Ebay - 89

  • 36 071
  • 741
  •   1
Отговори
  • Мнения: 125
Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25 , 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 , 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,64,65,66,67, 68; 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88

ВНИМАНИЕ!!! В ибей не се пазарува като в другите онлайн магазини! Кликване на Buy it now е равнозначно на сключване на договор, с който се задължавате да купите и ПЛАТИТЕ стоката!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:
  1. Ако на Postage пише Free, доставката безплатна ли е?  Да!
  2. Над каква сума пратка отива на митница в UK?  Над £15 се дължи ДДС, над £135 - мито.
  3. Какво значи Collection in Person/Pick Up и какво да правя сега?  Означава, че купувачът трябва да си вземе стоката директно от продавача. В тези случаи си намираме куриер, който да осъществи взимането вместо нас.
  4. Платих си стоката, но продавачът все още не я е отбелязал като изпратена.  Продавачът не
е длъжен да отбележи, както и да отговаря дали е пратена и кога.
  5. Поръчах нещо с безплатна доставка, къде му е тракинг номер?  Безплатните и евтините доставки нямат проследяване.
  6. В ибей ли да отворя кейс или диспут в Пейпал?  На едно от двете места.
  7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.
  8. Спечелих нещо в немския ибей, продавачът иска банков превод, какво да правя?  Германците предпочитат този начин, с цел избягване таксите на ПП, при тях междубанковите преводи са без пари, но един международен от БГ дотам може да струва ПОНЕ 10 евро (проверете си в банката). Четете, оглеждайте и си правете сметка дали ви изнася ПРЕДИ да играете на търга.
  9. Как да докладвам некоректен продавач?  От този линк.


Как се отваря кейс в ибей и как се ескалира (описано от ronicat):
Скрит текст:
Пускане на case в eBay: Кейс може да се пусне до 45 дни от датата на плащането. Ако пуснем кейс в eBay  не може да пуснем диспут в PayPal.
От менюто горе в дясно от Customer support избираме Resolution Centre и попълваме проблема (напр. неполучен продукт, не отговаря на описанието или желание за връщане срещу рефyнд). Има и линк My problem is not listed here който ни отвежда в customer support да изберем и докладваме. След като сме избрали проблема потвърждаваме и ни води на следващата страница където трябва да си изберем за кой продукт искаме да отворим кейс. Избираме и потвърждаваме. На следващата страница ни пита дали сме се свързали вече с продавача/купувача. Преди да се отвори кейс трябва да се свържем с продавача и да обясним проблема и да се опитаме да го разрешим помежду ни. В случай че е невъзможно и сме изчерпали всички възможности то тогава прибягване на отваряне на кейс. Затоава логично е да се избере Да - вече сте се свързали с продавача/купувача. Потвърждавате и ви води на нова страница където трябва да потвърдите че отваряте кейса (open a case online). Може да има някакъв текст като например че не сте платили през пейпал (Open a case online and we can try to help you work it out with the seller. Please note that this item was not paid for with PayPal and therefore is not covered by eBay Buyer Protection) Напр. ако сте платили по банков път или с друг пейпал акаунт. Потвърждавате отварянето на кейса и ви води на нова страница където подробно описвате какво се е случило. Първоначално има няколко опции с падащи менюта (какъв е проблема, дали вече сте се свързали с продавача/купувача, кога е платено, тел. за връзка (и дали искате да го вижда продавача/купувача), какво искате с този кейс и поле More comments където трябва да опишете подробно всичко, а също и поле Additional information където също попълвате в свободен текст. Ако искате да прикачите снимки то може да сложите линк към снимката. Няма опция за прикачване както е при комуникацията с продавача/купувача по мейл системата на eBay. Най-отдолу са бутоните Open the case (потвърждавате отварянето на кейса) и Cancel. Потвърждавате и чакате продавача/купувача да му отговори. Ще получите имейл ако това стане. Но по всяко време можете да следите състояните но кейса (от Customer support и след това Resolution Centre, най-долу се вижда таблица Your cases. В случай че трябва да върнете стока, то трябва да е до 3 дни от пускането на кейса. Ако продавачът/купувачът  ви отговори и не сте съгласни с него можете да ескалирате и тогава eBay customer support ще се произнесат. Ескалирането може да се направи 8 дни след отварянето на кейса. От табличката Your cases натискате най в дясно линка Take action и ви води на следващата страница Case open: Work it out   с обяснения и голямо копче Respond to case. Натискате го и ви води в нов прозорец Respond to your case. Над копчето  Respond to case има знак ? който ни обяснява до кога продавача/купувача трябва да се свърже с нас (дата) и ако не го направи или не сме доволни от резултата от коя дата можем да ескалираме кейса до customer support. Ако искаме да ескалираме натискаме отгоре му и се отваря няколко графи които трябва да попълним, да опишем какво се е случило, също много подробно описваме какво е станало след като сме отворили кейса и какво искаме в Your message to Customer Support. Натискаме Submit ако искаме да ескалираме или cancel за отказ. При потвърждение кейса ви се затваря и customer support ще отговорят до 48ч. окончателно за взетото решение. В табличката your cases статуса на кейса става Case closed by Customer Support. А от линка See case details можем да видим какво са отсъдили eBay.
Регистрация в PayPal – стъпка по стъпка
Пейпал - помощ!
Онлайн пазаруване с кредитни и дебитни карти
Как да търсим най-ефективно в eBay
Често използвани съкращения в eBay
Как се пуска диспут
Dispute/Claim при проблеми
Кога не се дължи ДДС и мито за внос дадена стока
Митнически режим при онлайн пазаруване от чужбина
Митници и куриерски услуги
Получаване и изпращане на пари
Postage and Packaging policy update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites - Какво е Snipe?


