Ebay - 92

  • 46 541
  • 739
  •   1
Отговори
  • Мнения: 125
Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25 , 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 , 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,64,65,66,67, 68; 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91

ВНИМАНИЕ!!! В ибей не се пазарува като в другите онлайн магазини! Кликване на Buy it now е равнозначно на сключване на договор, с който се задължавате да купите и ПЛАТИТЕ стоката!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:
  1. Ако на Postage пише Free, доставката безплатна ли е?  Да!
  2. Над каква сума пратка отива на митница в UK?  Над £15 се дължи ДДС, над £135 - мито.
  3. Какво значи Collection in Person/Pick Up и какво да правя сега?  Означава, че купувачът трябва да си вземе стоката директно от продавача. В тези случаи си намираме куриер, който да осъществи взимането вместо нас.
  4. Платих си стоката, но продавачът все още не я е отбелязал като изпратена.  Продавачът не
е длъжен да отбележи, както и да отговаря дали е пратена и кога.
  5. Поръчах нещо с безплатна доставка, къде му е тракинг номер?  Безплатните и евтините доставки нямат проследяване.
  6. В ибей ли да отворя кейс или диспут в Пейпал?  На едно от двете места.
  7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.
  8. Спечелих нещо в немския ибей, продавачът иска банков превод, какво да правя?  Германците предпочитат този начин, с цел избягване таксите на ПП, при тях междубанковите преводи са без пари, но един международен от БГ дотам може да струва ПОНЕ 10 евро (проверете си в банката). Четете, оглеждайте и си правете сметка дали ви изнася ПРЕДИ да играете на търга.
  9. Как да докладвам некоректен продавач?  От този линк.


Как се отваря кейс в ибей и как се ескалира (описано от ronicat):
Скрит текст:
Пускане на case в eBay: Кейс може да се пусне до 45 дни от датата на плащането. Ако пуснем кейс в eBay  не може да пуснем диспут в PayPal.
От менюто горе в дясно от Customer support избираме Resolution Centre и попълваме проблема (напр. неполучен продукт, не отговаря на описанието или желание за връщане срещу рефyнд). Има и линк My problem is not listed here който ни отвежда в customer support да изберем и докладваме. След като сме избрали проблема потвърждаваме и ни води на следващата страница където трябва да си изберем за кой продукт искаме да отворим кейс. Избираме и потвърждаваме. На следващата страница ни пита дали сме се свързали вече с продавача/купувача. Преди да се отвори кейс трябва да се свържем с продавача и да обясним проблема и да се опитаме да го разрешим помежду ни. В случай че е невъзможно и сме изчерпали всички възможности то тогава прибягване на отваряне на кейс. Затоава логично е да се избере Да - вече сте се свързали с продавача/купувача. Потвърждавате и ви води на нова страница където трябва да потвърдите че отваряте кейса (open a case online). Може да има някакъв текст като например че не сте платили през пейпал (Open a case online and we can try to help you work it out with the seller. Please note that this item was not paid for with PayPal and therefore is not covered by eBay Buyer Protection) Напр. ако сте платили по банков път или с друг пейпал акаунт. Потвърждавате отварянето на кейса и ви води на нова страница където подробно описвате какво се е случило. Първоначално има няколко опции с падащи менюта (какъв е проблема, дали вече сте се свързали с продавача/купувача, кога е платено, тел. за връзка (и дали искате да го вижда продавача/купувача), какво искате с този кейс и поле More comments където трябва да опишете подробно всичко, а също и поле Additional information където също попълвате в свободен текст. Ако искате да прикачите снимки то може да сложите линк към снимката. Няма опция за прикачване както е при комуникацията с продавача/купувача по мейл системата на eBay. Най-отдолу са бутоните Open the case (потвърждавате отварянето на кейса) и Cancel. Потвърждавате и чакате продавача/купувача да му отговори. Ще получите имейл ако това стане. Но по всяко време можете да следите състояните но кейса (от Customer support и след това Resolution Centre, най-долу се вижда таблица Your cases. В случай че трябва да върнете стока, то трябва да е до 3 дни от пускането на кейса. Ако продавачът/купувачът  ви отговори и не сте съгласни с него можете да ескалирате и тогава eBay customer support ще се произнесат. Ескалирането може да се направи 8 дни след отварянето на кейса. От табличката Your cases натискате най в дясно линка Take action и ви води на следващата страница Case open: Work it out   с обяснения и голямо копче Respond to case. Натискате го и ви води в нов прозорец Respond to your case. Над копчето  Respond to case има знак ? който ни обяснява до кога продавача/купувача трябва да се свърже с нас (дата) и ако не го направи или не сме доволни от резултата от коя дата можем да ескалираме кейса до customer support. Ако искаме да ескалираме натискаме отгоре му и се отваря няколко графи които трябва да попълним, да опишем какво се е случило, също много подробно описваме какво е станало след като сме отворили кейса и какво искаме в Your message to Customer Support. Натискаме Submit ако искаме да ескалираме или cancel за отказ. При потвърждение кейса ви се затваря и customer support ще отговорят до 48ч. окончателно за взетото решение. В табличката your cases статуса на кейса става Case closed by Customer Support. А от линка See case details можем да видим какво са отсъдили eBay.
Пейпал - помощ!
Как се пуска диспут
Митници и куриерски услуги
Postage and Packaging policy update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites - Какво е Snipe?


