Ebay - 88

  • 43 440
  • 744
  •   1
Отговори
  • Мнения: 125
Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25 , 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 , 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,64,65,66,67, 68; 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87

ВНИМАНИЕ!!! В ибей не се пазарува като в другите онлайн магазини! Кликване на Buy it now е равнозначно на сключване на договор, с който се задължавате да купите и ПЛАТИТЕ стоката!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:
  1. Ако на Postage пише Free, доставката безплатна ли е?  Да!
  2. Над каква сума пратка отива на митница в UK?  Над £15 се дължи ДДС, над £135 - мито.
  3. Какво значи Collection in Person/Pick Up и какво да правя сега?  Означава, че купувачът трябва да си вземе стоката директно от продавача. В тези случаи си намираме куриер, който да осъществи взимането вместо нас.
  4. Платих си стоката, но продавачът все още не я е отбелязал като изпратена.  Продавачът не
е длъжен да отбележи, както и да отговаря дали е пратена и кога.
  5. Поръчах нещо с безплатна доставка, къде му е тракинг номер?  Безплатните и евтините доставки нямат проследяване.
  6. В ибей ли да отворя кейс или диспут в Пейпал?  На едно от двете места.
  7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.
  8. Спечелих нещо в немския ибей, продавачът иска банков превод, какво да правя?  Германците предпочитат този начин, с цел избягване таксите на ПП, при тях междубанковите преводи са без пари, но един международен от БГ дотам може да струва ПОНЕ 10 евро (проверете си в банката). Четете, оглеждайте и си правете сметка дали ви изнася ПРЕДИ да играете на търга.
  9. Как да докладвам некоректен продавач?  От този линк.


Как се отваря кейс в ибей и как се ескалира (описано от ronicat):
Скрит текст:
Пускане на case в eBay: Кейс може да се пусне до 45 дни от датата на плащането. Ако пуснем кейс в eBay  не може да пуснем диспут в PayPal.
От менюто горе в дясно от Customer support избираме Resolution Centre и попълваме проблема (напр. неполучен продукт, не отговаря на описанието или желание за връщане срещу рефyнд). Има и линк My problem is not listed here който ни отвежда в customer support да изберем и докладваме. След като сме избрали проблема потвърждаваме и ни води на следващата страница където трябва да си изберем за кой продукт искаме да отворим кейс. Избираме и потвърждаваме. На следващата страница ни пита дали сме се свързали вече с продавача/купувача. Преди да се отвори кейс трябва да се свържем с продавача и да обясним проблема и да се опитаме да го разрешим помежду ни. В случай че е невъзможно и сме изчерпали всички възможности то тогава прибягване на отваряне на кейс. Затоава логично е да се избере Да - вече сте се свързали с продавача/купувача. Потвърждавате и ви води на нова страница където трябва да потвърдите че отваряте кейса (open a case online). Може да има някакъв текст като например че не сте платили през пейпал (Open a case online and we can try to help you work it out with the seller. Please note that this item was not paid for with PayPal and therefore is not covered by eBay Buyer Protection) Напр. ако сте платили по банков път или с друг пейпал акаунт. Потвърждавате отварянето на кейса и ви води на нова страница където подробно описвате какво се е случило. Първоначално има няколко опции с падащи менюта (какъв е проблема, дали вече сте се свързали с продавача/купувача, кога е платено, тел. за връзка (и дали искате да го вижда продавача/купувача), какво искате с този кейс и поле More comments където трябва да опишете подробно всичко, а също и поле Additional information където също попълвате в свободен текст. Ако искате да прикачите снимки то може да сложите линк към снимката. Няма опция за прикачване както е при комуникацията с продавача/купувача по мейл системата на eBay. Най-отдолу са бутоните Open the case (потвърждавате отварянето на кейса) и Cancel. Потвърждавате и чакате продавача/купувача да му отговори. Ще получите имейл ако това стане. Но по всяко време можете да следите състояните но кейса (от Customer support и след това Resolution Centre, най-долу се вижда таблица Your cases. В случай че трябва да върнете стока, то трябва да е до 3 дни от пускането на кейса. Ако продавачът/купувачът  ви отговори и не сте съгласни с него можете да ескалирате и тогава eBay customer support ще се произнесат. Ескалирането може да се направи 8 дни след отварянето на кейса. От табличката Your cases натискате най в дясно линка Take action и ви води на следващата страница Case open: Work it out   с обяснения и голямо копче Respond to case. Натискате го и ви води в нов прозорец Respond to your case. Над копчето  Respond to case има знак ? който ни обяснява до кога продавача/купувача трябва да се свърже с нас (дата) и ако не го направи или не сме доволни от резултата от коя дата можем да ескалираме кейса до customer support. Ако искаме да ескалираме натискаме отгоре му и се отваря няколко графи които трябва да попълним, да опишем какво се е случило, също много подробно описваме какво е станало след като сме отворили кейса и какво искаме в Your message to Customer Support. Натискаме Submit ако искаме да ескалираме или cancel за отказ. При потвърждение кейса ви се затваря и customer support ще отговорят до 48ч. окончателно за взетото решение. В табличката your cases статуса на кейса става Case closed by Customer Support. А от линка See case details можем да видим какво са отсъдили eBay.
Регистрация в PayPal – стъпка по стъпка
Пейпал - помощ!
Онлайн пазаруване с кредитни и дебитни карти
Как да търсим най-ефективно в eBay
Често използвани съкращения в eBay
Как се пуска диспут
Dispute/Claim при проблеми
Кога не се дължи ДДС и мито за внос дадена стока
Митнически режим при онлайн пазаруване от чужбина
Митници и куриерски услуги
Получаване и изпращане на пари
Postage and Packaging policy update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites - Какво е Snipe?


