. Ако пристигнат с различни камиони плащате за всяка пратка поотделно. Изчислете добре дали е по-изгодно да поръчате с превозвач или директно до БГ!
3. Обработката на пратките, особено тези, които се изпращат по Еконт може да се забави до няколко дни, след пристигането на камиона.
4. Пратките не се отбелязват като получени във Франция, не може да се следи превозването им, какво е пристигнало разбирате чак след обработката на камиона в България.


СЧИТАНО ОТ 17.07.2014 г имат нов офис за получаване на пратките в България, моля проверете адреса им на сайта!!

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.

France Delivery предлага услугата срещу 5 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.

На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14, 16 ; 17; 18; 19; 20



# 1
  • Мнения: 269
И аз да се оплача - имам имейл от ФД ,но нямам нищо в Еконт.

# 2
  • Мнения: 5 598
Търпеливо изчаквам.... Crossing Arms

# 3
  • Мнения: 1 105
Благодаря за новата тема!   bouquet
Според мен и от Еконт не могат да смогнат и изпращат пратките поетапно!

# 4
  • Мнения: 127
Благодаря за темата.  bouquet  ФД са ми изпратили пратката до централния офис на Еконт а не до този, който съм посочила в заявката си. Не обърнах внимание на СМС-а и се разкарвах от офис на офис издирвайки пратката си. #2gunfire

# 5
  • насън...
  • Мнения: 234
аз поръчвах през другия превозвач...откакто преустановиха дейност не съм поръчвала от фр...ден преди намалението пуснах няколко поръчки....до ден днешен нямам ни вест ни кост....направо ме наплашихте, бе хора....така като гледам ще ми е за първи и последен път с тези... Mr. Green  Sick искам си стария превозвач пък.... Crossing Arms аз лично нямах почти никакви забележки...моля, не ме заплювайте сега.... Mr. Green Laughing
а и за протокола да кажа, че съм съгласна с теди на 1000%....не може да се оплакваш от нещо, което ти е без пари, но ако плащаш като лудите една камара пари за нещо си в правото си поне информация да искаш, бе мама му...дай сега, щото са единствените, да им се кланим....то и аз съм единствена, ама никой не ми дава пари ей така бадева... Mr. Green Laughing
 Peace

# 6
  • София
  • Мнения: 2 296
Благодаря за новата тема!   bouquet
Аз ще изчакам следващо раздаване, а може и по еконт да поискам да си взема 2-те поръчки.

# 7
  • София
  • Мнения: 4 493
Айде и аз тук
Днес се "разходих" до "новият офис" и от 7 пакета "получени" /всъщност никой не знае дали са получени/ във френският офис , тук имам пристигнали 2 бр. Говорих с "представител" на фирмата - момиче с тъмна права дълга коса, явно на нея казвате "радиото" - ядоса ме и е на път да ме откаже да ползвам услугите им. Същото момиче стоеше в офиса на СД в Младост.
Зададох няколко въпроса и получих изумителни отговори:
- защо не беше предварително обявено за промяната на мястото на офиса? - не смятала че трябва да уведомява когото и да било и това си било работа на фирмата.
- при положение че имам регистрация в сайта им, защо не получавам инфо за движение по пратките? - безмислени имейли не пращали, който иска да провери къде е пратката с номера на колисимото да си види в  сайта на фр., даже ми предложи да ми покаже как става.
- каква е логиката на товарене на пакети, като поръчките ми са от 2 поредни дни и са пристигнали при тях до 26.05 /според мейлите на Ларедут/ ? - нямало да се занимава да ми обяснява как се товарят 2 т пратки. Да изчакам и ще си получа нещата, сигурно са в следващият камион и може би ще дойдат до 2-3 дни.
- на въпроса сигурна ли е че е получила 7 мои пакета във Франция отговора беше, ами ако са ги донесли ..........
Тези хора нямат никаква проследяваща система, те не са наясно на определен човек колко заявки има и колко от тях са пристигнали при тях. Отделно самите те нямат идея как са товарени пакетите.
Грешката е моя, че се разходих 20 км в едната посока и 20 в другата за да си взема 2 пакетчета с общо тегло 1,4 кг, може би трябваше да се обадя по тел и да разбера колко пратки имам и тогава да ходя до там. в моя меил не пише бр пратки и не пише за промяна на офиса - от вас тук разбрах.
Когато се опитах да обясня, че отношението е некоректно и неприятно ми бе казано - това е положението, така ще бъде и на който не му харесва - да не поръчва.
Еми ........ явно аз ще съм от тия дето за сега спират с поръчките.
Няма да ми е толкова изгодно да пазарувам от Ларедут и да пътувам по 40 км за да си взема по 1-2 пратки, като и аз като всички вас съм разделяла поръчки за да ползвам кодове и да намаля дрешките.
Мислех да ги пускам с Еконт, ама като слушам че и там има проблем ..... и разделяне на пратки  #Crazy

