Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини". Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
France Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francedelivery.com
https://www.facebook.com/Francedelivery?fref=ts
За контакт:
e-mail: francedelivery.bg@gmail.com
Логистика България:
+359882298891 -Mtel
+359879649474 -Vivacom
+359893787495 - Globul
Логистика Франция:
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция
Francetobg
ПОРАДИ ГОЛЕМИЯТ БРОЙ ИЗЧЕЗНАЛИ ПРАТКИ С ТОЗИ ПРЕВОЗВАЧ няма да публикуваме данните му. Всеки потребител може да прецени сам дали да потърси данни за услугите му. МОЛЯ„ ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ, че фирмата е в процес на смяна на адреса!!!
Упътване за вписването на френски адрес за доставка
След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
France Delivery предлага услугата срещу 5 евро на всеки пакет.
Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!
Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.
Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!
Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14, 16 ; 17; 18; 19