На море в Турция - тема 25

  • 116 674
  • 722
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 6
Какво ви пречи това настаняване в 14 часа....  
Присъединявам се! Не е нужно да чакаш на рецепцията да те настанят, създаваш си организация и докато те настанят, почивката вече е започнала!  До сега не сме имали проблем с гривните, може би е въпрос на късмет...  Всъщност винаги сме ходили на почивка края на септември, вероятно натоварването е друго, знам ли...

Последна редакция: вт, 17 сеп 2013, 10:51 от Ох, на баба!

# 496
  • София
  • Мнения: 166
Какво ви пречи това настаняване в 14 часа.... 
Присъединявам се! Не е нужно да чакаш на рецепцията да те настанят, създаваш си организация и докато те настанят, почивката вече е започнала!  До сега не сме имали проблем с гривните, може би е въпрос на късмет...  Всъщност винаги сме ходили на почивка края на септември, вероятно натоварването е друго, знам ли...
Когато тръгва човек на почивка извън стараната, не трябва да разчита на късмет, а на сигурност. Ще посоча друг пример - Юли месец в Акчай пътувахме с "Ориент 99", наистина пристигнахме късно през ноща и бяхме настанени веднага, поставиха ни гривни за закуската сутринта, но в последния ден за да ползваме ОИ ни поискаха по 15 евро на човек.
Така, че най-добре е предварително всичко да бъде уточнено и осигурено, за да може човек наистина да изкара една приятна почивка.

# 497
  • Мнения: 7 605
Не можах да се сдържа. Какво ви пречи това настаняване в 14 часа. Опита ми е малък, защото само от три години почивам в Турция, но винаги при пристигането ни в 8 часа са ни слагали гривните, хвърляме куфарите на рецепция, в СПА-то се къпем и преобличаме и хоп на басейна или морето. Така до 14-15 часа. Стаите са ни готови и се настаняваме. Дремваме и сме готови за вечерта.
Никога не са ни спирали да закусваме или обядваме при пристигането.
Последния ден също. Освобождаваме стаята още сутринта. Куфарите в багажното и хоп на басейна. Малко преди да тръгнем се къпем в СПА-то, обличаме се, зареждаме се с вода и се качваме на рейса. Идеално за нас. Имаме си един пълен ден на пристигане и почти пълен на тръгване.
Четох разочарование за хотел Флора. Не съм била там, но съм научила едно - в Турция само 5звездни хотели и то похвалени тук във форума. 
Аз бих искала да ви реплекирам - вероятон благодарение на малкия ви опит или от натовареността на хотелите сте останали с такова впечатление, но в действителност не е така. Преди две седмици бях в Дикили и хората в хотела искаха в 12:00ч. да издадем стаята заедно с картите за достъп и картите за хавлиите на плажа. При пристигането ни гривните ни ги сложиха около 11:00ч. и то след като ние помолихме по-остро /на друга българска група ги поставиха тогава/. Така, че не съм съгласна, с мнението, че няма проблем - това, че автобусите и шофьорите трябва да почиват - е без коментар, но че трябва да бъде осигуроно нормално пребиваване на всеки турист в даден хотел - това е задължение на всяка ТА. Съгласете се, че има и малки деца, които почиват с родителите си. Не виждам какъв може да бъде проблема - ТА да си договори освен стаите и смените на туристите да си договори и ОИ.
Защо прехвърляте цялата отговорност на ТО?
Нали хотелът трябва да има време да чисти стаите преди настаняването на новите гости. Това става между 12 и 14 часа, за това и напускането в 12 и настаняването в 14. Разбира се, ако имат свободни стаи, могат да ви пускат и по-рано.
Когато правите резервация, знаете вече в колко часа пристигате и в колко заминавате, не е изненадващо ако пристигайки в 9 сутринта не ви дадат стая.