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
NBM , определено е по-сложно с Франция (от Англия и от Германия), главно защото французите са проблем. Те са малко като гърците, уж си се разбрал с тях, уж работят, ама по-скоро почиват или не са ти разбрали езика. Английски забрави, масово при тях върви само френския. И в сайтовете хич ги няма. Аз съм работила с французи, дори с българи, които живеят там - започваш да приличаш на тях след година и приемаш техния начин на работа, леко абсурден.

Но моя мъж вози ишлемета от наши заводи, на връщане не знам какво се случва, но трябва да се открие адрес и склад там, по-сложно е, наистина си трябва човек и мощна координация, каквато тези франсделивъри абсолютно нямат.

# 9
  • София
  • Мнения: 5 729
Аз я помня като руса,но може вече да е черна. Въпреки ,че съм отСофия,заради нея преди се прехвърлих към русенците,за късмет нямах изчезнали пратки с тях.Като остана един се принудих да се върна при тях.Поръчвам за 2-и път от вече година,но от сега нататък трябва да е нещо невероятно изгодно или искано от мен,за да се излъжа да направя поръчка.

Към тези,които казват,че просто не знаеме как да подходиме към госпожата,спрете,защото  докато само си взимате пратката,давате й парите и не й задавате неудобни въпроси,няма да видите "прекрасното й отношение" към клиента,и как за нея той не е важен.

# 10
  • София
  • Мнения: 2 884
Да се запиша в новата тема. Надявам се всичко да  пристигне на 22-ри  fingerscrossed

# 11
  • София
  • Мнения: 2 296
Към тези,които казват,че просто не знаеме как да подходиме към госпожата,спрете,защото  докато само си взимате пратката,давате й парите и не й задавате неудобни въпроси,няма да видите "прекрасното й отношение" към клиента,и как за нея той не е важен.
Няма какво да се спирам, защото не съм започвала. Точно такива са ни отношенията-взимам си каквото имам да си взимам, плащам и си тръгвам. Приемам ситуацията такава, каквато е ... Акъл как да си вършат работата не давам, така, както и аз не бих приела.
Аз не горя от щастие, че има неуредици, защото и аз самата съм ограничила пазаруването от френски сайтове до минимум. Но, както казах и по-преди - има много по-важни неща, на които да се ядосвам и да ги мисля.  Wink

# 12
  • Варна
  • Мнения: 6 873
И аз тук  bouquet
Не съм ги ползвала от много отдавна, сега се наложи заради 2 електронни книги от амазон.фр. . От Ларедут от миналите намаления си плащам доставката до тук/то доста време и нямаше такава/, цените и в този случай ме устройват. От амазон пък си пращам нещата в Англия и пристигат бързо на нормални за доставка цени.
Сега ще следя темата с надежда да получа двата киндъла преди Коледа/ че са за тогава подаръци/.
От Смартделивъри бях доволна, защо минаха крачка назад като се прекръстиха - не знам.
Както каза Ева - има много по-важни неща!
Хубав ден!

# 13
  • София
  • Мнения: 469
И аз в списъка на разочарованите от "Франсделивъри".
Определено малцина ще са доволни от настоящото местоположение на "офиса" им във в.з. "Малинова долина". Радвам се, че не се разходих, за да получа две от общо четири поръчки. По моя информация всички са получени в рамките на два дни и още толкова преди тръгване на курс № 33. Замислям се  newsm78, че те са в изгодно положение да разделят пратки и след това да закръглят кг. За съжаление няма как да докажем какво е натоварено в даден курс. Вчера с часове никой не благоволяваше да вдигне телефоните, посочени в сайта им. След като предлагаш услуга и получаваш пари за това, логично е да си коректен ако искаш да имаш клиенти.
Ще прехвърля получаването им чрез "Еконт", за да не хабя време и нерви с разходка до "Околовръстното" и след него.

# 14
  • София
  • Мнения: 1 209
Благодаря за нова тема !   bouquet

Надявам се да няма повече издънки поне с пратките по Еконт и да бъдат обединени пристигналите в един курс .

Общи условия

Активация на акаунт