Ebay - тема 85

  • 37 082
  • 749
  •   1
Отговори
  • Мнения: 125
Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25 , 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 , 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,64,65,66,67, 68; 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78
79, 80, 81, 82, 83, 84

Регистрация в PayPal – стъпка по стъпка
Пейпал - помощ!
Онлайн пазаруване с кредитни и дебитни карти
Как да търсим най-ефективно в eBay
Често използвани съкращения в eBay
Как се пуска диспут
Dispute/Claim при проблеми
Кога не се дължи ДДС и мито за внос дадена стока
Митнически режим при онлайн пазаруване от чужбина
Митници и куриерски услуги
Получаване и изпращане на пари
Postage and Packaging policy update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites - Какво е Snipe?


Пощенски тарифи и разходи
Английски пощи
USPS
DHL.de
БГ пощи
Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up - Ако искате да купите нещо от Ибей, което е обявено само за "pick-up" в сайта пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само, ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
   Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки


Онлайн пазаруване с посредник
Онлайн пазаруване с посредници: Англия


Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
   Дамски и мъжки обувки и дрехи
    International Bra and Dress Size Conversion


Таблици
детски дрехи
детски обувки    детски обувки

дамски дрехи
дамски обувки

мъжки дрехи
мъжки обувки

обувки
спортни марки обувки
adidas - дрехи и обувки
чорапи и шапки

          


Полезно
Преводач 1     Преводач 2

   

”Трикове” за успешно и евтино Online пазаруване – shopbot, cashback


Последна редакция: чт, 13 дек 2012, 12:36 от Aia'

# 1
  • Мнения: 331
Пу, първаа!  Laughing
и за да не е спам , споделям ето тази покупка :

# 2
  • Мнения: 166
Здравейте,отдавна имам профил в Ebay и имам много успешни покупки Simple Smile
Но реших и да продавам,но нещо не мога да се справя... Въпроса ми е,трябва ли регистрацията ми в сайта да е с БГ адрес?
Регистрирала съм се с адреса на посредника.

# 3
  • Мнения: 1 077
Пу, първаа!  Laughing
и за да не е спам , споделям ето тази покупка :


 Peace Peace честито супер е

# 4
  • Мнения: 49
Да покажа и аз една покупка, която чакам:

http://www.ebay.co.uk/itm/Fashion-Bronze-Hand-knit-Black-Leather … ip=true&rt=nc

# 5
# 6
  • ...край Дунава
  • Мнения: 212
Запис и от мен Simple Smile

В очакване съм на доста пратки. От февруари не съм спирала. Курс без моя пратка от тогава нямам Crazy Все така да ми върви Flutter

# 7
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Aia', благодарности за поредната тема, която ни пускаш!  bouquet

Аз не си получих рибите в този курс, ще пристигнат със следващия. Някой беше писал в предната тема, че вече си ги е взел. Моля да сподели как са на живо. Grinning

# 8
# 9
  • Мнения: 36
А аз туку-що се отказах от един спечелен търг.Сега да видим и какво е да имаш отрицателен фийдбег Rolling Eyes

# 10
  • Мнения: 685
 Hug Айа.

 newsm78 Откъде се затваря кейс?
Отворих на едно индийче, но получих стоката, той се е оправдал пред ибей, че има тракинг и може да докаже, че съм се подписала, дал е и №, аз я получих с превозвач, та за това закъсня...имам съобщение от ибей, че можело да се докаже, че съм получила пратката, но на него не мога да дам отговор.
Поставих оценка на продавача.
Писах му и писмо, че съм получила стоката.
Сега кайса откъде да го затварям?
-----
В Покупки имам горе надпис:
1 case is still open
1 case requires your attention
Последното ми е линк
излиза това:
http://prikachi.com/images.php?images/565/5602565N.jpg
на него ли да цъкам и да продължавам или автоматично ще се затвори  newsm78

# 11
  • вляво от асансьора
  • Мнения: 1 262
Благодарско за новата темичка на авторката й. Simple Smile

anny_, аз имам питанка подобна на твоята, само случая е друг, но също се чудя как да затворя кейс. Копвам си питанката от другата тема, дано някой ни отговори. Simple Smile

Цитат
Не видях да има нова тема, затова ще си попитам тук, пък дано се намери добра душа да ми отговори. Smile
Какво се случва, ако не отговоря по кейс, който аз съм отворила? Няма да разправям цялата история, но продавачът ми беше предложил частичен рефънд, без пощенските, но аз отворих диспута с искане за пълен. Сега са ми отговорили, че до 13-ти, т.е. днес трябва да върна стоката за моя сметка, което пак не ме устройва. Мога ли да затворя диспута сега, или да чакам автоматично да се затвори? Ако не върна стоката( така или иначе пих една студена вода с продукт, който не само, че не е нов, ами е с изтекъл срок на годност 04/2005, което е за козметика) ще бъда ли санкционирана по някакъв начин от ибей?