Пощенски тарифи и разходи
Английски пощиUSPSDHL.deБГ пощи

Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up - Ако искате да купите нещо от Ибей, което е обявено само за "pick-up" в сайта пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само, ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
Още куриерски фирми: http://www.parcel2go.com/quickquote
                                       http://www.parcelmonkey.co.uk/
   Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки



Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
   Дамски и мъжки обувки и дрехи
    International Bra and Dress Size Conversion


Таблици
детски дрехидетски обувки

дамски дрехидамски обувки

мъжки дрехимъжки обувки

обувкиспортни марки обувки adidas - дрехи и обувки чорапи  и  шапки

          


Полезно
Преводач 1     Преводач 2

   

”Трикове” за успешно и евтино Online пазаруване – shopbot, cashback

# 1
  • Мнения: 3 020
Вместо запис - чакам развръзка при отворен кейс - пише, че е до 9--ти, но аз искам продукта, в такъв случай какво става, ако още не е дошъл?
Благодаря за отговора предварително и за темата   bouquet

# 2
  • Мадрид / София
  • Мнения: 5 995
Благодаря Aia за много подреденото и изчерпателно започване на новата тема.

# 3
  • Мнения: 466
Аз ще сменям Габко, но не знам с коя друга компания. Ще трябва да прочета няколко теми.

Много съм разочарована от тях! Поръчах от Ибей 2 абажура и двата пристигнаха смачкани и негодни за употреба, въпреки че на кашона има знак за внимание и чупливо! Струват ми 30 лири, но Габко си измиват ръцете, че не носят никаква отговорност, само превозват пратките. Много тъпо, защото за да ги върна на продавача, трябва още поне 30 лева да похарча, ако въобще приемат да ги връщам... Много, много съм разочарована! С Габко работя от началото на тяхното съществуване и преди е имало проблем, но ми възстановиха щетите. Сега явно имат толкова много клиенти, че изобщо не им пука.

# 4
  • София
  • Мнения: 267
Здравейте,
Някой да е виждал тези из сайта?!

http://img01.cp.aliimg.com/imgextra/i1/749403273/T2Qiw0XbRaXXXXX … X_!!749403273.jpg

Благодаря  Peace

# 5
  • Мнения: 1 457
И аз в темата да следя  HugЧестно казано напоследък нищо не мога да си харесам. Купувам предимно за децата и ми прави впечатление че в тези категории почти не мога да купя нищо Laughing