Представи си един хотел само с български туристи, групите пристигат в събота в 9 сутринта и заминават в 16ч. след обяд обратно за БГ. Тези, които пристигат искат да бъдат настанени веднага, а тези които са пристигнали предната събота, искат да останат в стаята си до 16ч. Как да стане?
И относно храненето, в този пример в събота ще имат два пъти повече гости на закуската, като само за половината от тях са платени.  Crazy

Правете си сметката когато планувате почивката, кога ще сте в хотела и кога ще го напускате и се подгответе психически  Peace

# 498
  • София
  • Мнения: 166
Не можах да се сдържа. Какво ви пречи това настаняване в 14 часа. Опита ми е малък, защото само от три години почивам в Турция, но винаги при пристигането ни в 8 часа са ни слагали гривните, хвърляме куфарите на рецепция, в СПА-то се къпем и преобличаме и хоп на басейна или морето. Така до 14-15 часа. Стаите са ни готови и се настаняваме. Дремваме и сме готови за вечерта.
Никога не са ни спирали да закусваме или обядваме при пристигането.
Последния ден също. Освобождаваме стаята още сутринта. Куфарите в багажното и хоп на басейна. Малко преди да тръгнем се къпем в СПА-то, обличаме се, зареждаме се с вода и се качваме на рейса. Идеално за нас. Имаме си един пълен ден на пристигане и почти пълен на тръгване.
Четох разочарование за хотел Флора. Не съм била там, но съм научила едно - в Турция само 5звездни хотели и то похвалени тук във форума. 
Аз бих искала да ви реплекирам - вероятон благодарение на малкия ви опит или от натовареността на хотелите сте останали с такова впечатление, но в действителност не е така. Преди две седмици бях в Дикили и хората в хотела искаха в 12:00ч. да издадем стаята заедно с картите за достъп и картите за хавлиите на плажа. При пристигането ни гривните ни ги сложиха около 11:00ч. и то след като ние помолихме по-остро /на друга българска група ги поставиха тогава/. Така, че не съм съгласна, с мнението, че няма проблем - това, че автобусите и шофьорите трябва да почиват - е без коментар, но че трябва да бъде осигуроно нормално пребиваване на всеки турист в даден хотел - това е задължение на всяка ТА. Съгласете се, че има и малки деца, които почиват с родителите си. Не виждам какъв може да бъде проблема - ТА да си договори освен стаите и смените на туристите да си договори и ОИ.
Защо прехвърляте цялата отговорност на ТО?
Нали хотелът трябва да има време да чисти стаите преди настаняването на новите гости. Това става между 12 и 14 часа, за това и напускането в 12 и настаняването в 14. Разбира се, ако имат свободни стаи, могат да ви пускат и по-рано.
Когато правите резервация, знаете вече в колко часа пристигате и в колко заминавате, не е изненадващо ако пристигайки в 9 сутринта не ви дадат стая.

Представи си един хотел само с български туристи, групите пристигат в събота в 9 сутринта и заминават в 16ч. след обяд обратно за БГ. Тези, които пристигат искат да бъдат настанени веднага, а тези които са пристигнали предната събота, искат да останат в стаята си до 16ч. Как да стане?
И относно храненето, в този пример в събота ще имат два пъти повече гости на закуската, като само за половината от тях са платени.  Crazy

Правете си сметката когато планувате почивката, кога ще сте в хотела и кога ще го напускате и се подгответе психически  Peace
Явно, не съм обяснила добре - нямам претенции, нито към хотела, нито към шофьорите и тяхната почивка - имам претенция към ТА-и, защото след като са договорили условията по престоя на туристите си, трябва да са договорили ползването на ОИ-ва за първия и последния ден. Да не оставят клиентите си, да разчитат на късмет, на случайност, или на каквото и да било.
Аз за себе си сметката съм я направила - пътуване или с личен транспорт или със самолет, но не е в това въпросът, когато предлагаш търговски продукт - той трябва да бъде качествен.

# 499
  • Русе
  • Мнения: 7 144
На страницата на всяка една агенция има условия за настаняването и там е посочено и как стои въпроса с храната.