Пощенски тарифи и разходи
Английски пощиUSPSDHL.deБГ пощи
Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up - Ако искате да купите нещо от Ибей, което е обявено само за "pick-up" в сайта пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само, ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
   Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки


Онлайн пазаруване с посредник
Онлайн пазаруване с посредници: Англия


Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
   Дамски и мъжки обувки и дрехи
    International Bra and Dress Size Conversion


Таблици
детски дрехидетски обувки

дамски дрехидамски обувки

мъжки дрехимъжки обувки

обувкиспортни марки обувки adidas - дрехи и обувки чорапи  и  шапки

          


Полезно
Преводач 1     Преводач 2

   

”Трикове” за успешно и евтино Online пазаруване – shopbot, cashback

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 4 518
Момичета, някой да е мяркал детски чехли, тип джапанки?Търся за сина ми, не иска от тези , които се обуват м/у пръстчетата.Никъде не мога да намеря, или са много големи - той е 27 номер, 8-9 UK, искам поне за банята да му взема нови.. Tired

# 2
  • някъде
  • Мнения: 979
Аз вземам от типа на кроксовете

# 3
  • Мнения: 5 790
Аз вземам от типа на кроксовете

И аз такива взимам. Моята не може да ходи с нищо между пръстите.

# 4
  • Мнения: 6 442
И аз тук.
И на мен ми е трудно да намеря големи сандали чехли 12-13. Много малък избор имат.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 476
Още едно положително мнение и от мен за кроксовете, супер удобни и лесни за обуване, могат да се ползват целогодишно, те са и зимните домашни чехли на моите девойки Simple Smile

# 6
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Аз пък да се фукна с нещо спечелено Embarassed

http://www.ebay.co.uk/itm/BNWT-G-Star-Raw-Scarf-shirt-in-a-size- … =nc#ht_281wt_1170

Благодаря мацки и аз много ги харесвам тези звезди,а за Кроксовете сме на тези  вече 3 та година по скъпички са но са уникални без забележки или протриване по гумата.

http://www.amazon.co.uk/Crocs-Scooby-Doo-Clog-11109-491-110/dp/B … =Crocs+Scooby+Doo

Последна редакция: чт, 04 апр 2013, 22:44 от desuri

# 7
  • Варна
  • Мнения: 6 873
Ауу много хубава, браво. И аз до преди малко гледах бранда ама в мъжкото. На сина ми съм купувала ризи и са много хубави. Peace

# 8
  • Мнения: 6
Десури, Тежкарска, тежкарска  smile3521 newsm47
За чехличките и ние носим кроксове и зимата също а синковеца е такъв че не търпи нищо на краката, хвърля и като погледна все е бос, ама с тях свикна Peace

# 9
  • Варна
  • Мнения: 6 873
За Crocs да споделя... този  модел Crocs Mary Jane е много лек, гумата е много мекичка и гъвкава. Такива ползваше до скоро дъщеря ми. Днес получи такива , хубави са, но са много по-твърди... май ще и търся пак от стария модел, наистина е страхотен.

Последна редакция: пт, 05 апр 2013, 09:26 от Flash*

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
 Flash*, първия модел не се вижда.
И аз съм на вълна сандали за децата. Обаче се чудя какви да им взимам.
Ако ви попадне нещо интересно да споделите, моля. Grinning

# 11
  • Мнения: 623
Момичета, моля за спешна помощ.
Сега аз съм в подобно на вашето положение с неполучените якете, но един естонец сега има претенции, че съм пратила празен пакет:
I get your package from post office empty. Can you explane me what does it mean ?If you couldn not tell me I will send a message to ebay .And I will tell that you are cheated me . And I will write a comment that you are sending an empty box.I ll give you 1 day for explane it to me . 5.04.13

Аз ще му пратя копие на бележката, в която пише, че е 274гр + снимка  на неопакован продукт на кантар + обяснение, че тук се опаковат на митница. Нещо друго да се сетите?
Но всъщност, по никакъв начин реално не мога да се защитя??? Какво да очаквам от ибей?

# 12
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Момичета, моля за спешна помощ.
Сега аз съм в подобно на вашето положение с неполучените якете, но един естонец сега има претенции, че съм пратила празен пакет:
I get your package from post office empty. Can you explane me what does it mean ?If you couldn not tell me I will send a message to ebay .And I will tell that you are cheated me . And I will write a comment that you are sending an empty box.I ll give you 1 day for explane it to me . 5.04.13

Аз ще му пратя копие на бележката, в която пише, че е 274гр + снимка  на неопакован продукт на кантар + обяснение, че тук се опаковат на митница. Нещо друго да се сетите?
Но всъщност, по никакъв начин реално не мога да се защитя??? Какво да очаквам от ибей?


Ами ако вземеш пъRво да уведомиш ти Ибей и да им обясниш това със снимките,опаковането и Да им кажеш,че  Естонеца те изнудва и иска да те набеди newsm78 няма Lи да е по добRе?

# 13
  • Мнения: 125
mameva, поискай му да ти изпрати снимки на пакета.
Ти какво му продаде? Да не е нещо, което е забранено за внос в Естония?

# 14
  • Мнения: 45
Споделям мнението на desuri. Инак аз за това не продавам в ebay, от страх да не попадна на някой такъв. Не знам какво да направиш освен да се свържеш първа ти с ebay и да им покажеш снимките на бележката и на стоката на кантара.

Общи условия

Активация на акаунт