# 6
  • Мнения: 738
Благодаря за новата темичка!   bouquet
Взех, та спечелих днес търг за едни обувки на относително ниска цена... Признавам си, че не очаквах - биднала съм по-скоро за да следя интересуващия ме чифт и да видя на колко ще завърши.
Това, което ме притеснява е, че няма реална снимка на стоката (която трябва да е нова в кутия), а продавачът е частно лице.
Писах на продавачката, че ако тази ниска цена не е ок за нея - да разваля продажбата и да обявява обувките наново, не съм против; но ако цената я устройва, искам реална снимка, преди да платя.
Не ми е проблем да ми повдигне кейс Laughing за неплатена стока - чудо голямо, дори ако спечели - но много ми се ще да се презастраховам, преди да платя, че сумата все пак си е прилична и не искам да я затварям в обувки, за които после да влача кейсове... За обувана и носена обувка, дето уж е нова с кутия, човек ще убия, адски ме е гнус от чужди обувки!
Чудя се по-скоро някоя друга от вас как е постъпвала в такава ситуация (без реална снимка) и със спечелен неочаквано търг?

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 4 518
Да благодаря и аз за новата тема  smile3525


Камиче, не съм взимала обувки без реална снимка, но все пак ти поразгледа ли оценките на продавача?Ако искаш дай един линк да видим..

# 8
  • Мнения: 738
Продавачката има само положителни отзиви (но не са много) и само няколко обяви, другите са за козметични продукти, НО те имат реални снимки.
Като се замисля, то даже е вероятно тоя търг да завърши толкова ниско заради липсата на снимка...  Аз че няма да платя, без да ги видя обувките на снимка - това е ясно, просто се чудя (риторично даже по-скоро) дали е от мързел, дали се опитва да изшменти дамата...

# 9
  • Мадрид / София
  • Мнения: 5 995
Продавачката има само положителни отзиви (но не са много) и само няколко обяви, другите са за козметични продукти, НО те имат реални снимки.
Като се замисля, то даже е вероятно тоя търг да завърши толкова ниско заради липсата на снимка...  Аз че няма да платя, без да ги видя обувките на снимка - това е ясно, просто се чудя (риторично даже по-скоро) дали е от мързел, дали се опитва да изшменти дамата...
Аз лично ако няма снимка не бих наддавала. Ако не ти изпрати реална снимка изобщо не плащай нищо. Някои продавачи не слагат снимка, но ако ги попиташ, ти я пращат на имейла или телефона.

# 10
  • Мнения: 322
Благодаря и аз за темата Simple Smile
Малко информация - Можете да променяте цената на доставката ако клиента пожелае при приключен търг и естествено и двете страни са съгласни . 

Да попитам има ли сайт където да погледна , че никъде не видях инфо за проследяване на BGpost tracking number след като пратката напусне България .  Интересува ме Сингапур като дестинация .
Мерси!

# 11
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Привет и от мен в новата тема  wavey
Ая благодарности за труда!   Hug

Момичета, купували ли сте рамки за очила от Йбей? И по-специално детски?
Не знам без мерене дали изобщо ще мога да ги нацеля, че до сега не ми се е налагало да купувам. Rolling Eyes

# 12
  • Мнения: 54
Здравейте, ако някой е пазарувал от италианския e bay, може ли да даде малко информация.
Харесала съм си тази количка http://www.ebay.it/itm/Quinny-Moodd-Blue-Charm-2013-passeggino-r … b4a7c3&_uhb=1

# 13
  • Сливен
  • Мнения: 62
Момичета, купували ли сте рамки за очила от Йбей? И по-специално детски?
Не знам без мерене дали изобщо ще мога да ги нацеля, че до сега не ми се е налагало да купувам. Rolling Eyes
Първо за Ая   bouquet
Мария, аз купих за себе си, и приятелка взе  3 броя за нея си. При рамките, квалитетните, винаги има написан размер  - на стъкло, рамо, междуносово разстояние. Кагато тръгнах да купувам минах през нашите оптики, набелязах си форма, разгледах добре рамката за размери и сега съм с рамка на DKNY взета за около 40 лв. /разбира се чисто нова/ . Определено има много богат избор и на страхотни цени  Peace

# 14
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Благодаря ти за отговора!  bouquet
Още ми е тъмна Индия за какво да гледам, ще трябва да се образовам по темата.

Общи условия

Активация на акаунт