# 500
  • Варна
  • Мнения: 114
а какво мислите пред вид ситуацията в Сирия, дали има място за притеснения, понеже ще летим на 20ти?

# 501
  • Мнения: 7 605

Явно, не съм обяснила добре - нямам претенции, нито към хотела, нито към шофьорите и тяхната почивка - имам претенция към ТА-и, защото след като са договорили условията по престоя на туристите си, трябва да са договорили ползването на ОИ-ва за първия и последния ден. Да не оставят клиентите си, да разчитат на късмет, на случайност, или на каквото и да било.
Аз за себе си сметката съм я направила - пътуване или с личен транспорт или със самолет, но не е в това въпросът, когато предлагаш търговски продукт - той трябва да бъде качествен.

Аз те разбрах какво искаш да кажеш. Но това би означавало да се вдигат цените на предстоите, и тогава ще има пак недоволни, защото едни няма да са в хотела в 9 за платената закуска, а чак в 11 примерно и ще се оплакват че са пропуснали платената закуска.
Отделно, представи си какво става ако в хотел с 200 легла изведнъж се изсипват не 200 души в ресторанта, а 300, 400. Не знам дали хотелиерите биха се съгласили с това, защото рискуват оплаквания от страна на гостите.

И със самолет може да имаш този проблем, между другото. Единственото решение е собствен транспорт.

# 502
  • София
  • Мнения: 166

Аз те разбрах какво искаш да кажеш. Но това би означавало да се вдигат цените на предстоите, и тогава ще има пак недоволни, защото едни няма да са в хотела в 9 за платената закуска, а чак в 11 примерно и ще се оплакват че са пропуснали платената закуска.
Отделно, представи си какво става ако в хотел с 200 легла изведнъж се изсипват не 200 души в ресторанта, а 300, 400. Не знам дали хотелиерите биха се съгласили с това, защото рискуват оплаквания от страна на гостите.

И със самолет може да имаш този проблем, между другото. Единственото решение е собствен транспорт.

С колко по-висока би била цената - със сигурност ще бъде някаква минимална сума. Когато тръгне човек на път - винаги има риск, да не пристигне на време, но пък когато знаеш, че пристигайки в хотела след дълаг път - може да седнеш, да изпиеш напитка или да хапнеш е нещо съвсем различно. Може спокойно да изчакаш настаняването си. И разбира се, следващия момент - да освободиш стаята, но да знаеш, че споокйно можеш да изчакаш пристигането на автобуса си.
Не мисля, че е недостижимо - въпрос на организация и на грижа към Клиента. Когато молих за по-дълъг ОИ в Дикили, Мениджъра на хотела ми отговори, че аз съм поредната, която моли и не разбира защо това не е уточнено с Агенциата, която ме изпраща. Все пак нормални хора сме и не ми се иска да попадам в унизителни ситуации. След като съм си заплатила престоя за 7 нощувки, мога да си заплатя и ОИ-ва за още един ден, но искам да се чувствам, като "бял" човек, а не "второ качество".
Правя този коментар не с цел да се заяждам с ТА, а с цел да се помисли по този въпрос и ако има възможност да се подобри качеството на услугата.

# 503
  • Мнения: 7 605
А какво те спира да си заплатиш на място, на рецепцията, за още един ден ОИ?

# 504
  • Бургас
  • Мнения: 10 828
Имам въпрос към почиващите бургазлии. От къде си купихте лири в Бургас?
Днес обиколих няколко банки и валутни бюра. Най-нисък беше курса на валутно бюро "Лотус" на ул."Александровска" - 0,74.

# 505
  • София
  • Мнения: 166
А какво те спира да си заплатиш на място, на рецепцията, за още един ден ОИ?

Конкретно за Дикили - нямаше такава опция - бъдете сигурни, че преди да моля, съм искала да си заплатя - човека с разбиране ни остави да ползваме ОИ-ва. А пък за Акчай ни бяха поискани 15 евро - с обяснението, че тези, които са били преди нас са "яли много". Не мисля, че е нормално подобно обяснение, а и не искам да бъда под наблюдение какво и колко консумирам. Имам претенции, че мога да си заплатя всички лични разходи и не желая да се моля или да разчитам на милостинята на никого.
Мисля да спра полемиката, надявам се, че съфорумците разбраха за какво става въпрос.

