Ebay - 90

  • 35 973
  • 755
  •   1
Отговори
  • Мнения: 125
Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25 , 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 , 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,64,65,66,67, 68; 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89

ВНИМАНИЕ!!! В ибей не се пазарува като в другите онлайн магазини! Кликване на Buy it now е равнозначно на сключване на договор, с който се задължавате да купите и ПЛАТИТЕ стоката!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:
  1. Ако на Postage пише Free, доставката безплатна ли е?  Да!
  2. Над каква сума пратка отива на митница в UK?  Над £15 се дължи ДДС, над £135 - мито.
  3. Какво значи Collection in Person/Pick Up и какво да правя сега?  Означава, че купувачът трябва да си вземе стоката директно от продавача. В тези случаи си намираме куриер, който да осъществи взимането вместо нас.
  4. Платих си стоката, но продавачът все още не я е отбелязал като изпратена.  Продавачът не
е длъжен да отбележи, както и да отговаря дали е пратена и кога.
  5. Поръчах нещо с безплатна доставка, къде му е тракинг номер?  Безплатните и евтините доставки нямат проследяване.
  6. В ибей ли да отворя кейс или диспут в Пейпал?  На едно от двете места.
  7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.
  8. Спечелих нещо в немския ибей, продавачът иска банков превод, какво да правя?  Германците предпочитат този начин, с цел избягване таксите на ПП, при тях междубанковите преводи са без пари, но един международен от БГ дотам може да струва ПОНЕ 10 евро (проверете си в банката). Четете, оглеждайте и си правете сметка дали ви изнася ПРЕДИ да играете на търга.
  9. Как да докладвам некоректен продавач?  От този линк.


Как се отваря кейс в ибей и как се ескалира (описано от ronicat):
Скрит текст:
Пускане на case в eBay: Кейс може да се пусне до 45 дни от датата на плащането. Ако пуснем кейс в eBay  не може да пуснем диспут в PayPal.
От менюто горе в дясно от Customer support избираме Resolution Centre и попълваме проблема (напр. неполучен продукт, не отговаря на описанието или желание за връщане срещу рефyнд). Има и линк My problem is not listed here който ни отвежда в customer support да изберем и докладваме. След като сме избрали проблема потвърждаваме и ни води на следващата страница където трябва да си изберем за кой продукт искаме да отворим кейс. Избираме и потвърждаваме. На следващата страница ни пита дали сме се свързали вече с продавача/купувача. Преди да се отвори кейс трябва да се свържем с продавача и да обясним проблема и да се опитаме да го разрешим помежду ни. В случай че е невъзможно и сме изчерпали всички възможности то тогава прибягване на отваряне на кейс. Затоава логично е да се избере Да - вече сте се свързали с продавача/купувача. Потвърждавате и ви води на нова страница където трябва да потвърдите че отваряте кейса (open a case online). Може да има някакъв текст като например че не сте платили през пейпал (Open a case online and we can try to help you work it out with the seller. Please note that this item was not paid for with PayPal and therefore is not covered by eBay Buyer Protection) Напр. ако сте платили по банков път или с друг пейпал акаунт. Потвърждавате отварянето на кейса и ви води на нова страница където подробно описвате какво се е случило. Първоначално има няколко опции с падащи менюта (какъв е проблема, дали вече сте се свързали с продавача/купувача, кога е платено, тел. за връзка (и дали искате да го вижда продавача/купувача), какво искате с този кейс и поле More comments където трябва да опишете подробно всичко, а също и поле Additional information където също попълвате в свободен текст. Ако искате да прикачите снимки то може да сложите линк към снимката. Няма опция за прикачване както е при комуникацията с продавача/купувача по мейл системата на eBay. Най-отдолу са бутоните Open the case (потвърждавате отварянето на кейса) и Cancel. Потвърждавате и чакате продавача/купувача да му отговори. Ще получите имейл ако това стане. Но по всяко време можете да следите състояните но кейса (от Customer support и след това Resolution Centre, най-долу се вижда таблица Your cases. В случай че трябва да върнете стока, то трябва да е до 3 дни от пускането на кейса. Ако продавачът/купувачът  ви отговори и не сте съгласни с него можете да ескалирате и тогава eBay customer support ще се произнесат. Ескалирането може да се направи 8 дни след отварянето на кейса. От табличката Your cases натискате най в дясно линка Take action и ви води на следващата страница Case open: Work it out   с обяснения и голямо копче Respond to case. Натискате го и ви води в нов прозорец Respond to your case. Над копчето  Respond to case има знак ? който ни обяснява до кога продавача/купувача трябва да се свърже с нас (дата) и ако не го направи или не сме доволни от резултата от коя дата можем да ескалираме кейса до customer support. Ако искаме да ескалираме натискаме отгоре му и се отваря няколко графи които трябва да попълним, да опишем какво се е случило, също много подробно описваме какво е станало след като сме отворили кейса и какво искаме в Your message to Customer Support. Натискаме Submit ако искаме да ескалираме или cancel за отказ. При потвърждение кейса ви се затваря и customer support ще отговорят до 48ч. окончателно за взетото решение. В табличката your cases статуса на кейса става Case closed by Customer Support. А от линка See case details можем да видим какво са отсъдили eBay.
Пейпал - помощ!
Как се пуска диспут
Митници и куриерски услуги
Postage and Packaging policy update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites - Какво е Snipe?