# 12
  • Мнения: 125
Ани, точно от там, като цъкнеш на него трябва да ти покаже и опция да затвориш кейса, защото проблемът е решен. Нещо ми се върти в главата, че не можеш да го затвориш по-рано от осмия ден от датата на отварянето, но не съм сигурна.

Джиджи, можеш да затвориш кейса, само че защо изобщо си го отворила в такъв случай. Така или иначе този кейс ще фигурира в акаунта ти /а ибей и ПП вече следят кой колко кейса отваря/, така че по-добре го използвай да стигнете до някакво изгодно за теб решение. Ако затвориш кейса, няма да те санкционират, че не си върнала стоката, ти така или иначе си я платила вече.

# 13
  • вляво от асансьора
  • Мнения: 1 262
Ани, точно от там, като цъкнеш на него трябва да ти покаже и опция да затвориш кейса, защото проблемът е решен. Нещо ми се върти в главата, че не можеш да го затвориш по-рано от осмия ден от датата на отварянето, но не съм сигурна.

Джиджи, можеш да затвориш кейса, само че защо изобщо си го отворила в такъв случай. Така или иначе този кейс ще фигурира в акаунта ти /а ибей и ПП вече следят кой колко кейса отваря/, така че по-добре го използвай да стигнете до някакво изгодно за теб решение. Ако затвориш кейса, няма да те санкционират, че не си върнала стоката, ти така или иначе си я платила вече.

Aia', благодаря за отговора.  bouquet
Отворих го, защото продавача ме вбеси. Първо се правеше на луд, после ми обясняваше, че за козметика нямало значение срока на годност, а кога е отворен продукта. Е, да, ама продукта е със срок на годност изтекъл през 2005 г. А и не е чисто нов, както беше листнат в обявата, нямаше защитно фолио на капачката. Имам и друг кейс отворен, за фалшива маркова стока и там продавача ще ми поеме пощенските от BG до UK, за да го върна, та затова реших да отворя и този. Иначе продукта е за малко пари, отворих го, защото въпросът е принципен, както се казва, защо ще ме цакат с топла бира, пък. Mr. Green От съобщението на ибей, разбрах, че ще затворят автоматично кейса след определено време. Как да, е, благодаря за отговора, още веднъж.   bouquet
Ще си чакам да го затворят, явно. Confused

# 14
  • София
  • Мнения: 1 476
Ани, точно от там, като цъкнеш на него трябва да ти покаже и опция да затвориш кейса, защото проблемът е решен. Нещо ми се върти в главата, че не можеш да го затвориш по-рано от осмия ден от датата на отварянето, но не съм сигурна.

Джиджи, можеш да затвориш кейса, само че защо изобщо си го отворила в такъв случай. Така или иначе този кейс ще фигурира в акаунта ти /а ибей и ПП вече следят кой колко кейса отваря/, така че по-добре го използвай да стигнете до някакво изгодно за теб решение. Ако затвориш кейса, няма да те санкционират, че не си върнала стоката, ти така или иначе си я платила вече.

Aia', благодаря за отговора.  bouquet
Отворих го, защото продавача ме вбеси. Първо се правеше на луд, после ми обясняваше, че за козметика нямало значение срока на годност, а кога е отворен продукта. Е, да, ама продукта е със срок на годност изтекъл през 2005 г. А и не е чисто нов, както беше листнат в обявата, нямаше защитно фолио на капачката. Имам и друг кейс отворен, за фалшива маркова стока и там продавача ще ми поеме пощенските от BG до UK, за да го върна, та затова реших да отворя и този. Иначе продукта е за малко пари, отворих го, защото въпросът е принципен, както се казва, защо ще ме цакат с топла бира, пък. Mr. Green От съобщението на ибей, разбрах, че ще затворят автоматично кейса след определено време. Как да, е, благодаря за отговора, още веднъж.   bouquet
Ще си чакам да го затворят, явно. Confused

Защо не отговориш на кейса, като пишеш, че връщането на продукта, ще ти струва по скъпо от самия продукт и не ти е изгодно да го направиш. Пиши, че при необходимост ще приложиш снимки на продукта, които не отговаря изобщо на описанието и че нямаш вина в този случай. Може пък да не се наложи да го връщаш. Не се отказвай, ибей обикновено са в полза на купувача Wink

Общи условия

Активация на акаунт