Последна редакция: вт, 17 сеп 2013, 16:06 от Ani_iv

# 506
  • Мнения: 1
Имам въпрос към почиващите бургазлии. От къде си купихте лири в Бургас?
Днес обиколих няколко банки и валутни бюра. Най-нисък беше курса на валутно бюро "Лотус" на ул."Александровска" - 0,74.
Г[/url]
карта на хотелите в Кемер[/left]



AMARA DOLCE VITA 5* коментар
снимки

AMARA WING RESORT 5* - коментар, коментар
снимки

AMARA CLUB MARINE 5* коментар

MIRADA DEL MAR 5* - коментар, коментар, коментар

SIMENA SUN CLUB HV -1 - коментар, коментар, коментар,
коментар и
снимки, снимки, снимки

COMFORT FLORA BEACH 5* - коментар,
коментар

LE CHATEAU DE PRESTIGE RESORT SPA&TALASSO 5*  -коментар,
коментар, коментар, коментар, коментар

KILIKYA PALACE 5*  - коментар

LIMAK LIMRA 5* - коментар

GRAND GUL BEACH 4* - коментар

CRISTAL HOTELS* - коментар

CLUB VICTORIA 3* -
коментар
, коментар, коментар

ORANGE COUNTY DE LUXE HOTEL - коментар

VISAGE LUXE RESORT HOTEL 4+* - коментар

VOGUE AVANTGARD 5* - коментар

CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA 5 * - коментар продължение на коментара

AKKA ANTEDON 5 * - коментар

RIXOS TEKIROVA 5 * - коментар

MAJESTY CLUB KEMER BEACH 5 * - коментар







LONG BEACH RESORT 5* - коментар, коментар

HAPPY ELEGANT HOTEL 5* - коментар

DELPHIN DELUXE RESORT - 5* коментар
  коментар , коментар , коментар , коментар

  DELPHIN BOTANIK 5* -коментар , коментар ,
коментар , коментар , коментар , коментар , коментар , коментар

  ARYCANDA DELUXE RESORT 5* коментар

  ARANCIA RESORT 5* коментар, коментар,
 коментар

BEACH CLUB DOGANAY  5* - коментар, коментар 

SAPHIR RESORT & SPA 5 * - коментар

SAPHIR 4* - коментар ,

[url=http://www.hedefrosegarden.com] HEDEF ROSE GARDEN 4*
- коментар

EFTALIA RESORT
 
- коментар

GALAXY BEACH 4* - коментар
Vital Beach 3* - коментар

ALARA PARK HOTEL 5* - коментар

UTOPIA WORLD HOTEL  5* - коментар

EFTALIA AQUA RESORT - два коментара, продължение на коментара, коментар, коментар, коментар








KERVANSARAY KUNDU 5* - коментар , коментар, коментар

TOPKAPI PALACE 5* - коментар

IC HOTELS GREEN PALACE 5* - коментар, коментар, коментар, коментар, коментар, коментар

DELPHIN PALACE DE LUX COLLECTION 5* - коментар

PORTO BELLO HOTEL RESORT & SPA 5* - коментар

FALEZ OZKAYMAK HOTEL 5*  - коментар

CLUB DELFIN 4*   - коментар

MIRACLE RESORT 5* - коментар, коментар, коментар

LARA BARUT 5*  - коментар

BAIA LARA5*  - коментар

DELPHIN DIVA 5*  - коментар, коментар

ROYAL WINGS 5*  - коментар, коментар, коментар, коментар

ROYAL HOLIDAY PALACE 5*  - коментар

KERVANSARAY LARA 5*  - коментар

RIXOS LARES 5*  - коментар, коментар








карта на хотелите в Белек


CLUB MAGIC LIFE SIRENE IMPERIAL 5* - коментар

PALOMA GRIDA VILLAGE & SPA 5* - коментар, коментар

SPICE HOTEL & SPA 5* - коментар, коментар

GURAL PREMIER BELEK /бивш ALIBEY BELEK/ 5* - коментар , коментар , коментар

RIXOS PREMIUM 5* - коментаркоментар, коментар,
коментар, коментар, коментар,
коментар, коментар

