Ebay - 91

  • 37 825
  • 751
  •   1
Отговори
  • Мнения: 125
Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25 , 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 , 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,64,65,66,67, 68; 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90

ВНИМАНИЕ!!! В ибей не се пазарува като в другите онлайн магазини! Кликване на Buy it now е равнозначно на сключване на договор, с който се задължавате да купите и ПЛАТИТЕ стоката!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:
  1. Ако на Postage пише Free, доставката безплатна ли е?  Да!
  2. Над каква сума пратка отива на митница в UK?  Над £15 се дължи ДДС, над £135 - мито.
  3. Какво значи Collection in Person/Pick Up и какво да правя сега?  Означава, че купувачът трябва да си вземе стоката директно от продавача. В тези случаи си намираме куриер, който да осъществи взимането вместо нас.
  4. Платих си стоката, но продавачът все още не я е отбелязал като изпратена.  Продавачът не
е длъжен да отбележи, както и да отговаря дали е пратена и кога.
  5. Поръчах нещо с безплатна доставка, къде му е тракинг номер?  Безплатните и евтините доставки нямат проследяване.
  6. В ибей ли да отворя кейс или диспут в Пейпал?  На едно от двете места.
  7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.
  8. Спечелих нещо в немския ибей, продавачът иска банков превод, какво да правя?  Германците предпочитат този начин, с цел избягване таксите на ПП, при тях междубанковите преводи са без пари, но един международен от БГ дотам може да струва ПОНЕ 10 евро (проверете си в банката). Четете, оглеждайте и си правете сметка дали ви изнася ПРЕДИ да играете на търга.
  9. Как да докладвам некоректен продавач?  От този линк.


Как се отваря кейс в ибей и как се ескалира (описано от ronicat):
Скрит текст:
Пускане на case в eBay: Кейс може да се пусне до 45 дни от датата на плащането. Ако пуснем кейс в eBay  не може да пуснем диспут в PayPal.
От менюто горе в дясно от Customer support избираме Resolution Centre и попълваме проблема (напр. неполучен продукт, не отговаря на описанието или желание за връщане срещу рефyнд). Има и линк My problem is not listed here който ни отвежда в customer support да изберем и докладваме. След като сме избрали проблема потвърждаваме и ни води на следващата страница където трябва да си изберем за кой продукт искаме да отворим кейс. Избираме и потвърждаваме. На следващата страница ни пита дали сме се свързали вече с продавача/купувача. Преди да се отвори кейс трябва да се свържем с продавача и да обясним проблема и да се опитаме да го разрешим помежду ни. В случай че е невъзможно и сме изчерпали всички възможности то тогава прибягване на отваряне на кейс. Затоава логично е да се избере Да - вече сте се свързали с продавача/купувача. Потвърждавате и ви води на нова страница където трябва да потвърдите че отваряте кейса (open a case online). Може да има някакъв текст като например че не сте платили през пейпал (Open a case online and we can try to help you work it out with the seller. Please note that this item was not paid for with PayPal and therefore is not covered by eBay Buyer Protection) Напр. ако сте платили по банков път или с друг пейпал акаунт. Потвърждавате отварянето на кейса и ви води на нова страница където подробно описвате какво се е случило. Първоначално има няколко опции с падащи менюта (какъв е проблема, дали вече сте се свързали с продавача/купувача, кога е платено, тел. за връзка (и дали искате да го вижда продавача/купувача), какво искате с този кейс и поле More comments където трябва да опишете подробно всичко, а също и поле Additional information където също попълвате в свободен текст. Ако искате да прикачите снимки то може да сложите линк към снимката. Няма опция за прикачване както е при комуникацията с продавача/купувача по мейл системата на eBay. Най-отдолу са бутоните Open the case (потвърждавате отварянето на кейса) и Cancel. Потвърждавате и чакате продавача/купувача да му отговори. Ще получите имейл ако това стане. Но по всяко време можете да следите състояните но кейса (от Customer support и след това Resolution Centre, най-долу се вижда таблица Your cases. В случай че трябва да върнете стока, то трябва да е до 3 дни от пускането на кейса. Ако продавачът/купувачът  ви отговори и не сте съгласни с него можете да ескалирате и тогава eBay customer support ще се произнесат. Ескалирането може да се направи 8 дни след отварянето на кейса. От табличката Your cases натискате най в дясно линка Take action и ви води на следващата страница Case open: Work it out   с обяснения и голямо копче Respond to case. Натискате го и ви води в нов прозорец Respond to your case. Над копчето  Respond to case има знак ? който ни обяснява до кога продавача/купувача трябва да се свърже с нас (дата) и ако не го направи или не сме доволни от резултата от коя дата можем да ескалираме кейса до customer support. Ако искаме да ескалираме натискаме отгоре му и се отваря няколко графи които трябва да попълним, да опишем какво се е случило, също много подробно описваме какво е станало след като сме отворили кейса и какво искаме в Your message to Customer Support. Натискаме Submit ако искаме да ескалираме или cancel за отказ. При потвърждение кейса ви се затваря и customer support ще отговорят до 48ч. окончателно за взетото решение. В табличката your cases статуса на кейса става Case closed by Customer Support. А от линка See case details можем да видим какво са отсъдили eBay.
Пейпал - помощ!
Как се пуска диспут
Митници и куриерски услуги
Postage and Packaging policy update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites - Какво е Snipe?