Пощенски тарифи и разходи
Английски пощиUSPSDHL.deБГ пощи

Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up - Ако искате да купите нещо от Ибей, което е обявено само за "pick-up" в сайта пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само, ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
Още куриерски фирми: http://www.parcel2go.com/quickquote
                                       http://www.parcelmonkey.co.uk/
   Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки



Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
   Дамски и мъжки обувки и дрехи
    International Bra and Dress Size Conversion


Таблици
детски дрехидетски обувки

дамски дрехидамски обувки

мъжки дрехимъжки обувки

обувкиспортни марки обувки adidas - дрехи и обувки чорапи  и  шапки

          


Полезно
Преводач 1     Преводач 2

   

”Трикове” за успешно и евтино Online пазаруване – shopbot, cashback

# 1
  • Мнения: 79
Да се запиша, че от време на време участвам по наддавания  Grinning

# 2
  • Мнения: 670
и аз съм тук.
Пазарувам от скоро и сте ми доста полезни Simple Smile

# 3
  • Мнения: 738
Чакам разни странни неща да кацат тия дни, записче да ви следя. Като стар ибей фен, да не изпусна нещо необичайно...  bouquet

# 4
  • Мнения: 5 790
Отдавна не съм пазарувала нищо от Ибей. Едни очила за мъжо съм купила от месеци.

# 5
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 39 060
 Blush да не изпусна нещо

Скрит текст:
Party чакам си палавата чантичка.

# 6
  • софия
  • Мнения: 25 460
Имаше ли начин да се види, когато нещо се продава с best offer, коя е най-ниската цена приета от продавача?

# 7
  • виртуално
  • Мнения: 2 861
Имаше ли начин да се види, когато нещо се продава с best offer, коя е най-ниската цена приета от продавача?
http://www.goofbid.com/ebay_best_offers_tool.html
ако вече е примал оферта за тази стока  Peace

# 8
  • Мнения: 1 544
И аз съм тук,но за да следя засега  Peace

# 9
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Тук да ви следя Hug

# 10
  • Мнения: 1 457
И аз да следя. Като Алекс и аз не съм пазарувала отдавна. Напоследък не намирам и нищо изгодно за децата. Чудя се дали е от възрастовата категория или просто продажбите са замрели  newsm78

# 11
  • Мнения: 980
Запис и от мен.

Някой има ли проблем с добавянето на продукти в кошницата си? От два дена като искам да добавя нещо, започва да презарежда и накрая изписва, че има някаква грешка...
Вчера по едно време успях да вкарам 8 артикула, но днес са изчезнали.... а не са свалени от продажба, стоят си листингите.  newsm78

# 12
  • Варна
  • Мнения: 256
Здравейте,
В неделя вечерта спечелих един панталон и вчера сутринта го платих, но в пейпал до днес стои "unclaimed". Канселирах и опитах да платя отново, но пак ми даде същото. Писах на продавача, каза че чака парите и праща панталона. Какъв може да е проблема ?

# 13
  • Мнения: 1 572
Идеи кой от нашите превозвачи може да ми вземе стока от  Basingstoke, Hampshire UK?
Пуснах за оферти и в shiply, но обикновено са по-скъпи от нашите.

# 14
  • Мнения: 125
В първия пост съм добавила 2 линка към куриери, които бяха препоръчани в миналата тема, проверете ги и тях.

Общи условия

Активация на акаунт