PAPILLON BELVIL 5* - коментар

PAPILLON AYSCHA 5* - коментар, коментар

SIRENE GOLF RESORT 5* - коментар

ADAM & EVE 5* - коментар

KAYA SELECT RESORT & SPA 5*  - коментар

CLUB ASTERIA BELEK HV-1 - коментар

CORNELIA DE-LUXE RESORT 5* - коментар

IC SANTAI 5* - коментар, коментар, коментар

CRYSTAL FAMILY RESORT & SPA 5* - коментар, коментар

INTOURIST  - коментар, коментар

BELEK BEACH HOTEL - коментар, коментар

VOYAGE BELEK GOLF & SPA - коментар

GLORIA SERENITY RESORT 5 * - коментар

ELA QUALITY RESORT 5 * - коментар

MAXX ROYAL 5 * - коментар, продължение

ALVA DONNA 5 * - коментар

PAPILLON ZEUGMA 5 * - коментар, коментар, коментар

SHERWOOD DREAMS RESORT 5 * - коментар

LETOONIA GOLF RESORT 5 * - коментар

CRYSTAL TAT BEACH GOLF RESORT & SPA 5 * - коментар

CESARS TEMPLE DE LUXE 5* - коментар









CRYSTAL ADMIRAL  5* -коментар, коментар, коментар,
коментар, коментар, коментар

AMELIA BEACH RESORT & SPA 5* - коментар

SIDE WEST RESORT 5* - коментар

NENA HV-1 на 15 км от Сиде -
коментар

STONE PALACE 5*  
Чолаклъ, на 8 км от Сиде и около 15 км от Манавгат

коментар

IBEROTEL SERRA PALACE  
на 18 км от Сиде и около 14 км от Манавгат

коментар

PEMAR BEACH RESORT 5* -коментар

SILENCE BEACH RESORT 5* - коментар, коментар, коментар, коментар

SUENO HOTELS BEACH SIDE 5* - коментар, коментар

ROBINSON CLUB PAMFILYA - коментар

CLUB HOTEL TURAN PRINCE WORLD - коментар, коментар

ROYAL ALHAMBRA PALACE 5* - коментар

SERENIS HOTEL коментар
















CARPE DIEM CLAROS RESORT & SPA  5* - коментар

SURMELI EFES - коментар, коментар, коментар

AQUAFANTASY 5* - kоментар , kоментар , kоментар , kоментар , kоментар ,
kоментар ,
kоментар , коментар, коментар

KUSTUR CLUB HV-1 - коментар , коментар , коментар ,
коментар , коментар

ЕPHESIA HOLIDAY BEACH HV-1 - kоментар , kоментар , kоментар , kоментар

ЕGERIA BEACH CLUB 4*  - kоментар , kоментар , kоментар

GRAND EFE 4* - коментар, коментар ,
коментар , коментар

CLUB FESTIVAL AKDENIZ  - коментар

CLUB CANDE FESTIVAL 4* - коментар , коментар , ], коментар

ÖMER - kоментар , kоментар ,
kоментар , kоментар , коментар, коментар, коментар, коментар

ADAKULE 5* - kоментар , kоментар , коментар

COAST LIGHT kоментар

SURTEL kоментар

BATIHAN BEACH RESORT & SPA 4* kоментар , kоментар , kоментар , kоментар , kоментар ,
kоментар , kоментар , kоментар , kоментар , коментар