Пощенски тарифи и разходи
Английски пощиUSPSDHL.deБГ пощи
Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up - Ако искате да купите нещо от Ибей, което е обявено само за "pick-up" в сайта пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само, ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
   Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки


Онлайн пазаруване с посредник
Онлайн пазаруване с посредници: Англия


Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
   Дамски и мъжки обувки и дрехи
    International Bra and Dress Size Conversion


Таблици
детски дрехидетски обувки

дамски дрехидамски обувки

мъжки дрехимъжки обувки

обувкиспортни марки обувки adidas - дрехи и обувки чорапи  и  шапки

          


Полезно
Преводач 1     Преводач 2

   

”Трикове” за успешно и евтино Online пазаруване – shopbot, cashback

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 4 518
Цоп. Благодарности   bouquet

# 2
  • UK/София
  • Мнения: 7 681

 Съжалявам, не съм видяла новата тема навреме.За това пействам постинга от предишната тема.

 
Биляна, в дясно от синия бутон Search има Advanced. Кликваш на него и въвеждаш това, което търсиш. Под синия бутон Search (този, който е в началото на страницата, а не в края и) тикваш Save this search to My eBay, отваря ти се едно прозорче, в което те питат дали да ти изпращат мейли.

 Не ми се отваря прозорчето в което питат за мейла.Преди да обновят сайта ставаше, но сега не.И въпреки тикването го няма отбелязано като отида на Saved searches.
 

# 3
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Ая, за темата!     bouquet
Благодаря и за отговорите в предната тема за чантата! Успях да забърша една на търг. Дано е хубава и не се разочаровам след толкова дебнене. Grinning

# 4
  • Мнения: 125
Биляна, ето го Advanced Search - гардероб и тикнато за имейлите.
Скрит текст:
Натискам бутона Search и се появява този прозорец
Скрит текст:
Потвърждавам със Save и вече ми е в Saved searches.

Ако пак не става - смени браузъра.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 476
Биляна, ето го Advanced Search - гардероб и тикнато за имейлите.
Скрит текст:
Натискам бутона Search и се появява този прозорец
Скрит текст:
Потвърждавам със Save и вече ми е в Saved searches.

Ако пак не става - смени браузъра.

Или провери да не би да са ти се забранили pop-up прозорците с този браузър...

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 440
Aia', благодаря за прекрасното оформление и ценните съвети, които даваш   bouquet

# 7
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
имам питане за тези които са пазарували от ebay.de. Колко време най-много сте чакали да ви изпрати продавача данните си за сметката? Купих едно ново столче за хранене и го пуснах с доставка до Габко (в Нюрнберг май беше). Плащането е само по банков път, няма пейпал за съжаление. Писах му на 17.05 да ми прати айбан че плащането ще е с международна карта и сметка и не ми върши работа тяхното конто и той след близо седмица (23.05) ми отговори че трябва да пита в банката и оттогава нямам отново вест. Минаха 10 дни от как съм го купила, а не мога да си го платя. А кой знае и кога ще го прати и докато го донесат и гъбите ще стане юли. Дайте съвет какво да правя в този случай.

Последна редакция: вт, 28 май 2013, 00:12 от ronicat

# 8
  • Мнения: 5 790
И аз тук. Купих Киндъл от аутлета на Аргос. Доволна съм, супер добре работи.

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 4 518
И аз тук. Купих Киндъл от аутлета на Аргос. Доволна съм, супер добре работи.

Би ли споделила линк, моля?И аз съм в търсене и все не мога да си избера..

# 10
  • Мнения: 20
Момичета,
имам следния проблем:
Преди 36 дни поръчах от Ebay.co.uk нетбук - seller refurbished. Получих го чрез превозвач и първоначално си работеше - като резултат аз поставих положителна оценка на продавача. След няколко дни обаче почнаха проблемите - стартира се много бавно, постоянно дава някакви грешки, страниците в интернет отваря по 15 мин., абе с една дума не върви както трябва. Преинсталирахме windows-a - тръгна в началото добре и след няколко дни същата работа...
Та въпросът ми е мога ли да искам връщане на стоката и респ. на парите след като вече веднъж съм поставила положителна оценка на продавача, но не са изтекли 45 дни от датата на покупката.
За протокола - нетбука няма гаранция, но продавачът е посочил, че приема връщане.
Благодаря предварително

# 11
  • UK/София
  • Мнения: 7 681

Ако пак не става - смени браузъра.

 Проблемът е бил от браузъра, смених го и всичко се получава както казваш.Aia' , сърдечно ти благодаря за помощта!!! Hug

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
запис.
следя си детските роклички аз, чакам да ми уври в главата какво да правя точно!  Mr. Green

# 13
  • Мнения: 635
Пристигна ми роклята супер бързо ? С ДЧЛ.

# 14
  • Мнения: 125
Момичета,
имам следния проблем:
Преди 36 дни поръчах от Ebay.co.uk нетбук - seller refurbished. Получих го чрез превозвач и първоначално си работеше - като резултат аз поставих положителна оценка на продавача. След няколко дни обаче почнаха проблемите - стартира се много бавно, постоянно дава някакви грешки, страниците в интернет отваря по 15 мин., абе с една дума не върви както трябва. Преинсталирахме windows-a - тръгна в началото добре и след няколко дни същата работа...
Та въпросът ми е мога ли да искам връщане на стоката и респ. на парите след като вече веднъж съм поставила положителна оценка на продавача, но не са изтекли 45 дни от датата на покупката.
За протокола - нетбука няма гаранция, но продавачът е посочил, че приема връщане.
Благодаря предварително

Пиши на продавача за проблема. Ако не се разберете, отваряй кейс. По всяка вероятност ибей ще искат да го върнеш, за да ти възстановят сумата.

Общи условия

Активация на акаунт