Пощенски тарифи и разходи
Английски пощиUSPSDHL.deБГ пощи

Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up - Ако искате да купите нещо от Ибей, което е обявено само за "pick-up" в сайта пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само, ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
Още куриерски фирми: http://www.parcel2go.com/quickquote
                                       http://www.parcelmonkey.co.uk/
   Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки



Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
   Дамски и мъжки обувки и дрехи
    International Bra and Dress Size Conversion


Таблици
детски дрехидетски обувки

дамски дрехидамски обувки

мъжки дрехимъжки обувки

обувкиспортни марки обувки adidas - дрехи и обувки чорапи  и  шапки

          


Полезно
Преводач 1     Преводач 2

   

”Трикове” за успешно и евтино Online пазаруване – shopbot, cashback

# 1
  • Мнения: 871
Запис  Peace

# 2
  • Мнения: 738
Запис и аз, чакам си динозавърските археологии...
Мерси за темата!  bouquet

# 3
  • Мнения: 635
http://www.ebay.co.uk/itm/NIKON-L820-VNA331E1-16MP-COMPACT-DIGIT … RED-/350928202387  какво ще кажете за този фотоапарат, с доставчик ли трябва да го поръчам

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 4 518
http://www.ebay.co.uk/itm/NIKON-L820-VNA331E1-16MP-COMPACT-DIGIT … RED-/350928202387  какво ще кажете за този фотоапарат, с доставчик ли трябва да го поръчам

Да, с превозвач трябва да се поръча.



Благодарности за темата   bouquet
Аз така и не се научих как цитирам правилно първия пост , за да пусна нова тема . Blush


# 5
  • Мнения: 94
Запис! Благодаря за супер полезната темичка!

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
  bouquet

# 7
  • Мнения: 154
Здравейте! Някой може ли да ми помогне? Преди 3 месеца купих едни слънчеви очила, но след като не пристигнаха, продавача ми върна парите. Вчера дойдоха, направо не повярвах, то път, път, ама цели 90дни доставка  Laughing Та как мога да платя на продавача отново покупката си, мисля си че чрез пейпал трябва да е, ама като не знам!

# 8
  • Мнения: 4 401
Благодаря за темата   bouquet
И аз тук - за взаимопомощ Wink

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 4 518
Здравейте! Някой може ли да ми помогне? Преди 3 месеца купих едни слънчеви очила, но след като не пристигнаха, продавача ми върна парите. Вчера дойдоха, направо не повярвах, то път, път, ама цели 90дни доставка  Laughing Та как мога да платя на продавача отново покупката си, мисля си че чрез пейпал трябва да е, ама като не знам!

Пиши на продавача , обясни му ситуацията и го помоли да ти предостави регистриран в ПП имейл, на който да му пратиш парите.В самия ПП става с функцията Send money.

# 10
  • Мнения: 154
Благодаря, Горгона! А преди това трябва ли да прехвърля пари в пейпал или директно ще ми се дръпнат от сметката, както при пазаруване?

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 4 518
Благодаря, Горгона! А преди това трябва ли да прехвърля пари в пейпал или директно ще ми се дръпнат от сметката, както при пазаруване?

От картата ще се дръпнат ако няма в акаунта,да.

# 12
  • Мнения: 145
Здравейте, ако спечеля два търга от един продавач как става комбинирането на пощенските? А ако искам да купя две неща от един и същи продавач, който е изписал, че за всяка допълнителна стока примерно се добавя по 0,50?

# 13
  • Мнения: 154
Горгона, много, много благодаря!  Hug

# 14
  • Мнения: 635
http://www.ebay.co.uk/itm/NIKON-L820-VNA331E1-16MP-COMPACT-DIGIT … RED-/350928202387  какво ще кажете за този фотоапарат, с доставчик ли трябва да го поръчам

Да, с превозвач трябва да се поръча.



Благодарности за темата   bouquet
Аз така и не се научих как цитирам правилно първия пост , за да пусна нова тема . Blush




Платих този фотоапарат, чрзе доставчик но сега никъде не виждам историята на покупката, и друг път съм поръчвала , но беше отдавна, сега се чудя поръчах или не , от банката още на са ми взели парите

Общи условия

Активация на акаунт