PIGALE BEACH RESORT 3* kоментар

TUSAN BEACH RESORT 4* kоментар

ONYRIA CLAROS BEACH & SPA RESORT 5* kоментар , коментар, коментар

PINE BAY HOLIDAY RESORT HV-1 kоментар , коментар

KUSADASI GOLF & SPA RESORT 5* kоментар , kоментар , kоментар , коментар

ATLANTIQUE HOLIDAY CLUB kоментар ,
kоментар , коментар, коментар

VERA HOTEL SANTA MARIA kоментар

PALM WINGS коментар, коментар, коментар

VISTA HILL ( ex CANDE ONURA) kоментар , kоментар , kоментар , kоментар коментар , коментар, коментар

SENTINUS 4* ( ex PRELUDE) коментаркоментар



Изглед от Бодрум








Изглед от Дидим









Саръгерме

MAGIC LIFE SARIGERME IMPERIAL 5*   - коментар


Айвалък

HALIÇ PARK 5*  - коментар


Бозджаада/Bozcaada

коментар






съвсем накратко за курортите, за Бодрум, за Кушадасъ, за Мармарис, за Анталия
за бакшиша, още за бакшиша, как да се сдобием с по-хубава стая
таблици температурите в Анталия и Мармарис 
 карта на Анталия       Някои забележителности и допълнителни екскурзии в Анталия
Обяснено веднъж zа винаги как да търсите в сайтовете на немските туроператори
за самостоятелното пътуване със самолет    няколко съвета за пътуващите с кола интересно за пътуващите с кола
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЗАСТРАХОВКА "ОТМЯНА НА ПЪТУВАНЕТО" и пак за застраховката
Описание на някои от допълнителните екскурзии


Сайтове за проверка рейтинга на хотелите:
tripadvisor и holidaycheck
Отзыв.ру
Туры.ру
trivago

За пушенето в хотелите

първа тема , втора тема, трета тема, четвърта тема , пета тема, шеста тема, седма тема, осма тема, девета тема, десета тема, единадесета тема, дванадесета тема, тринадесета тема, четиринадесета тема, петнадесета тема, шестнадесета тема, седемнадесета тема, осемнадесета тема, деветнадесета тема, двадесета тема, 21, 22, 23, 24

Албум със снимките ни от Турция - ще се радваме на нови допълнения! Потребителското име и паролата са еднакви  Wink

Специални благодарности на tsve_te и нади_миши!

Приятни емоции и дни изпълнени с наслада!


[/quote]Някой от вас ходил ли е в HOLIDAY RESORT HOTEL 4 * в Дидим? Aко може да ми кажете мнението си за този хотел.

# 507
  • Русе
  • Мнения: 7 144
Ама ако може и да си редактирате съобщението, че заема цялата страница? Peace

# 508
  • Мнения: 2 358
Ти верно ли цитира целия първи пост?  Laughing

-True Blue-,
намерихте ли само самолетни билети? От агенция или не, и на каква цена Ви излязоха?
да, 300 € на човек с турските авиолинии, от сайта им.
Но за резервациите ползвах Сън Турс и в частност Лили и съм много доволна, защото ми спести 500 €, като ми направи по-евтина оферта за същия хотел.

# 509
  • Мнения: 262
 AVZA ,какво направи? Безумно е да копираш цялата първа страница и накрая да зададеш въпроса си за Holiday Resort-Didim.
Да,ходих там 3 пъти в последния месецза по един ден.Там почива нашият екип с автобуса. Мнението ми за този хотел е доста лошо. Изключение прави морето и донякъде плажа. Особено храната е зле,меко казано еднообразна. В стаите има вече доста повреди.Най-вече в баните. Хотела е далеч от дидим. Намира се на около 20-на км. в Акбюк. Буквално извън хотела няма какво да се прави. Горещо препоръчвам ,ако държите на Дидим да резервирате хотел в чертите на града. Holiday resort ще ви докара само разочарование.  Sad Sad Sad

Общи условия

Активация на акаунт