От Франция до България - превоз на покупките ни (20)

  • 50 516
  • 723
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 9 720

Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:

France Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francedelivery.com
https://www.facebook.com/Francedelivery?fref=ts
За контакт:
e-mail:  francedelivery.bg@gmail.com
Логистика България:
+359882298891 -Mtel
+359879649474 -Vivacom
+359893787495 - Globul
Логистика Франция:
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция

Francetobg
ПОРАДИ ГОЛЕМИЯТ БРОЙ ИЗЧЕЗНАЛИ ПРАТКИ С ТОЗИ ПРЕВОЗВАЧ няма да публикуваме данните му. Всеки потребител може да прецени сам дали да потърси данни за услугите му. МОЛЯ„ ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ, че фирмата е в процес на смяна на адреса!!!

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
France Delivery предлага услугата срещу 5 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.

На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14, 16 ; 17; 18; 19

Последна редакция: пн, 27 яну 2014, 17:03 от NBM

# 1
  • Мнения: 1 480
Пу, първа Embarassed Чакам пратки и с двата превозвача.

Благодаря за темата  bouquet

# 2
  • Мнения: 127
Благодаря за темата,  bouquet чакам само две поръчки от C&A с ФД, от давна не бях ги ползвала.

# 3
  • Мнения: 1 285
чакам пратка с проблемния превозвач ,за темата   bouquet

# 4
  • Мнения: 11 607
За темата!  bouquet

# 5
  • Плевен
  • Мнения: 984
И аз чакам пратки, може да не са в този курс...много бавни от Private Outlet Tired Благодаря за темата  Hug  bouquet

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 9 720
Написах предупредителен текст за ФР2БГ и махнах данните им от списъка, така поне всеки ще си прецени как да постъпи и дали да ги ползва.
Ако смятате, че е по-удачно друго - приемам предложения.
Също ако смятате, че нещо трябва да се пише и за другия превозвач.

Позволявам си да копирам това от старата тема, защото мисля, че е полезно да обменим информация и за практиката на банките:

Жалбите не помагат, защото нямам нищо черно на бяло с тях/ФР2БГ/. Нямам договор, нищо.
Ако отида в банката ще видят от документите, че пратката е доставена до фр. адрес, където дефакто аз съм я пратила. Все едно, че съм я подарила на някого си. А аз я чакам в България на добри начала с ФР2БГ???!!!!!!!!!!! Много наивно съм постъпила - нали?


няколко страници на зад обясних същия случай като твоя , банката ми върна парите,при това доставката беше чрез UPS и много ясно се виждаше името на получатела,но франсето твърдеше че не е получена на техен адрес,ако не ти се занимава с банката си е твой проблем ,можеш и цял живот да си се оплакваш но ако не направиш нищо няма кой да ти върне парите,и мойта сума не беше малка по спомен около 150€

Последна редакция: пн, 27 яну 2014, 10:53 от NBM

# 7
  • Варна
  • Мнения: 6 873
Цитат
Цитат
Хубаво е, че в банките които ползвате услугата е безплатна. В банката която ползвам, удоволствието струва 20лв и абсурд да стане по телефона.

Сподели коя е банката ,за да сме информирани.
PIRAEUS BANK. Не се оплаквам, изключително доволна съм от условията по кредитната карта. Любимата ми е Laughing

# 8
  • Димитровград
  • Мнения: 207
Цитат
Francetobg
ПОРАДИ ГОЛЕМИЯТ БРОЙ ИЗЧЕЗНАЛИ ПРАТКИ С ТОЗИ ПРЕВОЗВАЧ няма да публикуваме данните му. Всеки потребител може да прецени сам дали да потърси данни за услугите му.
 
СТРАХОТНО СИ НАПИСАЛА!!! Hug Hug Hug Hug Hug Hug

# 9
  • София
  • Мнения: 2 296
Благодаря, NBM, за темата.   bouquet
Аз чакам от C&A 2 поръчки само.

# 10
  • Мнения: 574
Записвам се и аз в очакване на 2 пратки, които са разделени на 4 всъщност, с проблемния са, сумата е 180 евро, ако не пристигнат, направо ще се гръмна #Cussing out Следващ път на треперене няма да има, за 7 лв куриер не си струва да рискувам такива големи суми.
Сега видях в Suivre mes commandes , че двете пратки, които чакам, едната, по-старата е със статус en cours, а по-новата е termine. Отдавна съм получила потвърдителни имейли за всички пратки от So colisimo, че ще се доставят едикога си на адреса. Защо обаче едната не е приключена в сайта? Някой дали знае или да му се е случвало?

Последна редакция: пн, 27 яну 2014, 12:31 от Omnia Vincit Amor

# 11
  • Мнения: 1 050
Според мен стават грешки. Въпросът е  да се разбере кой е сгрешил и да с поправи.
Преди време имах следният случай: Пратка от ЛР пратена до БГ с DHL да е доставена във Франция в Лил. Обадих се на DHL тук, писах на сайта и след около 2 седмици си получих пратката с хиляди извинения от куриера.
За темата   bouquet!

# 12
  • Sofia
  • Мнения: 9 720

няколко страници на зад обясних същия случай като твоя , банката ми върна парите,при това доставката беше чрез UPS и много ясно се виждаше името на получатела,но франсето твърдеше че не е получена на техен адрес,ако не ти се занимава с банката си е твой проблем ,можеш и цял живот да си се оплакваш но ако не направиш нищо няма кой да ти върне парите,и мойта сума не беше малка по спомен около 150€


Сега се замислих - ти си първата, при която ясно е имало получател на пратката. Чие име е било? Твоето (и някой е подписал от твое име) или на друг човек?

# 13
  • Мнения: 1 285

няколко страници на зад обясних същия случай като твоя , банката ми върна парите,при това доставката беше чрез UPS и много ясно се виждаше името на получатела,но франсето твърдеше че не е получена на техен адрес,ако не ти се занимава с банката си е твой проблем ,можеш и цял живот да си се оплакваш но ако не направиш нищо няма кой да ти върне парите,и мойта сума не беше малка по спомен около 150€


Сега се замислих - ти си първата, при която ясно е имало получател на пратката. Чие име е било? Твоето (и някой е подписал от твое име) или на друг човек?



пратката беше получена на адреса на франсето и пишеше AMER -до колкото си спомням
няма как да е получена от мен след като съм в България,бяха моите имена

# 14
  • Мнения: 286
FRANCETOBG : Във връзка със смяна на адреса за получаване на пратки във Франция, преустановяваме приемането на поръчки на досегашния адрес. Всички пратки, поръчани на адреса до 31.01, ще бъдат доставени със следващите курсове, за които ще Ви информираме тук. Когато имаме готовност да приемаме пратки на новия адрес, ще Ви информираме за възобновяването на доставките!
Благодарм Ви за разбирането!
ot FB

Последна редакция: пн, 27 яну 2014, 16:04 от DE*

Общи условия

Активация на акаунт